Popis zakumované bytosti

Rudá pleť, rudé vlasy, rudé oči, rudooranžové oblečení.

Poslala na nás ohnivou kouli. Beruška ji odhodila jojem, a bojovalo se dál. Pak mě něco napadlo. Pošeptala jsem to berušce a ona souhlasila. Použila jsemteby svůj talisman a stříkla po ní vodou. Celá zčernala a nemohla používat schopnosti. Zamrazila jsem ji a beruška jí vzala medailonek, který rozdupla, a vyletěl z něj akuma. Beruška ho chytla do joja, a tak ho očistila. Pak jsme si ťukli a každý utekl na jinou stranu. Hned jak jsem skočila do uličky změnila jsem se zpět na Zeu. Šla jsem na zastávku a čekala na autobus. A pak jsem si vzpomněla, že jsem nenakrmila Sachmet. Utíkala jsem tedy do pochodu, a koupila tam dvě maxi krabice Rafaela. Jdnu jsem rozbalila, a podala Sachmet jedn která ho s chutí snědla. Pak jsem zase šla čekat na autobus, a jela domů. Hned co jsem přijela, pozdravila jsem rodiče, a šla do stáje nakrmit Kliu. Potom jsem udělala svoji každodenní práci. Pak jsem šla do pokoje, a podívala se na berublog. Byla tam moje fotka jako Lvice. Protože jsem ještě byla tak unavená lehla jsem si a hned usla.

Ráno mě zase vzbudil ten otravný budík. Nakrmila jsem Sachmet, a šla udělat svoji práci, a jela do školy. Škola byla nudná jako vždy. Konečně skončila. Marinett mi připadá divná. Sledovala jsem ji až na záchod pak jsem ji slyšela s někým mluvit. Ten někdo měl mega pisklavý hlásek. Skontrolovala jsem všechny kabinky, ale nikdo nikde. Vlezla jsem do kabinky té vedle Marinnettiné. Vylezla si na záchod, a sledovala ji. Vedle ní se vznášela červená kwami, která vypadala jako beruška. A hned mi to došlo, že Marinett je beruška. Tá podoba! Mělo mi to hned dojít! Říkala té kwami. Tiky nevím jestli jí mám věřit. Marinett, je to superhrdinka tak jako ty a kocour. Namítla Tiky. Jo, ale objevila se tak znenadání. To je sice pravda, ale no a co? Ty ses s kocourem taky objevila znenadání. To je pravda, ale co když je to Lišajův špeh? Víš, co stavíme se za Mistrem. Skvělí nápad. Tiky.
Špehovala jsem ji až k tomu Mistrovi. Poslouchala jsem je a došla jsem k tomu, že mi nevěří. Ten Mistr se mě zastával. A to bylo dobré. Marinett se s ním začala loučit. Utíkala jsem pryč doběhla jsem na zastávku, a čekala na autobus. Potom přijel autobus, ale ne ten který jsem čekala. V tom autobusu byl někdo zakumovaný. A vtom autobusu byl amok. Utekla jsem, a transfomovala jsem se. Otevřela jsem svůj lvímobil.,a zavolala berušce. Nezvedala to, asi se ještě netranfomovala. Stejně jsem znala její identitu a tak jsem utíkala k ní domů. Vylezla jsem balkónem, a ona na mě zírala jak na ducha. Řekla jsem jí ať se transformuje. Ona dělala, že o ničem neví. Řekla jsem :Marinett, já vím, že jsi beruška. Viděla jsem tě povídat s s tvým kwamim. Tvůj kwami vypadá jako beruška,a jmenuje se Tiky. Ona řekla no dobrá, ale nikomu to neříkej. Transfomovala se. Pak zavolala kocourovi. Vydali jsme se padouchem.

NOVÝ SUPERHDINAKde žijí příběhy. Začni objevovat