1.Bölüm

2K 162 271
                                    

Yeni bir serüven, yeni bir kurgu. Umarım begenirsiniz. Hatalar varsa affedin

Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayalım lütfen 🙏

Başladığınız tarihi buraya yazıp  geleceğe bir not bırakın ✨🌠

&&&&&

"Aman annem  elin memleketinde akıllı uslu dur abinin sözünden çıkma" dedi annem tişörtümü katlayıp bavuluma koyarken. Gülmemek için kendimi tutup 

"tamam anne" dedim ve bu sefer valizime koyacağım fizik test kitabımı yüzümü buruşturarak  koydum.

Merhaba arkadaşlar. Ben Balım İnan .On dokuzuma bu yaz girecek olup , liseden taze mezun olan ve  mezuna kalmış, acayip masum bir kızım. Siz benim masum olduğuma inanın. Bu önemli.

Hah ne diyordum. Üniversite sınavı mağduru. On ikinci sınıfta adam gibi çalışmayıp mezuna kalmıştım. Her on iki gibi ben de 'aman ya nasıl olsa daha on ikiyim' diyerek göt devirip yatmıştım. Sınav sonucum da hiç yüz güldürmeyince  sıkı sıkı çalışmayı kafaya koymuştum .Bu sene kazanacaktım inşallah. Annem on iki de çok sıkmasa da bu sene beni kazandırmayı kafaya koymuştu .Hareketlerinden belliydi.

"Test kitaplarını da koy kızım orda boş zamanlarında test çözersin" dedi. İşte böyle.

Ailem bu sıkı geçecek seneye  hazırlanmaya başlamadan önce kafamı dağıtmam için İzmir Alaçatı'da bir otelde çalışan abimin yanına bir aylığına gönderiyorlardı. Alaçatı gibi mükemmel bir yere gidecek olsam da sıkılabileceğimi düşünüyordum .Abim tüm gün çalışıyordu çünkü .Arkadaşım da yoktu .Tek başıma evde otururdum .Arada da yürüyüş yapmak için çıkardım belki  .

Düşünmeyi erteleyip her şeyimi koyduğum büyük valizin fermuarlarını çektim ve kapattım. Geriye giyinmek kalmıştı.

Valizimi alıp zorla da olsa kapının yanına kadar taşıdım. Bir tane daha valiz gördüğümde gözlerim büyüdü. Bu ikinci valiz ne alaka ya? Annem bakışlarımı görünce konuştu

"bunun içinde salça, donmuş mantı, erişte falan var. Gittiğinde abinin dolabına yerleştir bunları" dedi ve geri mutfağa döndü. Salondan çıkan babamla göz göze geldim. Gülmemek için kendini tuttu.

Anneme döndüm ve isyan ettim

"Ya anne ben elli kiloluk kızım. Bu valiz de rahat yetmiş kilo var ben nasıl taşıyacağım bunları!?"

<<<<<<<<<>>>>>>>>>

"Hadi kızım kendine dikkat et varınca ara bizi" diyen annemi öpüp geri çekildim ve

"Her şeye tamam. Sizi seviyorum gençler , ben yokken uslu durun üçüncü kardeş istemiyorum" deyip onların konuşmasına fırsat vermeden kıkırdayarak yanlarından  uzaklaştım. Annem muhtemelen 'babası kılıklı' diye mırıldanıyordur. Babamda 'benim ne suçum var hanım' diyordur. Yüzde yüz.

Valizleri önceden verdiğim için küçük işlemleri halledip sonunda uçağa bindim. Elimdeki biletten koltuğumun numarasını bulup oturdum. Maalesef cam kenarı değil koridor koltuğuydu. Biri beni öldürsün.

Çok zırlamadan koltuğuma oturdum. Uçak yavaş yavaş dolarken yanıma yaşlı bir çift oturmuştu. Oturuşumu düzelttim ve çantamı da dizime koydum. Herkes yerleştikten sonra kemerlerimizi talimatlara göre  bağladık. Pilot kısa bilgiler verirken uçağımız hareket etmeye başlamıştı . Yan tarafımda oturan teyze eşinin elini tutup

"muzaffer korkuyorum ben. Düşersek tut beni" dediğinde gülmemek için kendimi tuttum.

Kadın bir anda benimde elimi tuttu ve kendi kendine dualar okumaya başladı. Elimi nazik bir şekilde  çekmeye çalışırken kadın asla bırakmıyordu. Yan tarafımdan bir gülme sesi geldiğinde dönüp oraya baktım. Benim yaşlarımda bir kız bize bakıp gülüyordu. Eşi muzaffer amca

Bir Yaz RüyasıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin