~4~

50 13 6
                                    

Arabadayken hiç konuşmadık nerdeyse...

Sonra eve geldik oha lan bu ne kadar para aliyo acaba yaaa.
Bir öğretmen maaşıyla nasıl bu kadar zengin olur ki???!.!!

Eve girdik içi dışından da büyük ve güzeldi.

Bay park=Salona geç sen ben şimdi gelicem.  

dedi ve üst kata çıktı sanırım kağıtları almaya gitmişti.Elinde bir sürü kağıt vardı sanırım isim pek de kısa sürmeyecek...

Bay park=Ne icersin???

Zeynep=Nescafe olabilir.

Bay park=Tamam hemen getiriyorum sen o arada televizyonu falan acabilirsin rahat ol kafana göre takil...

Zeynep=Tamam BAY PARK.

Bay park=Bana normal hayatta sadece jimin de lütfen.

Zeynep=Tamam jimin.

Sonra o mutfağa gitti ve bende televizyonu açtım şarkı dinlemeye başladım sonra jimin geldi bana tam kahveyi veriyordu ki mutfaktan patlama sesi geldi ve sonra jimin o sıçrama ile bütün kahveleri benim üstüme döktü ben acidan yerlerde kivranmaya başladım ve sonra jimin beni kucağına aldığı yatak odasına götürdü ve bana banyosuna götürdü kapıyı da kapattım kilitledim o mutfağa gitti ben de ustumdekileri aci içinde çıkarttım sonra soğuk bir duş aldım ve orada gördüğüm bornozlardan bir tanesini aldım üstüme giydim bu bornoz inşallah jiminin falan değildir diye dua ettim.Sonra jimin i çağırdım ve kapıdan dışarıya elimi uzattım  .Telefonumu getirmesini söyledim.Telefonu aldıktan hemen jungkooku aradım ve olanları anlattım.

5dk sonra jungkook kapıyı çaldı.

Jungkook=Zeynep benim jungkook aç kapıyı ben geldim bak tae de yanımda.

Jimin=Onun üstünde sadece bornoz vardır şimdi isterseniz benim kiyafetlerimden giyebilir.

Jungkook=Bak zaten başından beri sana sinirliyim sınırlarını zorlama istersen o bizden mi utanicak allah aşkına.

Dedi sonra ben jungkook ve taeyi içeri aldım.

Tae=iyi misin Zeynep hala yanan bir yerin var mı?

Jungkook=benim yanımda birkaç tane kıyafet var arabadaki yedek kiyafetlerimi sana getireyim ben.

Zeynep=Tamam.

Sonra üstüme jungkookun kıyafetlerini giydim ve evden jimine kin dolu gözlerle
bakarak çıktım.

Sonra zaten eve gidip uyumusum......

Sabah olduğunda herzamanki gibi iki uykucuyu uyandırıp dışarı çıkardım sonra üstümü giydim.

Kapıyı açtığımda kahvaltı yaptıklarını gördüm ve bende kahvaltı yapıp onların hazırlanmasını bekledim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Kapıyı açtığımda kahvaltı yaptıklarını gördüm ve bende kahvaltı yapıp onların hazırlanmasını bekledim.Herkes hazır olduktan sonra arabayla okula gittik.

Herkes hazır olduktan sonra arabayla okula gittik

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Okula girdiğimiz an ders zili çalmıştı bile...
Sonra biz sallana sallana sınıfa girdik...
Tam yerimize oturucaktik ki bizim oturduğumuz yerde sınıfa yeni gelen kızların oturduğunu gördük ben hemen...

Zeynep=Kalkın lan sıradan burası bizim yerimiz!!!!!

O kız=Sanane lan bizim nerede oturdugumuzdan hem sen baska yere gecebilirsin ama şu yanindaki yakisikli bizim yanimiza oturabilir.

Zeynep=Sen kendini ne saniyon lan acaba bana bak kizim seni burda ayağımın altına almadan çekil şuradan yoksa olacaklardan ben sorumlu değilim...

O kız=Cekilmiyorum lan!!!!

O anda ben kızın ağzına bir yumruk geçirmiştim varya akıllara zararrrrr:))))

Sonra kız benim yumrugumla yere düştü ben de onun kafasını ayağımda ezmeye başladım o bana en sonunda yalvarmaya başlamıştı ha şöyle adam olun....

Zeynep=Bir daha bana karşı gelicen mi lan!!!!!

O kız=T-tamam bir daha olmaz söz özür dilerim.

Zeynep=Ha şöyle adam OL!!!!

Sonra kız arka sıraya geçti ben ve jungkookta kendi siralarimiza oturduk.

Sonra içeri müdür girdi ve beni çağırdı aha şimdi sıçtım!!!!!

Müdürün odasina girdiğimizde içerideki koltuklardan bir tanesinde jimin oturuyordu bana jiminin karşısındaki koltuklardan birini oturmam için eliyle gösterdi ben de oturdum bana.

Müdür=Zeynep edebiyat notların gerçekten çok kötü ve ondan dolayı artık BAY PARK sana günde tam iki saat edebiyat dersi vericek diğer hocalarına da sorucam eğer onlarda aynı şeyi dusunurlerse sana çok büyük bir fırsat olucak bu.Şimdi çıkabilirsiniz iyi günler saatleri kendi aranızda halledersiniz ....

Yapma bunu bana yaaa.Ben bu ne olduğu belirsiz adamdan ders filan almam yaaa.

Sonra ben tam sınıfa geçerken biri beni kolumdan tutup kendine çekti ve bu kişi jimindi bana...

Jimin=Saat 17:00'da seni alican ona göre hazırlan bye bye. ......

Zeynep=Gerçekten oraya geleceğimi falan mı sandin ha????

Jimin=Evet Zeynep sanmadim çünkü geliceksin!!!! Şimdi yurugit dersine!!!!!

Ben sınıfa tam girdim zil çaldı sonra jungkook tae ve diğer herkes yanıma geldi ne olduğunu anlattım.Işte bu sefer okul çıkışında tae ve j ungkooku nasıl tutacagimi bilemiyordum....

Evet arkadaşlar bu bölüm de bitti
Neden yorum yapmıyorsunuz bilmiyorum ama sizi çok seviyorum hepinize ,,,
Iyi okumalarrrr
♥♥♥♥♥

MY STORYHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin