Ahoj já jsem Zea. Jsem z vesničky poblíž Paříže. Střílím z luku a chodím na střední. Jsem velká faninka kouzelné berušky a černého kocoura. Popravdě jsem do kocoura blázen. Takže jsem ráda, že beruška a kocour nejsou pár.
Píííííííííííp to mi budík oznamoval, že je 5:00. Myslíte si, že jsem blázen když vstávám v tolik. Bydlím totiš na farmě s rodiči. Takže mám hafo práce. Musím pokliditbzvirata, a do školy je to dost daleko. Chodím do Paříže do školy moji kamarádi jsou:Marinett, Adrien, Alya, Nino no prostě celá třída kromě Chloe a Sabriny. Dnes musím uklidit celou farmu. Ale nemusím do školy. Protože máme exkurzi u nás na farmě. A v okolí. To mi připomnělo, že musím do stáje pro Kliu (Klia je můj kůň) a jet na louku kde ji nechám se na past a půjdu do sadu posbírat jablka na mošt. No dřina je to veliká, ale nemám na výběr.
O půl hodiny později
Končně hotovo už musím jenom pro Kliu, sehnat s Bellou ovce (Bella =pes(černá bordelie)). Možná si myslíte, že je pohodička žít na farmě. Musím vás sklamat. Zrovna mi zavolala mamka, že tu za pět minut budou. Rychle jsem jela dom. Konečně dojel autobus a s ním i celá třída. Uvidela jsem tam vzadu Marinett jak si povídá s nějakým starcem. Potom si s ním povídal i Adrien. Divné. Začali vystupovat první vystoupila paní učitelka Bussterrová(nevím jak se to pise. 😂) potom Alya, Marinett, Adrien, Nino, Chloe, Sabina, Kim, Alix, Ivan a nakonec ten stařík. Nemohl slést, a tak jsem mu pomohla. Byl hodně lehounký. Opatrně jsem ho položila na zem, a šla za skupinou.
ČTEŠ
NOVÝ SUPERHDINA
AdventureJednou beruška a černý kocour přestanou zvládat. Mistr vytvoří nové miraculum. Lví dá ho dívce jménem Zea. Jak na ni zareaguje beruška a černý kocour?