Uprowadzona

1.3K 53 79
                                    

Hej. Mam na imię Zuza. Mieszkam w Gdyni i mam 15 lat. Od zawsze interesowało mnie gotowanie. Rano zawsze robię rodzicom śniadanie a wieczorem kolację. Chodzę na kółko gastronomiczne. Oprócz tego interesuję się jazdą na hulajnodze.

Więc. Ostatnio zrobiłam się dosyć głodna, więc postanowiłam pójść do najnowszej restauracji o nazwie Papryczka, która podobno przechodziła rewolucje Roberta Makłowicza. Miała pięć na pięć gwiazdek!

Rodzicom nie chciało się iść, więc poszłam sama, chociaż mi nie pozwolili #badgirl

Restauracja była dosyć mała i mimo ocen nie było w niej dużo ludu. Weszłam do środka. Wszystko było czerwone. 

Usiadłam przy stole nakrytym czerwonym obrusem. Siedemnaście sekund po tym podszedł do mnie kelner. I podał mi menu. Oto jedzenie które mogłam zamówić:

Papryka w proszku 12 zł

Papryka z papryką (z papryką w proszku)  30 zł

Papryczka smażona  10 zł

Papryka w plastrach 15 zł

Paprica uprowadzona z Brazylii  32 zł

Papryka czerwona 11 zł

Papryka żółta 16 zł

Paprykowana papryka z papryką w proszku 50 zł

Gdy przeczytałam o uprowadzonej papricie z Brazyli zaczełam mieć podejrzenia. Barman podszedł i zamówiłam to ostatnie danie za 50 zł. Po trzech minutach i dwudziestu sekundach dostałam to danie. Zjadłam je w dwie minuty i dziesięć sekund.

Gdy to zrobiłam podszedł do mnie... Robert Makłowicz!Nie mogłam uwieżyć własnym oczom. Mój idol wreszcie mnie zauważył. 

- Witaj Zuzanno - powiedział.

- Skąd znasz moje imię?-byłam bardzo zdziwiona tym skąd Robert zna moje imię.

- To teraz nie ważne. Jesteś pierwszą osobą w tej restauracji która zjadła paprykowaną paprykę z papryką w proszku tylko w dwie minuty i dziesięć sekund! Otrzymasz ode mnie nagrodę.

- Jaką nagrodę?

- Dowiesz się. choć za mną.

Robert się uśmiechnął (jego uśmiech jest piękny) i zaprosił mnie ręką do kantorka po nagrodę. Gdy weszłam do pokoju w środku stała Magda Gejzer która rzuciła we mnie tależem po czym straciłam przytomność.

Uprowadzona przez MakłowiczaOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz