POV Ben
Geachte koning Ben,
Het spijt mij zeer te moeten melden dat de draak weer gesignaleerd is, dit keer ook door mijzelf. Het wezen cirkelde hoog boven de school, maar heeft alsnog grote wervelwinden veroorzaakt. Als het zo doorgaat, is het noodzakelijk de school dicht te laten. Ik weet zeker dat u het mij eens zou zijn. De veiligheid van de leerlingen komt immers voorop.
Ik hou u op de hoogte.
Vriendelijke groet,
De Goede FeeEr waren drie dagen verstreken sinds het bezoek op de school. Er zijn nog drie dagen voordat de school open zou moeten gaan. Maar ik weet bijna zeker dat dat niet ging gebeuren. Niet zolang de draak nog vrij is. Ik weet bijna zeker dat het nog wel een tijdje kan duren voor de draak is gevangen.
'Morgen,' hoor ik Hady roepen.
'Morgen,' zeg ik.
'Pap, mag ik iets vragen?' vraagt ze.
'Tuurlijk.'
'Mogen Jo en Cari vannacht blijven slapen?'POV Hady
'Mogen Jo en Cari vannacht blijven slapen?'
'Tuurlijk, tuurlijk,' zegt mijn vader afwezig.
'Oké,' zei ik. 'Leuk, dankjwel.' Ik ren de gang op naar mijn moeder.
'Mam! Mam!' roep ik. 'Van papa mag het!'
'Oké dan,' zegt ze. 'Ik neem wel even contact op met hun ouders.' Ze loopt weg en ik ga naar mijn kamer.
Jo heet eigenlijk Joyali, maar dat vinden we te lang dus we noemen haar Jo. Zij is de dochter van Evie en Dough. Cari heet gewoon Cari en is de dochter van Carlos en Jane. We zijn de drie beste vriendinnen.
Jay en Lonnie zijn de ouders van Jake. Hij is na Jo en Cari mijn beste vriend.• 16:00 •
POV Hady
'Jo! Cari! Kom binnen,' zeg ik terwijl ik de meiden binnenlaat.
'Ik hoop dat jullie het niet erg vinden om op een paar matrassen te slapen.'
'Nee hoor,' zegt Cari, 'we zijn geen stelletje verwende prinsessen.' Ze lacht.
'Nou, eigenlijk wel,' zegt Jo lachend.
'Helemaal waar,' zeg ik terwijl ik haar een elleboogstoot gaf. 'Kom, laten we koekjes gaan maken.'Hey mensjes!
Ik hoop dat jullie ook dit hoofdstuk weer leuk vonden!
Hebben jullie nog ideeën voor tijdens het slaapfeestje?Verder wil ik heel erg graag Fuzzverhalen bedanken. Je was de eerste die dit boek las en het goed genoeg vond om te reageren. Dankjewel!🧡
XO MarvelFan
JE LEEST
Princess of Auradon
أدب الهواةBen en Mal zijn getrouwd, en ze hebben een dochter gekregen. Zij heet Hady, vernoemd naar Mals vader die toch niet zo slecht bleek te zijn. De 15-jarige Hady is de kroonprinses van Auradon, maar haar leven is nog niet zo makkelijk. Ze moet leren om...