3.

139 12 1
                                    

Son dersin bitmesiyle ,sevinçle bahçeye çıktım.
Gözlerim ilk ateşi aradı. Herzamanki gurupuyla  oturuyordu. Ama dalgın duruyordu.Akşam alırım hesabını diye düşünüp, bankta telefonuyla uğraşan gamzenin yanına doğru yürüdüm. 
Beni görmesiyle "ooo su hanım siz burlara gelirmiy diniz ." Dediğinde gülümseyerek ona sarıldım.

"Yaa biliyorsun bu aralar yoğunum. Abim şirkete gelmemi söyledi bu aralar, o yüzden yani. " Şirkete benimde hissem olduğu için bazen abim beni şirkete çağırırdı

"Hmm .. neyse şey bu akşam selenin doğum günü partisi varmış. Geliyormusun."Akşamki programımı gözden geçirip"Evet ,geliyorum".Hem sabahki olaydan sorna azıcık abim kızdırmiş olurdum.

"SU" adımın öküz gibi söylenmesiyle arkamı döndüm.Tahmin eden ATEŞ.

"Hadi ben kaçar"deyip gamzenin yanağında öpüp ateş doğru yürüdüm.

"Ya ne bağırıyorsun ,insanların içinde" çırlamamla yüzünü buruşturdu.
" Dünyada senin cırlaman kadar kötü birşey yok" dedi. " öfff ateş boş yapma yürü."

*****************************

Rujumu sürdükten sorna aynadaki yansımama baktım.
Kahve rengi mini eteğim, omuzları açık beyaz bulüzüm ve kırmızı rujumla hazırdım.

Siyah ceketimi ve çantamı alıp aşağı indim.
Herkes solonda oturuyordu. Beni görünce hepsinin kaşları çatıldı.
"Nereye gidiyorsun sen, bu kılıkla."sankince konuşan abime baktım.
"Arkadaşımın doğum gününe abicim."dedim ona gıcıkla.
"Kimden izin aldın peki." Öfff daha ne kadar uzayacaktı.
"Abi uzatma, dolapta yemek var beğenmeseniz,banane şimdi gidiyorum" dedim son . yı koyarak.
"İyi tmm ,ateşte senle gelsin." Şaşkınca ona bakarken ateş sırıtıp ayağı kalktı.
"O neden geliyo onu çağırmadı ki." Dedim alayla."hayır güzelim benide çağırdı."yüzüm düşerken ,onun ki alay haline aldı.
"Tmm yürü geç kalıcaz senin yüzünden."
Biz solondan çıkarken küçük kardeşlerim şaşkınca bakıyorlardı.
Abimde arkamızdan"dikkatli olun diye " böğürüyordu.

Doğum gününün olucağı yere geldiğimizde ateşi umursamadan arabadan indim.
Benim bu hareketlerime büyük ihtimal uyuz oluyordu. Oda aynısını bana yapmaya çalışıyordu ama biz yarın herzaman ki halimize dönerdik. Dayanamayız birbirimize.

Önden ,önden yürürken gelip elimi tutu"yanımdan ayrılma. Etrafta o kadar it var."
Ahh canım kardeşim beni düşünmeden duramaz.

Yani benimde işime gelirdi. Ateş yakışıklı çocuktu kızlar peşini bırakmazdı.Benimde kardeşimi o sülük kızlardan korumam lazımdı.

🍔🍔🍔🍔🍔🍔🍔🍔🍔🍔🍔
(Canım çektiği için koydum
skdbnndl)

Selen doğum günü pastasını üflemişti,şimdi bazıları hediye ,bazılarıda kendi halindeydi.Ben önceden hediyesini vermiştim. İyikide vermişim.

İçkimden bir yudum alıp gözlerimi etrafta gezdirmeye başladım.Taki o mavi gözlerden önce. Bana bakıyordu, çok değişik bakıyordu. Anlamıyordum.
O kadar odaklanmıştım ki ateşin geldiğini anlaşmamıştım.

"Su,su"sesiyle kendime gelip ateşe dönerken bana göz kırpıp sırıtmıştı.

Partinin sonlarına gelmişti herkes sakinlemişti. Bende yanıma gelen bazı arkadaşlarımla konuşmuştum."Bu kızın arkadaş gurubu yok mu"derseniz benim arkadaşlarım bazıları ailevi konulardan burda değildi, bazıları okul yüzünden burda değildi.

En çok zaten ateşle vakit geçiriyordum. Dans bile etmiştik.

Ama gözlerim kaçamak bir şekilde o mavi gözleri buluyordu.

Başımın giren ağrıyla ateşin koluna tutundum.Sanırım biraz fazla içmiştim. Aslında hiç bu kadar ileri gitmemiştim, sanırım ateşe yanımda olduğumdan.

Elimi belime koyup "hatta bende sana neden izin verdim. Yürü eve gidiyoruz." Beni yönlendirmesine izin vererek arabaya doğru yürüdük.

Arabaya bindiğimde sadece aklımda o mavi gözlerin sahibi ve yarın gamzenin partiye neden gelmediği için canına okuyacağım.

Merhabalar🥰
Kendinize iyi bakın ve evden çıkmayın.

Byyyy😘😘😘

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 02, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

TATLI BELALARIMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin