evet yavrularım yeni bölüm Petrelli hikayesiyle paralel gidiyor yani anlamlandıramadığınız şeyler varsa ordan da okuyabilirsiniz
sevgiler , saygılar.
-----------------------
Ali'nin dahiyane (!) planı sağ olsun artık hayatıma bıçak yarasıyla devam ediyordum.
Devamsızlığımı şimdiden doldurmamak için mecbur okula gidecektim, zaten pek sevilen bir öğrenci değildim ve bu durumu devamsızlık yaparak pekiştirmek gibi bir niyetim yoktu.
Evden yalnız çıktım, beni asla yalnız bırakmayan dostum, Derin ile evde kalmayı tercih etmişti, tabi ikisinin de götü rahattı. Biri Hüseyin Ateş'in oğlu diğeri ise Müdire hanımın yeğeni.
Tabi yeğeni olduğunun bilinmediğini düşünüyordu :)
İçimden yine Ali'ye küfrettim, birlikte okula gidebilirdik motoruyla bırakabilirdi tabi ama yavşak biri olduğundan beni bu halde bırakmış -hoş aksi olması için bir uğraşım olmamıştı- ve Derin'i tercih etmişti.
Durağa geldiğimde yorulmama rağmen oturmadım, oturup kalktıkça dikişler sızlıyordu çünkü.
Sinirimi boşaltma amaçlı bloğuma girdim ve tartışma başlıklarına baktım, militaristlerde Ömer ve Yavuz'u görmem şaşırtmadı ve bir süre onlarla vs attım. Bloğum anonim olduğu için daha bir rahattım. Kimse benim yazdığımı bilmiyordu , böyle olması çok işime geliyordu zira okuldakilerin sık uğradığı bir siteydi bu.
Aklıma o anonim geldi.
Anonim olan hesabıma birinin anonim olarak gelmesi rahatsız ediciydi çünkü orası kimsenin bilmediği küçük dünyamdı.
Yine cevap versem mi vermesem mi ikilemine girmiştim ki bir mesaj daha geldi
Anonim : Ne o kimsenin bilmediği hesabının bilmediğin biri tarafından keşfedilmesi rahatsız mı etti seni ? Cevap vermiyorsun, seni kaçak olarak tanımazdım Merve.
İçimden derin bir siktir çektim, beni rahatsız edebileceğini mi düşünmüştü ? Kolay kolay kaçan korkan ya da kaçan bir insan değildim.
Bir an cevap vermeyi düşündüm, öyle biri olmadığımı söylemek. Ama amacı da bu değil miydi zaten ? Beni sinirlendirip benden cevap alabilmek.
Bu tongaya düşecek değildim.
Otobüs okulun durağına gelmişti. Yavaşça inip saate baktım, daha dersin başlamasına 10 dakika vardı eh bir sigara yakabilirdim o zaman.
Her zamanki köşemize geçtim elimi cebime attım paketi çıkartabilmek için ama orda yoktu. Hızlıca üstümü aradım ama bulamadım. Geç kalmamak için koştururken unutmuştum galiba. Bu sefer sesli bir siktir çektim.
Okula doğru yönelcekken Batu beni durdurup ''Al benden.'' dedi.
Çok bir samimiyetimiz yoktu sadece okulda sigara içen az kişi olduğumuzdan birbirimizi tanırdık klasik keş ortamı, bilirsiniz okuldakiler bir sınav anında bir de sigara dönerken kaynaşırlardı.
Gülümseyip bir dal aldım ondan ve hızlıca yaktım. Gülümsememe şaşırmıştı galiba, okuldayken pek yaptığım bir eylem değildi. Ama bu benim nemrutluğumdan değil okuldakilerin salak ve züppe oluşundan kaynaklıydı.
Batu'nun da gülümsediğini görünce gülümsemem soldu bu kadar samimiyet fazlaydı.
''Petrelli nerde?'' diye sordu, herhalde oluşan sessizlik rahatsız etmişti onu.
''Kendisine sor.'' dedim sigaramı söndürürken.
Üstümü başımı düzeltip okula girdim, bugünlük planım uyumaktı. Aldığım ağrı kesiciler her zamanki gibi bir boka yaramamıştı. Bu ağrılarla ders dinleyemezdim, belki fransızcada uyanırdım.
Sınıfta varoluşsal sancılar çekerken telefonum titredi. Yine ve yeniden anonim mesaj atmıştı vazgeçmek gibi bir niyeti yoktu galiba
Anonim : Bugün sınıfından çıkmıyorsun nemrut bakışlarını görmeden günü tamamlamak istemiyorum hem sizin koridorda olay var saz arkadaşlarından Eftelya birilerini dövmek üzere git bir bak.
Kulağımdaki kulaklığı çıkartmamla bağrış seslerini duydum ve Eftelya'nın ufku genişleten küfürlerini, tahminimce küfürbaz kankası Ömer'den fikir alıyordu.
Koridora çıkmamla olayın içine düştüm. Eftelya Remzi'ye saldırmaya çalışıyordu arkadaşı onu tutarken. Remzi ise kaçmaya çalışıyordu, arkasında olduğum için beni görmeden arka arka ilerlemeye çalışıyordu.
Çelmemi takıp ''Ups görmemişim hem de önümü ya şans işte.'' deyip yalandan gülümsedim.
Götü üstüne düşen Remzi hafif inlemişti. Kişisel olarak kendisiyle hiçbir sorunum yoktu ama arkadaşımın üzülmesine vesile olmuştu o yüzden artık kara listemdeydi. Zaten şu lisede sadece 2 arkadaşım vardı, Eftelya ve Ali namı değer Petrelli beyimiz.
Gelmişti okula, yanında sevgilisi olma yolunda ilerleyen Derin ile. Onlara göz devirip lavaboya doğru yöneldim. İçeri girmemle çömezler hemen boşalttı lavaboyu.
İstemsiz (!)bir şekilde herkesin korktuğu yanaşmadığı biri olmuştum. Yani tamam Ali ile illegal işlerle uğraşıyor olabilirdik arada para için ringde dövüşüyor olabilirdim ve herkese laf sokup kötü kötü bakıyor olabilirdim ama bu yaratıkmışım gibi davranmalarını gerektirmezdi bence.
Tuvalete girip işimi hallettikten sonra çıkıp elimi yüzümü yıkadım. Lavabodan tam çıkacakken telefonum tekrar titredi
Anonim : Hayatına girip 'ups yanlışlıkla oldu' desem napabilirsin ki ?
Sanki biraz fazla olmuştu bu gereksiz. İnat etmiştim cevap vermeyecektim, daha doğrusu ona istediğini vermeyecektim. Telefonum tekrar titredi
Anonim : Ben de öyle tahmin etmiştim bir şey demezsin cevap da vermediğine göre istiyorsun ;)
Oflayıp neden beni normal insanların bulmadığını sorguladım.
Anonim : Kaç saattir ordasın tuvaletin deliğine düştün galiba
Sinirim bozulmaya başlamıştı, telefonu sessize aldım.
-----------------------------------------------------
Peki ilk bölümden az okunmayla taglere girmiş olmamızzzzzzzzz Merv Petrelli'yi solluycak diye hafiften tırsmadım değil.
Yorum yapmayan bizden değildir wejfbjwebfwejb
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ANONİM Mİ ? /TEXTİNG +18
RomanceGİZEMLİ 1# ANONİM #5 ) 02.02.2020 ROMANTİK 23# BİLİNMEYEN 4# GİZLİ 4# ) 02.02.2020 ROMANTİZM #3 PETRELLİ hikayesinden tanıdığımız Merv'ü anlatan ekşınlı anonimli falan texting hikayemizdir