Chunding Enggau Aki Selumba 3

21 2 4
                                    

-Jerita Jenaka Iban-
*Chunding Enggau Aki Selumba*
-Tusun ti ke 3-

Pagi nya, tumu Chunding angkat dani. Agi serepan amt. Baru di dinga kukuk bala sida manuk. Pengerak pagi. Angkat lalu mandi.
Tembu mandi beradu besikap indah. Cukup gap. Tak nangka iya mih. Ari keterubah gawa gagit mih ati. Laban pengawa ka betangung ke bos benung ngirup enggau makai meseti ka semat mimit mih kira ati iya. Ngica ke bos suah agi minta tangung mih nya. Ukai pedis, sesagam mimit mih pikir iya. Adeh....sempat kuning runding Chunding, alu ka nyagam. Behasai laban.

Nadai sesabar agi, penembu besikap indah. Gap ko iya mih. Cik iya kasut udah ga ngam, enda timpang agi dih.

Nurun mih tudah Chunding dih. Lawa kensung tudah Chunding pagi nya, rindu amat ninga. Kensung lagu 'Lachau bejembi'.
Pia ke bejalai nyingkang ke kaki, mulut kekimut bejaku kediri.

"Akai.......Nadai utai ngeyemat tu. Sigat numbas iya. Celum manis baka aruk kali. Ngeli buhak tau dipekit. Iya ga habang. Di kehindu uhang indu. Ah, bejuluk bujang gap, enti indu laha malik alu tetingkap,"pia ko Chunding ngelagu diri ngaga ensumbar diri mpu...
*Nyaaaa...jaga kita indu laha, nang malik Chunding enti enggai tetingkap*😂

Ada lawa, panjai tuchum tudah Chunding. Gaga mat ati iya pagi nya. Enda sesabar ka megai muhit tukey niu.

"Kada aku behani legi...? Tubuh pepaga kenya....pahai ti aku tu pangka ke indu paga ke benama Kempi nya legi. Neyy....ba nama udah jaie....ta Kempi. Nama kebuah ko aku, nama tau Kempi. Anang-anang maya apai enggau indai iya ngaga suba bepangka indah. Datai ke indai iya kempi. Kada enda nya kini kebuah nama indu cina calat nya Kempi..."pia ko Chunding bejaku kediri begaru pala.
*Ney peda pemandai Chunding nempa nama uhang...calat mih ko iya*

Enda lama udah nya, Chunding datai di pasar. Kedai baru di buka. Iya lalu nulung tukey muka kedai. Lalu betusun ke barang. Tembu semua utai, Chunding diberi tukey bup siti kena nulis list barang ke kurang.

"Unding, sini dulu. Ini muku you tulis itu senarai nama untuk barang yang sutah mau abis oo....kalau itu luti kulang, pun tulis sini oooo. Sinang saja ini keleja. Kalau titak tau tanya itu amoi. Itu amoi manyak pandai,"ko tukey nunjuk ke siku kuli indu iya ba teluk dinding ke benung betusun ka barang.

Nyadi Chunding tu tadi, salah palik. Lain utai ditunjuk ka tukey lain ga utai di palik. Palik iya ngagai apai tuai siku ka nimbang pusu. Iran ga ati Chunding tu tadi.

"Apuuuu, amat tambab Kempi Calat tu! Buta ke nama....?Ngengerang nyin apai tuai urang, dipadah ka iya amui ga! Cih.....bangka udu! Aruh nama Kempi....! Dadak."Pia ko Chunding bejaku kediri mut-mut.

Begisai begaru pala. Ngaru pala ke enda gatal. Bejaku kediri baru ga Chunding.

"Sigi bangka Kempi Calat tu! Makin aku enda nemu nulis. Legi asai, kerido aku ngapa utai tu ditu legi. Legi asai iya, macha tulis bilun bepeling." Ko Chunding muchau kediri.

Nadai nanya urang, alu mupuk mih Chunding ngerido bup nya. Ditulis ke iya ngapa. Peling ke iya kulu, peling ke iya kili mih utai tulis nya dia. Ni ke baka kandut tusu, ni ke baka iku manuk mih utai ka ditulis. Mayuh agi ke baka bilun bepeling. Sigi sebingau pala tukey meda nya legi. Kada enda luput dih.

Ngena mih ko ati iya ngam mih nya. Tembu ka ngerido nulis bup nya, Chunding nyua bup ngagai tukey lalu bejaku.

"Tukey, tu list tadi. Ta nadai magang utai nya dia. Kuhang memagang..."pia ko Chunding nyua ke bup.

Sekali.............

"Apuuuuuuuuuuuu.......Ko iban! You tulis apa ini Unding..? Mau kasi saya pingsan kah...? Sebening pala saya Unding tinguk ini buku. Bikin lagi! Tanya itu olang saya tunjuk tadi. Siap nanti kasi saya, kita pelegi(pegi)ngilup.."pia ko Kempi.

Chunding Enggau Aki SelumbaWhere stories live. Discover now