27

204 17 9
                                    

//Yoongin näkökulma //

Olin matkalla kohti mäkkäriä, minulla oli kamala nälkä kuten varmasti Jiminillä ja sillä pienellä pojallakin. Saavuttuni mäkkärin autokaistalle mietin hetken mitähän se Jimin nyt halusikaan, no aloitanpa omasta tilauksestani. "Moi tota yks kana-Ateria kokiksella ja sit yks lasten atria nugeteilla ja Appelsiinimehulla" pidin pienen tauon puhumisesta ja lopetin tilauksen Jiminin juustohampurilaisella ja nugeteilla. Siirryin odottamaan tilaustani ja aika kului suht koht nopeaan sillä Jimin soitti pojon heränneen. Jimin kertoi pojan nimen olevan Jun. Nimi kuulosti todella tutulta mutta minulla ei ollut hajuakaan mistä nimi oli tuttu.  Tilaukseni saatua lähdin ajamaan kohti kotia miettien Junia (sitä pikku poikaa ei 🚂) poika oli niin tutun näköinen mutta en vain saanut päähäni että mistä poika oli tuttu ehkä joskus nähnyt jossain tai kuullut jossain? Ehkä. Kotipihalle kaataessa huomasin Jiminin jun reppuselässään pihalla vilkuttamassa minulle. Sisälle päästyämme jun oli heti ruuan kimpussa Jimin perässään sillä aikaan kun minä yritin säätää meidän pikku televisiosta lasten ohjelmia. "Jiiimiin mitenköhön tästä pitäs saada tää ku eihän tässä saatanan kaukosäätimessä edes ole tällästä nappia" valitin pojalle joka huokaisten tuli näyttämään mistä napista oli kyse "No aijjaa en mä ois voinu tietää et se oli toi" sanoin käynnistäen lasten ohjelman.

---------------------------------------------------------

Heyo!

Tää jäi taas vähä lyhyeks mut ei se mitään, miten teillä on mennyt täs lähiaikoina?

Mainostan nyt vielä kerran (koska tarviin juttu seuraa :'D)

Käykää addaa Snäpissä @Yoongi_miny

Ei mulla muuta!

Ens kertaan! Pus pus

~Ananas

Has llegado al final de las partes publicadas.

⏰ Última actualización: Feb 05, 2020 ⏰

¡Añade esta historia a tu biblioteca para recibir notificaciones sobre nuevas partes!

Promise {Yoonmin} Donde viven las historias. Descúbrelo ahora