Jimin=Ben.......Sana.......
Jiminden,
Bunu nasıl söyliyeyim ki yaaa.yok soyleyemiycem ben bunu yapamam.
Jimin =Ben sana bişey soyliycem Zeynep.
Zeynep=Evet seni dinliyorum jimin.
Jimin=Naber???
Zeynepten,
Oha gerçekten bu muydu yaaa?
Zeynep=Iyi Sen?
Jimin=Iyi bende bugü-
Zeynep=Iı.Şey Ben gitsem iyi olur ro-bin merak etmiştir.bby.
Dedim ve yüZüne bile bakmadan disari çıktım sonra arkadan birisi kolumu tuttu ve kendine çekti sonra dudagima yapıştı.Oha lan amk noluyoz....
Hemen kendimi geri çektim ve sonra onu itip kaçmaya çalıştım ama...........
Olamaz jungkook ve ro-binin burda ne işi vardı yaaa. Onlara gozukmemem lazım.sonra jimin "elimi tuttu"ve beni arka kapidan cikardi sonra da arabasini getirdi ve.Jimin=Bin arabaya çabuk.
Zeynep=Olmaz.
Jimin=Sana arabaya bin dedim buraya geliyorlar çabuk.
Zeynep=Offfff.Tamam.
Dedim ve bindim o da hizlica bindi ve arabayı sürdü sonra bir baktim yanda giden arabanın içinde jungkook diğer yanımızda da ro-bin sürüyordu arabayı aha şimdi sıçtim....
Jimin=korkmana gerek yok prenses bu araba öyle basit bişey değil?
Dedi ve benim önümde duran bir ekrana bastı sonra bütün camlar karardi...
Jimin=Oldu mu prenses???
Zeynep=Bana bir daha prenses deme!!!!
Jimin=Olmadı mı?Tamam geri aciyom camları o zaman.
Zeynep=Tamam Tamam oldu lütfen yapma ama bir daha bana prenses deme!!!!
Jimin=Tamam güzelim.
Zeynep=Bir daha bana güzelim de deme.
Jimin=Geldik.
Zeynep=Tamam!!!!
Dedim ve kapıyı açtım tam inecekken beni kolumdan tuttu ve içeri çekti sonra yine dudagima yapıştı.Bu sefer tokat attım evet tokat attım ne var ki bunda.
Zeynep=Siktirgit şimdi!!!!
Sonra koşa koşa eve gittim ve odama girip kapıyı kitledim aradan 1 saat geçtikten sonra eve jungkook ve tae geldi.
Jungkook=ZEYNEP!!!!
TAE=ZEYNEEEP?!?!?!?!
Sonra jungkook kapıyı tıklayıp içeri girmek için kapıyı acicakti ki.Kapı kitliydi.
Jungkook=Zeynep orada misin iyi misin Zeynep ses ver??!?!?!?
Ben kapıyı açtım ve acmamla jungkookun beni kollarıyla sarması bir oldu ben de ona sarildim ve tae geldi.Beni kucağına aldı ve jungkooktan kaçırdı kovalamaca oynadılar tae beni kucagindan indirdi....
Zeynep=Eylül neden hiç ortalarda yok?
Jungkook ve tae=Bize ne!
Zeynep=Beni uçurumun oraya götürün.
Jungkook=Ne uçurumu be intihar mi etcen ???
Zeynep=Hayır isim var hadi.
Dedim ve hemen arabanın anahtarını isteyip uçurumun kenarına gittim ve evet eylül oradaydı.
Zeynep=Eylül?
Eylul=Git burdan Zeynep benim daha çok asagilanmaya ihtiyacım yok.
Sonra ben ona biraz daha yaklaştım ve bir de ne göreyim eylülün kolları kan içinde.Ve uçurumun dibinde oturuyo.Hemen eylülü kolumdan tutup çektim ve.
Zeynep=Napiyosun Sen ya bunu kendine yapamazsın anliyo musun beni???!!??!
Eylul=Bundan sonra yasasam ne fark eder ki ha???yaşamam için bir neden söyle bana.
Zeynep=Ben Eylül tamam mi senin yaşama sebebin benim o kadar şimdi hemen eve gidiyoruz.Seni hemen saticagimi mi sandin ha çok asik ben de farkettim ama bunu yapacağını beklemiyordum.
Eylul=Be-
Zeynep=Yürü gidiyoruz eve.
Sonra eve geldik ve normal olarak gözler bizim ustumuzdeydi.Ve evet daha yeni farkettim ki benim tam karnimin orasına da kan akmış jungkook bana korku ve endişeli gözlerle bakıyordu.
Jungkook=Zeynep sana ne oldu böyle??
Zeynep=Bana bişey olmadı ama eylül çok kötü.Kolları kesik içinde ben eylülün kollarını sardiktan sonra gelirim.
Eylülün kollarını tam sararken eylül.
Eylul=Bırak Beni!!!
Zeynep=Sen daha ne istiyorsun eylül ha senin için yapmadığım şey yemedigim bok kalmadı.
Eylul=Çık burdan!!!
Dedi ve beni dışarı itti.
Eylul banyodan çıktı ve sonra akşam oldu.Telefonum titremeye başladı arayan jimindi......Jimin=Zeynep çabuk gel.Sana konum atıyorum çabuk bu ro-binle ilgili.
Zeynep=Tamam.
Dedim ve attığı konuma gittim sonra orda saklanan jimin ve ekibinin yanına gizlice gittim ve onların baktığı yere baktim.....
Ve gorduklerime şok oldum.
Zeynep=(fazlasıyla bağırarak)RO-BİN!!!!!!?!?!?!?!
Ro-bin=Hi!Zeynep?
Ben ağlamaya başladım ve sonra bir silah sesi oha ayyyy kimin kuzusu yaaa.Helal olsun kuzum benim.Ama Ben çok agliyordum.
Asi=Kuzum olay var ve sen beni cagirmiyorsun.Öyle olsun.Gel buraya kuzum benim yaaa.Bırak su yavsak herifi ben sana daha iyilerini bulurum.......
Ayyyy kimin kuzusu yaaaaa.
Bölüm bitti....
Hepinize iyi okumalar camların....
Byeeeeee. .....
♥♥♥♥♥