Hned jsme ho našli. Snažili jsme se dostat dovnitř,ale nešlo to. Ten autobus jel směrem k lesu. Drželi jsme se jako klíšťata. Po cestě jsme viděli chlapa s motorovou pilou. Kocour poprosil aby nám ji hodil. Ten typek nám ji hodil, a kocour ji chytil. Vyřezal do střechy díru, a všichni jsme vlezli do vnitř. Plízili jsme se k němu, ale on nás uviděl zrcátkem. Přikázal autobusu aby řídil sám. Bojovali jsme spolu. Po dlouhém boji beruška chytila akumou, a očistila ho. Potom jsem nechala autobus zmrznout, a kocour ho zkočaklizmoval. Z něj vyletěl peříčko. Beruška ho chytila, a očistila. Pak zavolala:kouzelná beruška! Pak jsme si tukli, a všichni utíkali prič beruška si mě odchytla zeptala se mě co jí můj kwami. Já řekla Rafael proč? Kocour už bil prič, a tak se proměnila na Marinett. Vytáhla bílou krabičku s mini makronkami. Každá měla jinou barvu. Tímhle se vylepšujeme. Pomocí té modré máme brusle. Pomocí té zeléné umíme dýchat pod vodou. Dívej jak se to dělá. Ukážu ti to. Tiky posílit! Teď jsem Aqva Tiky. Aqva Tiky tečky! A takhle potom vypadám. Zmohla jsem se na jedno a to na slovo:HUSTÝ? Takže, až bude někdo zakumovaný, tak ti to přinesu. Řekla beruška. Nemusíš vím kde Mistr bydlí. Řekla jsem já. Ona na mě zase zírala jak na ducha. J-k-jak to v-v-íš? Sledovala jsem tě. C-cože?!
Rozloučila jsem se, a utekla. Už jsem to domů měla jen kousek, a tak jsem nečekala na autobus. Doma jsem jela s Kliou na procházku. Poklidila jsem zvířata, a nakrmila Sachmet.Ráno jsem vstala ještě dřív než kdykoliv předtím. Udělala jsem si práci, a jela do Paříže. Šla jsem k tomu Mistrovi. Čekala jsem, že mě v kopne, ale mohla jsem u něho zůstat. On mi vše vysvětlil, a dal mi vylepšené Rafaela pro Sachmet. Pak už jsem musela do školy. Dneska nikdo nebyl zakumovaný. A to bylo dobré. Doma jsem si udělala povinnosti. A byla trénovat lukostřulbu. Jezdila jsem na koni, četla si, povídala si s Sachmet. Projela jsem celý Instagram, psala si s Marinett přes messenger. Protože bylo venku hezky, vzala jsem foťák,a šla fotit. Miluji focení. Vyfotila jsem kytky, Kliu, brouky no prostě přírodu. K večeru jsem šla péct muffiny. Sachmet mi pomáhala. Konečně jsem měla hotovo. Vytáhla jsem si svoji oblíbenou knihu, a začetla se. Šachet mě vrátila do reality. Zoe, už musíš jít spát. Zítra je škola. No jo už spím.
Píííííííííííp! Píííííííííííp! Píííííííííííp! To mě zase probudil ten otravný budík. Udělala jsem si raní povinnosti. Vzala si muffiny že včerejška a Raffalea pro Sachmet. Byla jsem připravena do ďáblova stvoření. A to do školy. O obědové přestávce jsem si všimla plakátů o sou na focení. Bohužel si toho Chloe všimla taky. Co neudělat, aby zbalila Adriena. V tom případě se neprihlašuji. Kde je Chloe, tam je podvod. Její tatík je starosta. A eště k tomu porotce téhle soutěže. Všimla jsem au, že Chloe zmanipuluzovává všechny pomocí jejího taťky. Ale jeho pomocí její matky. Šla jsem zkontrolovat plakát, a já tam byla podepsána. Ale já se tam nezapsala. Chtěla jsem to vygumovat, ale nějaká osoba vystoupila ze stínu.
ČTEŠ
NOVÝ SUPERHDINA
AdventureJednou beruška a černý kocour přestanou zvládat. Mistr vytvoří nové miraculum. Lví dá ho dívce jménem Zea. Jak na ni zareaguje beruška a černý kocour?