1.bölüm

409 11 32
                                    

   Texting yazmadı da dedirtmeyiz ırhfeıwhfewuı ama bu texting diğe örnekleri gibi full konuşma şeklinde geçmez 

veeeeeeeeeee bu hikayemiz de Petrelli'den Merv'e ithafen urfhuwrjkfgfrgherjh bu gidişe tüm yan karakterlere hikaye çıkartacağım , napalım yavrularımın yan karakter olmasına gönlüm el vermiyor.

Şuraya başlangıç tarihlerinizi alalımmmm, o halde başlayabiliriz.


---------------------------------------------------------

Yeni gelen felsefeciyi pek sevmemiştim. Kendisi fazla gençti tahminimce 2 yıldır öğretmenlik yapıyordu, henüz çok toydu. Bu okul nasıl deneyimsiz bir öğretmeni alabilmişti açıkçası şaşkındım, herhalde boü odtü falan çıkışlıydı yoksa başka açıklaması olamazdı.  

Hocanın salak tanışma sohbetlerine girecek değildim, Ali yine gizemli çocuk rolünü üstlenip ortadan kaybolmuştu. 

Eh ben de bloğuma girdim. Zamanımın çoğu Petrelli ile geçiyordu kalanında ise ya ders çalışıyor ya da bloğuma sanat-tarih-felsefe alanında yazılarak yazarak hem öncesinde yaptığım araştırmalarla kendimi geliştiriyor hem de bunları insanlara aktarıyordum. 

Son attığım yazıya gelen yorumlara bakıyordum, yine Yavuz militarist yanını tutamamış ve solla alakalı yazdığım bir şeye sallamıştı ona gerekli cevabını verdikten sonra gelen kutumun üstündeki 1 yazısına tıkladım.

Anonim : Burada fazla anlayışlı ve iyi biri gibiyken gerçekte terör estirmen ile yılın manik depresifi ödülünü sana vermek istiyorum. 

gelen mesaja uzun süre baktım zira bloğumda adım yazmazdı ve kimse bana ait olduğunu bilmezdi, Yavuz'un yorum yaptığına bakmayın ben olduğumu bilmeden yorum yapıyordu o. 

Cevap verme işini ertelemek zorunda kalıp bunu sonra düşünülecekler kutuma attım. 

Ve bunu erteleme sebebime gelirsek 544866 kez yüzüne de salak olduğunu belirttiğim Tuna'ydı, yine ve yeniden gelmişti yanıma. İyi çocuktu ama laftan anlamıyordu , normalde yanıma pek kişi yaklaştırmayan puşt Ali sırf Tuna ile dalga geçmeyi sevdiği için ona bir şey yapmıyordu.

Oflayıp yerimden kalktım, o geldiğine göre zil çalmış olmalıydı.

''Ben de seni gördüğüme çok sevindim Merve ya içimi açıyorsun.'' dedi alaycı sesiyle , hiç çekecek havamda değildim. Hoş genel Tuna'yı çekebilecek bir havaya sahip olmuyordum. 

''Hıhı ne demezsin.'' deyip onu hafifçe itekleyerek ilerledim ve yangın merdivenin yolunu tuttum. Koridordayken arkamda birini hissetmemle arkamı dönmem bir oldu, okulda başıma gelebilecek kötü bir olay yoktu ama işlerden dolayı gelen şüpheyi atamıyordum içimden. Arkamda Tuna'yı görmemle göz devirmem bir oldu , asla pes etmiyordu.

''Tuna ne yapıyorsun?''

''Seni takip ediyorum.'' dedi yaptığı çok normal bir şeymiş gibi.

''Peki neden?'' diye sordum 

''İşsizin tekiyim uğraş arıyorum sana ne?'' dedi, ah bu çocuk fazla salaktı 

''Beni takip ettiğin için beni alakadar eder.'' dedim, tek tek salağa laf anlatır gibi.

''Ah Merve'cim şimdilik gidiyorum ama bilirsin yine gelirim.'' dedi öpücük atarken, polislerle aram kötü olmasa gider şikayet eder uzaklaştırma emri çıkartırdım bu çocuk için öyle bir sevimsizdi.  

Koridorda bizi dinleyen insanlara şöyle bir kötü kötü baktıktan sonra yoluma geri döndüm. Petrelli yokken fazla tatsızdı buralar. Yangın merdiveninden okulun çatısına çıkıp tüm bahçeyi gören kısma oturup biraz kendi kendime bahçedekilerle dalga geçtim.

Telefonumu alıp saate bakacakken yeni bir bildirim gördüm, yine blog yazdığım siteden geliyordu.

Anonim : Tuna da iyi çocuk çok yazık ediyorsun.

Sandığımdan daha yakınımdaydı demek ki. Telefonla bakışmayı bitirdikten sonra etrafımı hızlıca kolaçan ettim sanki yazanı görebilecekmişim gibi. 

Aklımdan bir sürü yazılabilecek mesaj düşündükten sonra yazmamaya karar verdim, bu okuldan birinin beni bulup da düzgünce yazacağını hiç düşünmüyordum. Kuvvetle muhtemel canını sıktığım biri dalga geçmek istiyordu ama buna izin verecek değildim.

Aklıma hızlıca o an koridorda olan insanları getirdim, ama hiçbirinde bloğumu bulabilecek zeka yoktu hatta zeka kırıntıları bile olmayabilirdi. 

Hızlıca kafamı iki yana sallayıp düşüncelerimden kurtulup Ali'yi aradım. Akşama olan iş hakkında bilgi verdi.

Son 3 ders kalmıştı eh çıkışa kadar uyuyup akşam için enerji depolayabilirdim. Sınıfa doğru yol aldım, zil çalmıştı etrafta kimse  yoktu. Hızlıca sınıfa girip en arkadaki yerime geçip kafamı masaya koydum.




------------------------------------------


Veeeee ilk bölümümüz bitti biliyorum çok kısa ama textingler gördüğüm kadarıyla kısa oluyor o yüzden çok şey etmeyin. Bu arda Merve karakterini baş rolümüzü  Petrelli hikayemde de bulabilirsiniz ugrfuwegfuwegcfuuebbje 



ANONİM Mİ ? /TEXTİNG +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin