Birinci Gün
“Ali nerde?”
Ferman etrafına bakındı; herkesi toplantı için dinlenme odasına çağırmıştı ve o herkese Ali de dahildi. Peki bu çocuk biye burada yanı başında değildi? Ferman şimdiden ufaktan sinirlenmeye başladığını hissedebiliyordu.
Ferman kendini olabildiğince sakinleştirerek Nazlı’ya döndü.
“Şey Hocam, Ali o geçen bıçaklanan amcanın yanında. Ali’yle onun odasının önünden geçerken Haşmet Amca bizi fark etti, yanına çağırdı. Şimdi konuşuyorlardır.” Nazlı sanki anlattıkları normalmiş gibi Ferman’ı dirseği ile dürtermiş gibi yapıp bir de gülümsedi, “Ali kendine yeni arkadaş yaptı anlayacağınız.”
Ferman, Nazlı’nın bu habere neden sevindiğini anlayamıyordu. Adamın bildiğin sapık gibi Ali’yi dikizlediğini fark eden tek o muydu? Yoksa Ali’ye olan hisseleri gerçeği yanlış algılamasına mı neden oluyordu?
Düşünmek Ferman’ı daha da sinirledirdiği için bunun hakkında daha fazla kafa yormaması gerektiğine karar verdi.
“Hadi o zaman çağırın onu da anlatmaya başlıyım.”
❇❇❇❇❇❇❇
İkinci Gün
“Lütfen bana Ali’nin o adamın yanında olmadığını söyle.”
Demir omuzunu Ali sanki umrunda değilmiş gibi tembelce silkti.
“Gene onunla valla.”
“Ne bulduysa adamda...” Ferman mırıldandı kendi kendine. Demir’in elindeki dosyaları alıp odasına doğru ilerledi.
❇❇❇❇❇❇❇
Üçüncü Gün
“Nazlı dur!”
Adının seslenildiğini duyan Nazlı arkasına dönünce Ferman Hocasının ona hızlı adımlarla yaklaştığını gördü.
“Efendim Hocam? Bir şeye mi ihtiyacınız vardı?” Nazlı, Hocasının surat ifadesini görünce endişelenmeye başladı. Ferman Hoca sanki birini dövmeye hazır duruyordu.
“Sen niye Ali’nin yanında değilsin?” Sözlerinin nasıl anlaşıldığını fark edince de Ferman, “Ali nerde biliyor musun?” diye kıvırmaya çalıştı. Sonuçta Ali sırf yeni arkadaş buldu diye ilk arkadaşını satmazdı herhalde.
“Evet biliyorum hatta ben de onun yanına gidiyordum. Haşmet Amcanın odada. Sohbet ediyorduk ben de atıştırmalık bir şey almaya gelmiştim.” Nazlı elindeki abur cuburları Ferman’a gösterdi.
“Ne var bu adamda da 7/24 onun yanındasınız siz?” Ferman baya bozulmuştu.
“Anlattığı hikayeler çok ilgi çekici.”
Ferman gözlerini devirdi.
Nazlı, Ferman Hocasının modunun iyi olmadığını anlamıştı. Kibar olmak için aklına gelen ilk şeyi söyledi;
“Siz de gelmek ister misiniz?”
“...”
“...”
“...”
“...”
“Hayır, Nazlı. Gelmek istemiyorum.”
❇❇❇❇❇❇❇
Dördüncü Gün
“Ne yapıyorsunuz siz burda?” Ferman Haşmet Beyin odasına alacaklı gibi daldığında odadaki herkes, Haşmet Beyin kendisi hariç, irkildi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İlk Defa || Ferali
FanficAli'nin iyi kalbinin onu bir belaya sokacağı çok belliydi ama bunun yaralı olarak Berhayat Hastanesine getirilen bir ak saçlı yeşilçam kaçkını tipli bir pezevenk vasıtasıyla olacağı kimin aklına gelebilirdi ki? Ferman Ali'yi kurtarmaya çalışıyor, am...