-Kızım geç oldu kalkarmisin artık
+Anne beş dakika dahaa
Üzerimden yorganın çekilmesiyle mecburen kalktım anneme en ölümcül bakislarimi atarak banyoya ilerlerken heyecanim artmaya başlamıştı bile.Zaten dün gece heyecandan uyuyamamistim.Elimi yüzümü yikadiktan sonra aynadan kendime baktım gerçekten kendimi hiç begenmiyorum beğenen insanlarada ne diyecegimi bilmiyorum açıkçası.Bu Yaşıma kadar kimseyle çıkmadım kalbime gonlume hitap eden birisini bulamadım.Erkeklerle aram oldum olası iyi değildir.Pek konusmayi bilmem onlarla teklif edenlere karşıda pek iç acici hareketler sergilemem doğrusu.Kendime bakma faslını geçtikten sonra dislerimi fircaladim geri kalan işleri halledip odama geçtim.İlk gün olduğu için ne giycegimi düşünmeye başladım dolabimin önünde dolabim dolu ama bana hicbirsey yok gibi geliyor.Annemin ıçerden seslenmesiyle elime gelen buz mavisi dar paca kotla siyah sıfır kol gömleği giydim.Saçlarım açık kumral olduğu için siyah gömleğin üstüne at kuyrugu bir şekilde daha fazla yakisiyor.Sıkı bi at kuyrugundan sonra eyeliner rimel ve allık tamamdir artık hazırım bide heyecanim bitse.Siyah beyaz sporlarimi da giydikten sonra çantamı alarak içeri geçtim annemin israrlarina aldırmadan evden ciktim.Okul zaten yakın olduğu için beş dakika kadar yurumem lazım sanki bütün gözler üzerimde gibi böyle seylerden nefret ediyorum.Moralimimi bozmamaya clisarak okula doğru ilerledim okulun önüne geldigimde bi grubun durmuş sigara içtiğini gördüm aralarindan bitanesi okadar yakisikliki..Bian nerde olduğumu unuttum sanki.Değişik bi his bu etrafta ondan başkası yok sanki..Bana gülerek bütün grubun baktığını görünce kendime gelip içeri girdim büyük okul bahcesini geçerek yeni sinifima doğru ilerledim aklımda hep o vardı acaba adı neydi ? Aynı siniftamiydik? kaç yaşındaydı? sevgilisi varmiydi ? Kafamdaki soruları bi kenara iterek en arkadaki sıraya ilerlemeye başladım çantamı sıraya koyarak elime telefonumu alıp oyalanmaya başladım sarışın tatlı bi kızin bana doğru ilerlediğini görünce telefonu cebime koyarak bekledim.
+Sen doğa olmalısın.
-Evet sen?
+Ben Berfin aynı zamanda sınıf başkanıyım
-Tanistigima memnun oldum Berfin
+İstersen yanına gelebilirim
-Tabi neden olmasın
Yanıma doğru gelirken gerçekten berfinin güzel olduğunu farkettim iyi bi kıza benziyordu.Yanıma oturduktan sonra o çocuğu sormak için kararsiz kalsamda en sonunda kendime yenilip " şey ben bahcede bi çocuk gördüm esmer uzun boyluydu baya yakisikliydi popüler birisine benziyor taniyomusun acaba?" "Yoksa Kaandanmi bahsediyorsun doğa? Okulun belalı tiplerinden uzak dur bana kalırsa !"
"Saçmalama Berfin sadece merak ettim teşekkür ederim ders ne " "Tarih çılgın bakire gelecek hiç konusmayalim". önüme dönüp hocanin gelmesini beklerken içeriye giren çocuğa bakmamla agzimin acilmasi bir oldu bu o çocuk kaan banami bakıyor o ? "Saçmalama doğa " sen sus iç ses "sana bakmıyor ama" eğer susmazsan kötü olur surtuk. iç sesimle mucadelelerimi sürdürürken kaan yanıma doğru ilerlemeye başladı Allahim sen yardım et gözlerimi kapatıp sakinlesmeye çalıştıktan sonra önümde duran kaanla göz göze geldim kalbim yerinden cikcak gibi çarpıyordu.Bana doğru egilip siranin altına yönelince o kokusu.. Başımın donmesine yetmişti..Tam kalkarken kulagimin hizasında durup "FAZLA BAGLANMASAN İYİ OLUR " Dediginde kalbimin parcalara bölünüp etrafa sacildigini hissetmiştim.Ne bekliyodumki sanki benimi sevicek çok beklersin doğa.Berfinin bana baktığını farkedince biraz utanmistim aslında. "Nededi o pislik sana" "Boşver Berfin" " Bak kaanin çok sevdiği bi kız varmış önceden gerçekten seviyormuş bu kız kaani terketmiş kaan peşinden felan çok koşmuş bu kızın yalvarmis guller almış biton romantiklik yapmış ama kız bu kaana pas vermemiş mutlu olamamislar hiç " OO kaan beyy demekki seninde kalbin varmış kız seni terketmiş he oh olsun sana umrumda degilsin. "Doğa doğa iyimisin" " İyiyim berfo çok saol ya :)) " " Nolduki" "Hiç"
Gerçekten bu kızı merak etmistim ama bişey caktirmadan önüme döndüm. İlk ders ikinci ders derken son saate gelmistik hemen hemen sinifimdaki herkezle tanışmıştım hepsi çok iyi insanlardı.Okuldan tam çıkarken duyduğum sesle olduğum yerde kaldım. "SST KIZ KAANDAN UZAK DURUCAKSİN ANLADİNMİ " Zaten bi gün de bela gelip beni bulmasaydi sasardim. "Zaten yakın değilim bidaha karsima çıkma hadi uza " Surtuk tipli kız yanındakine dönerek "BUSE BU BİZİ DAHA TANİMAMİS TANİTALİMMİ "
Doğa hazır ol sen o karete kursuna boşuna gitmedin surtuk tipli kız uzerime geldiği anda geri cekilrek saçımı tutmasını engelledim.Diğer kız arkadan sacima yapisti dirsegimle karnına vurarak geri cekilmesini sagladim.Kiz yerde kivranirken surtuk tipliye doğru atildigim sırada hocanin geldiğini görerek geri çekildim ve bişey olmamış gibi devam ettim. "Bu burda bitmedi" Yav he he sizin köy daha büyük ne mal bi gün geçirdim ben bugün ya gerçekten eve gidip bir an önce uyumak istiyorum.Okulun kapisindan ciktim ben gerçekten KAANDAN hoslanmistim.Ben bu değildim doğa sen bu degilsin hem senin en ufak bisyde yanaklarin kizariyo birinden hoslanmak senin neyine be.Evin önüne geldigimde aklimadaki soruları düşünceleri bi kenara bırakıp içeri girdim annemle günlük konuşmaları yaptıktan sonra telefonumu sessize alarak uyuma moduna geçtim. BİR BOSLUKTAYİM KAANİN GÖZLERİ GOZLERİMİN İÇİNE KİLİTLENMİS TİTRİYORUM AMA SOĞUK DEĞİL KORKUYORUM GALİBA ELİ TENİME DEĞİYOR DEĞDİĞİ HER YERİMİ ATEŞ GİBİ YAKIYOR BUDA NEYİN NESİ NERDEYİM BEN " Kan ter içinde kalmış bir şekilde uyandigimda saat 7 olmuştu annemler akşam yemeğini çoktan yemislerdir 30 mesaj oha. 20 tane Berfin 10 tanesi eski okul arkadaşımdan hepsini okumadan silerek kendimi yeniden uykunun kollarına biraktim hemen yarın olmasını istiyordum yorucu ama güzel sıkıcı ama heyecanlı bi günden sonra yarının ne olacağını hicbirimiz bilemezdik kafamdaki deli sorularla kendimi uykunun kollarına biraktim...
EVET ARKADAŞLAR İLK HİKAYEMLE KARSİNİZDAYİM YAZIM YANLIŞLARI OLABİLİR MULTİDEKİ ŞARKININ İLK BÖLÜMÜ UYUYOR BEGENMEDİGİNİZ VEYA BEĞENDİĞİNİZ YERLERİ YORUM ATARSANİZ SEVİNİRİM BEN HERGÜN BÖLÜM YAZİCAM UNUTMAYIN İLK HİKAYEM İLK BÖLÜM SIKICI OLABİLİR AMA EMİN OLUN GÜN GEÇTİKÇE GÜZEL OLACAK SİZİ SEVİYORUM VOTE VERMEYİ UNUTMAYIN 10 VOTEDE YENİ BÖLÜM:**
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DİĞER YARIM
RomanceSanırım aşık oluyordum..İlk defa bukadar yoğun duygular hissediyordum..Aşk bumuydu? sevgi bumuydu? Nefesim kesiliyordu sanırım aşk buydu..Ben bu değildim en ufak şeyde yanaklarim kizariyordu benim aşık olmam imkansızdi..Yada bu benim gerçek ben onda...