-17- ym non-text

5.2K 349 84
                                    

Yoongi Hyung'la aramızdaki yakınlık son zamanlarda bir hayli çoğalmıştı. Her ne kadar ona hyung diyor olsam da aramızda bu zamana kadar abi-kardeş ilişkisi hiç olmadı. O her zaman benim idolüm oldu, her daim hayranlıkla izledim onu.

Normalde sessiz bir adamdır. Muhtemelen onunla ilk tanıştığınızda; içine kapanık, sıradan bir insan olarak görürsünüz onu. Sizden farklı düşüncelere sahip olmadığını, hatta belki de sizin kadar bile duygu hissetmediğini düşünürsünüz. Gözleriniz biraz olsun hareketlerini takip etmeye başladığında; aslında içine kapanık sandığınız görünmez kişiliğinin ardında kalan dik, özgüvenli ve bir o kadar da nazik bakışları fark edersiniz. Çok sessiz ve konuşmaya çekinen bir yapısı olduğunu düşündüyseniz de yanılacak; gerekmedikçe konuşmayı sevmeyen, muhtemelen tek bir lafının yeteceği şeyler söylemeyi tercih eden zeki ve yaşından olgun bir adam olduğunu göreceksiniz.

Sıradan biri olarak hiçbir zaman görmedim ben onu. Herhangi bir konu hakkında daha önce hiç rastlamadığım görüşlere sahiptir. Normalden çok daha geniş görüşlü ve anlayışlı bir insandır. Dün, bugün ve yarının olduğu bu dünyada yaşayacağımız o kısacık zaman içinde herkesin istediği herşeyi istediği gibi yaşaması gerektiğini savunur. Dışarıdan duygusuz görünür ama aslında tüm duygularını en uç noktalarda hisseder. Sadece bunu yansıtma ve yaşama şekli bizlerden daha farklı. Lafı dolandırmayı sevmez, dobradır ama karşısındakini kırmaktan nefret eder. Ve aşırı ince düşüncelidir.

Zekasına da her zaman büyük hayranlık duydum. Diss ve free'lerinden bile anlayabilirsiniz bunu. Laf sokma şekli ve kıvrak zekası bir bütün olup piyasayı birbirine katar. Diğer şarkılarında da, anlatmaya çalıştığını iliklerinize kadar hisseder, kendizi melodide kaybedersiniz. Bunlarından yanında bir rapper olarak vokali de muhteşemdir. En azından yüksek notaya çıkmaya çalışmadığında.

Normalde de çok hareket etmeyi sevmeyen biri olarak şarkılarının herşeyiyle kendi ilgilendiği için koşuşturması çok olur. Bu yüzden genellikle boş vakitlerinde uyumayı tercih eder. Ederdi desem daha doğru olabilir. Son zamanlarda her boşluğunu benimle geçirir oldu. Bundan kesinlikle rahatsızlık duymuyorum ama bir yanım bana olan yakınlığını umutlanmak için kullanmak istiyor. Diğer yanım ise bana, Yoongi hyungun zaten böyle nazik ve düşünceli bir insan olduğunu, hiçbir şeyin bana özel olmadığını hatırlatıyor.

Ona aşık değilim. Sanırım. Ama karşınızda Min Yoongi gibi biri varken etkilenmemek salaklık olurdu. Aradan geçen haftalarda ilk defa bu kadar yoğun duygular hissediyordum ona karşı. Bir çok kez yakınlaşmıştık fakat vücudum hiç böylesine 'daha fazlası' diye bağırmamıştı. Şirketteyken geçmem için bana dar bir alan sağlamıştı ve benim oradan geçmekten başka çarem yoktu. Ya ona dönük geçecektim -ki bunu direk elemiştim çünkü hem boy farkı olmadığından yüzlerimiz dip dibe olacaktı hemde üyelerimiz sürtünecekti- ya da arkam ona dönük geçecektim. Benim muhteşem kalçalarımın ona sürtünmesinin bana çok da birşeyler hissettirmeyeceğini düşünmüştüm, hem de ona bana gıcıklık yaptığı için bir ders vermek istiyordum ama tanrım resmen o ders dönmüş dolaşmış ve bana girmişti. Aklımdan çıkmıyordu o hissiyat ve ben çıldırmanın eşiğindeydim.

Saat bir hayli geç olmuştu, uyumam gerekiyordu ama ben kendimi durduramıyordum. Bacaklarımın arasına çekerek sarıldığım koca yastığıma minik minik kendimi bastırıyor, sürtünmemek için zor duruyordum. Bunu Yoongi hyungu düşenerek, hatta ve hatta ikimizi birlikte düşünerek yapmak beni onun yüzüne bakma konusunda utandırabilirdi ki büyük ihtimal ile öyle olurdu.

Agust D'nin geniş fan kitlesi deli gibi bizi shiplemeye başlamıştı. Yoongi hyung çok fazla fan hesabı takip etmese de ben fake bir hesap açıp en iyi sayfaları takip etmeye başlamıştım. Çizim yeteneği olan hayranlar muhteşem fanartlar çiziyordu. Ve cidden içlerinde cinsel içerikli olanlar bazen o kadar gerçekçi duruyordu ki, bir keresinde sertleşmemek için fanartlara baktıktan hemen sonra komik bebek videoları izlemiştim.

dancer |yoonminstagram|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin