-14- ym non-text

5.8K 366 152
                                    

Park Jimin

Ergenliğimi Hoseok hyunga hayranlık besleyerek geçirmiştim. İlkokul sondan beri kendi çapımda dans ediyor ve dans için çıldırıyordum. Hatta o zamanlar azıcık modern dans eğitimi bile almıştım. Liseye geçtiğimde Seoul'ün bilinmedik mahallelerinde dans etmeye başladım. Hoseok hyungu tanımayan sokak dansçısı yoktu. Muhteşem dans ediyor, Seoul'ün en ünlü, en kalabalık sokaklarını sallıyordu.

Liseyi bitirdiğim sıralar, o zamanın en ünlü idolleri olan Kim Namjoon ve Kim Seokjin evlendiklerini duyurmuşlardı. Kore halkından büyük tepki aldılar. İki yıl önce ship denen bir kelime yoktu ve lgbt'ye saygı kesinlikle şuan ki seviyede değildi. Bu olaylar üzerine ikiside Dionysus Entertainment'ten ayrılmış ve kendilerine ait iki ayrı şirket kurmuşlardı.

Hala kağıt üzerinde evli olsalar da kimsenin sebebini bilmediği bir ayrılık söz konusuydu. Bundan tam 2 yıl önce birbirlerinin en büyük rakibi olmak üzere kurulmuş JinHit ve Suga Entertainment, son 2 yılın en muhteşem idollerini çıkardı.

Yoongi hyung; Namjoon hyungun kuruduğu Suga Entertainment'ın ilk idolüydü. Namjoon hyung 'sokakların prensi' olarak anılan Hoseok hyungu da kaçırmamış, Seokjin hyungtan önce davranarak hemen şirketine almıştı.

6 ay kadar önce baş dansçılarından biri şirketten ayrılmış. İşte tam o sıralar Hoseok hyung, iş bulamayıp hala sokak dansçılığı yapan beni bulmuş ve tuttuğu gibi Namjoon hyunga götürmüştü. 6 aydır Suga Entertainment'ta Yoongi hyungun sahne dansçılığını yapıyordum.

İki buçuk aydır Yoongi hyung ile aramda tuhaf bir çekim var ve ben buna kapılmaktan kendimi alamıyorum.

Onu görünce, resmen eriyorum.

Şuanda da önümdeki açık musluğu unutmuş, tam kapatmadığım banyo kapısının aralığından güzel yüzünü inceliyordum. Hoseok hyungla biraz eğlenmiş, birbirimizin suratına saçma sapan şeyler çizmiştik ama ben yüzümden çıkmak bilmeyen tükenmez kalem mürekkebini temizlemeye çalışmak yerine hayran hayran gözlerimin odağındaki adamı izliyordum.

Kafasını olduğum tarafa çevirmesiyle paniklemiş, çıkmayan mürekkep ve yakalanmışlığın verdiği utanç ile sertçe yüzüme su çarpmaya başlamıştım.

Göz ucuyla Yoongi hyungun, bulunduğum büyük banyoya girdiğini görmüş ve duyduğum kilit sesi ile aşırı gerilmiştim. Çünkü tanrım, aşırı utanıyordum!

Kemikli ellerini omuzlarımda hissedince kafamı kaldırıp aynadan Yoongi hyung ile göz göze geldim. Gözleri yüzümde dolaşmaya başladı ve Hoseok hyungun, dolgun olduğu için rahatlıkla çizebildiği çiçek desenleri ile süslediği dudaklarımda biraz oyalandı. Kalbim hızlanmıştı ve ne yapacağımı şaşırmıştım.

"Yüzünden damlayan mürekkepli siyah su damlalarıyla bile seksi görünmek ne tür bir yetenek?"

Duyduğum cümleye öyle bir şaşırmıştım ki, elim ayağıma dolanmıştı.

Elleri; omuzlarımdan ölümcül bir yavaşlıkla kaymış, sırtım boyunca gezinmiş ve belimde soluklanmıştı. Sonra belimin yanından uzanarak musluğa uzanmış, suyu kapatmıştı. Hissettiğim ani elektrik duygusuyla arkama dönmüş, yüzümü Yoongi hyunga çevirmiştim. Elleri belimin iki yanından hemen arkamdaki lavaboya dayanmış halde fena yakın duruyorduk ve yakınlıktan feci sıcaklamıştım. Sağ eli hareketlendi ve omzunun üzerinden bir yere uzandı. O sırada vücutlarımız birbirine yapıştı ve yüzüme çarpan ılık nefesi ıslak yüzümü ferahlattı. Uzanmaya çalıştığı şeye bakmıyor, gözleri yüzümü turluyordu. Bense küçük pembe dudaklara, -dudaklarımın hemen ucunda olan dudaklara- hipnoz olmuşcasına bakıyordum. Birkaç adım gerilemiş ve arkamdaki raftan aldığı şeyi elime tutuşturmuştu. Banyodan çıkmadan önce söylediği son şey ise "bunu bir dene Jiminnie" olmuştu.

Büyük bir şaşkınlıkla Yoongi hyungun çıkarken kapattığı banyo kapısına bakıyor, az önce neler olduğunu idrak etmeye çalışıyordum. Kafamı elime indirmeyi başardığımda beklediğim şey kesinlikle kolonyalı sıvı sabun değildi.

Şirketlerin nasıl kurulduğunu, Jimin'in dans hayatını, nasıl, ne zaman Yoongi'nin sahne dansçısı olduğunu ve yoonmin arasındaki ilişkiyi biraz olsun anlayabilmeniz için bu bölümü düz yazı yazdım. Umarım okurken keyif almışsınızdır çiçeklerim.

Bu gece birkaç bölüm daha atmak gibi planlarım var. Taekook'a azıcık değindiğim, gündemi güncellediğim, instagram durumu ve yoonmin text gibi bölümler var aklımda! Sevgiyle kalın🌼

dancer |yoonminstagram|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin