Elimdeki omleti masaya koydum ve baştan aşağı Harika masamı süzdüm . Herşey olduğu gibi mükemmeldi. Taki içeri bodoslama giren erkek kardeşlerimden önce.
"Ufff abla yine döktürmüşsün" diyip direk yemeğe başlayan küçük ama kendisi büyük duran kardeşime baktım.
"Sakin ol ablacım,sakin" dedim .
Sorna solana geçip abim ve kardeşlerime bağırdım ama hiç kimseden ses seda çıkmadı.
"Kerem ablacım , abinler nerde " dediğimde ilk durdu söylemek istemiyormuş gibi bi hali vardı.
" Şey ..abla ...hmmm" . " ablacım söylesene". Dedim bu haline dayanamayarak.
"Berk yukarda da , Ateş ve Samet abim daha gelmediker" dedi zorla.
"Nerdeylerdi ki" mercekli sorduğum soru karşısında ezilip büzüldü.
"Öff kerem ağabeylerimin karı kızla oyalandıklarını neden ablama söylemekte zorluk çekiyorsun"
İçeri giren Berk ve söylediği şeyle şaşkına döndüm.
Ben onlar için uğraşırken onlar gitsin kızlarla iyyy söylemek bile istemiyorum.
Özel hayatları beni ilgilendirmez ama bana yalan söyleyerek böyle gereksiz şeyler yapmaları beni üzüyo.
Kereme ve berke birşey belli etmeden .
"Tamam. Hadi yiyin yemeğinizi" dedim benim halime şaşırsalar da üstünde durmadan kahvaltılarına döndüler.Herzamanki gibi dolu , dolu geçirmiştik kahvaltımızı. Kardeşlerimin hareketleri beni gerçekten güldürüyordu.
Hazırlanıp okula gittiklerinde bende kendimi koltuğa atıp düşünmeye başladım.
Herşeyden yoruldum diye tabiki edebiyat yapmıycaktım.
Sadece annemle babamın yanımda olmalarını isterdim. Annem ve babam işleri yüzünden bize hiç vakit ayırmazdılar. Varları yokları işti.
5 yıl önce
Yine normal bir gündü ben arkadaşlarımla bir cafe de buluşacaktım.
Annemlerde Miamideydiler.Bu akşam dönecektiler.
Hazırlanmış çıkmak için kapıya gidiyordum ki Berk koşarak aşağıya indi."Abla ,abi annemler , annemler bi-birşey oldu onlara". Dedi büyük bir panik içersinde.
"Ne oldu oğlun düzgünce söylesene " abimin bağırmasıyla iyice tedirgin olmuştu.
Elindeki telefonunu gösterip"ben babamla konuşuyordum sorna biranda bir ses geldi annemin çığlıkları geldi s-sorna..." gözlerinden yaş geliyordu ama ağlamamaya çalışıyordu.Hepimiz şok içerisindeydik. O gün anlamıştım bir terslik olduğunu .
Annemler miami den dönerken uçakları düşmüştü.
Kapının çalmasıyla gözlerimi silip ayağa kalktım.
Açtığımda saçları darma duman , boynunda kızarıklık olan ikizime baktım.
Hiç birşey demeden arkamı dönecektim ki , belimden tutup beni kendine çevirdi.
"Ne oldu ağladın mı sen" ellerini yüzümün iki yanına getirip tutarken.
"Y-yok birşey hem ben senle küsüm" dedim kollarımı kendime bağlayarak.
Ona çocukça haraketler yapmaktan hoşlanıyorum.
Herkese hello.
Bu kurgumu çok beğendim inşallah sizde beğenirsiniz.Cansıkıntısından yazmak geldi içimden.
Ve lütfen evimizden çıkmayalım .
Kolayca atlatırız inşallah.Byyy🥰🥰🥰
Kısa bir tanıtım
Su;20 yaşında
Samet: 25 . En büyükleri
Ateş;20 gizemin ikizi
Berk:18
Kerem:17