Potom se beruška proměnila na Marinette. Spadla mě brada až ke kolenom. Rozloučili jsme se a každá utíkala domu. Doma jsem poklidila udělala si higenu, a šla spát.
Ráno jsem šla do školy mrkla jsem na Marinette. Domluvili jsme se, že spolu půjdeme do parku domluvit, jak to uděláme. Jenže naše plány nám zkazila Bublina a Bublinátor. ( Alya a Nino). Chtěli jsme utéct , ale cítili nás. S Marinette jsme utíkali v bublinach. Si na proti, a spojili jsme se. Čekali jsme dokud nepřišel kocour. Vyvolal kočaklizmu, a my spadli. Utíkali jsme se transformovat. Sachmet hřívu!
Po boji jsem utíkala domů. Nasedl jsem na Kilu a jela se projet. Nic nepomáhá tak jako když jedete na koni tryskem, a vlasy vám čechrá vítr. Vrátila jsem se až se západem slunce. Kliu jsem ustajila a šla spát.
Ráno jsem udělala hygienu a nakrmila Sachmet. Vzala jsem si domácí jogurt a jablko. Dala jsem dělat toasty. Jak mi cinkli, tak jsem šla poklidit zvirata. Vydala jsem se do školy. Škola byla ještě zavřená, tak jsem si vytáhla blok, a kreslil si. Nakreslil jsem kocoura, beruškou a mě. ( jako lvici). Pak jsem kreslil ostatní super hrdiny. Potom jsem z ničeho nic kreslit Lisaje. Chtěla jsem přestat, ale nešlo to. Něco nebo mě někdo ovládal. Zachvilku došel školní otevřít. Probrali mě to z tranzu. Vpalila jsem do třídy na své místo. Došel : Nino, Max, Natalie, Rose, Ivan, Kim, Adrien, Alya. Pak zazvonilo, a došla učitelka s ředitelem a jakousi holkou. Ta holka nevypadala moc příjemně. Žáci toto je Lila. Doufám, že ji mezi sebe přijměte. Lilo nechtěla by si nám něco o sobě říct? Ahoj lidi já jsem Lila. Je mi 14. Tuhle hodinu jsme nic nedělali, jen se seznamovací s Lilou. Já byla u sebe v lavici, a kreslila si. Zachvilku došla Marinette. Došla jsem za ní a ona se zeptala. Co se tu děje? Došla nová holka. Jmenuje se Lila. Prí je beruscina nejlepší kamarádka. Ale moc ji to nevěřím. Potřebuji si s tebou promluvit. Řekla jsem. Tak povídej. Řekla Marinette. Tady je moc lidí. Nechceš dneska k nám? Zeptala jsem se. Třeba ve tři? Zeptala se. Jo to by šlo.
Ve tři došla Marinette. Dovedla jsem ji do pokoje. Takže ty jsi si sedla na schody a začala si kreslit mě, kocoura, sebe, Renu, želváka, Azteka, Draka, Lišaje a Mairu. Jo přikývla jsem. A nemohla jsi přestat. Jo. Znovu jsem přikývla. A až došel školní tak jsi přestala. Mh. Kývla jsem. S tímto ti nemůžu poradit. Ale vym ko by mohl.
Vzala jsem Bellu, a vydali jsme se s Marinette do Paříže. Nemohla my prozradit kam jdeme. Proto jsem byla ráda, že s nama sla Bella. Už mě tolikrát zachránila. Jednou když jsem spadla do vody. Tak mě vytáhla. Když jsem se ztratila v lese tak mě našla. Od té doby jsme nejlepší kamarádky. Odbočil jsme do jakési uličky. Došli jsme před dům s masážemi? Čekala jsem něco víc. Podotkla jsem. A co jsi čekala Delfskou vestirnu. Řekla Marinette. Zasmála jsem se. Čekala jsem všechno jen ne masáže. No tak pojď už. Vešla jsem a můj první pocit byla nádherná vůně. Léků, a masti. Mistrě! Zavolala Marinette. Ano Marinette. Došel k nám nějaký stařík. Dobrý den pozdravil jsem. Dobrý den lvice. Konečně se setkáváme. Zalapala jsem po dechu. Jak to víte? Měla jsem dávat větší pozor když jsem se transformovala. Vysilovala jsem. Nebojte se to já jsem vám dal miraculum. Proč jste přišli? Nevypadate jako by jste přišli na čaj. Řekl stařík. Mistr Zea má problém. Řekla Marinette. Posaďte se rakl. Povypravela jsem mu všechno. Začal se hrabat ve skinkach. Až vytáhl jakýsi náramek a lahvičku. Jednou kapl na náramek. A ten změnil z hnědé barvu na oranžovou. Každý úplněk o půlnoci na to kapni. Mělo by to přestat. Řekl,a podal mi náramek. Vydali jsme se domů.
Tak nějak si představuji lvici. Vipadá to katasrrofalne, ale já to dělala pozdě večer.
ČTEŠ
NOVÝ SUPERHDINA
AdventureJednou beruška a černý kocour přestanou zvládat. Mistr vytvoří nové miraculum. Lví dá ho dívce jménem Zea. Jak na ni zareaguje beruška a černý kocour?