Sabah kafama gelen sert bir yastıkla uyanmam bir oldu. Hayır bu annemden değildi vatan haini ev arkadaşım Bade'dendi."Uyan artık Allah'ın belası geç kalıyoruz."
Kafamı kaldırıp ona doğru anlamsızca baktım makyaj yapıyordu. Yatarak onu süzmeye devam ettim yüksek bel kot ve üstünede beyaz bir crop top gitmişti."Lara sen beni delirtmeye mi çalışıyorsun?Hadisene!"
Çemkirmelerine daha fazla dayanamayıp yataktan kalktım. Ayağıma boş pizza kutusu takıldı evi bok götürüyordu. Banyoya girdim sabah rutinimi hallettim ve çıktım. Üstüme bol bir eşofman ve bir sweat geçirdim. Kitaplarımı hemen çatama tıktım. Çok hızlı bir şekilde rimel sürüp, parfümü üstüme boşalttıktan sonra hazırdım. Bade kapıyı kilitledikten sonra evden çıktık. Üniversite'nin Kampüsü eve çok yakın olduğu için yürüyerek gidip geliyorduk. Şansa fakültelerimiz de çok yakındı. Üniversitedeki ilk günümde kendi sınıfımı bulamayıp yanlışlıkla psikoloji dersine girmiştim, Bade'yle o gün tanışmıştık. Yanına oturmuştum biraz sohbet ettikten sonra sınıfımı bulmama yardım etmişti sonra bir şekilde yakınlaştık ve şu an ruh hastası ev arkadaşım konumunda. Derin düşüncelerimden sıyrılıp yürümeye devam ettim kampüse gelmiştik Bade'yle ayrıldıktan sonra sınıfa doğru yürüdüm kafamı çevirdiğimde Engin Hocayı görmem bir oldu sınıfla doğru koşmaya başladım psikopat Engin'de benle koşmaya başladı. Daha hızlı koşup sınıfa giriş yaptım. Eledim seni Enginsu. Engin sınıfa girdiği gibi kapıyı kapattı. Asla geç kalan birini almıyordu 1 saniye bile olsa.
***
Bir derste daha ne kadar sıkılabilirim diye düşünüyordum, bitmiyordu.Sıradan başımı Engin Hoca'nın konuşmasını duyunca kaldırdım.
"Evet, herkesin şimdi odaklanmasını istiyorum önemli bir duyuru yapacağım. Ülkeler arası bir girişimcilik yarışması var ve bu yarışmada 50.000TL ye kadar ödül alabiliyorsunuz. Türkiyeden yalnızca 3 tane proje çıkabiliyor bu nedenle seçme yapmamız gerekiyor .Ben size bunu ödev olarak vereceğim, haftaya kadar herkes bir girişim fikri sunumu hazırlayacak, en geç haftaya salı mail atmış olun. Sunumunu beğendiklerime geri dönüş yapacağım ve geri dönüş yaptığım öğrenciler salı günü bize sunum yapacak. Hazırlıklı gelin. Mail atmayanları hiçbir şekilde dersimden geçirmeyeceğim. Herkese iyi günler. "Yine yaptı yapacağını bu adam bayılıyordu bize eziyet etmeye!Sınıfa baktığımda herkes grup şeklinde birbiriyle fikirlerini tartışıyorlardı. Daha fazla beyin travması yaşamamak için çantamı alıp sınıftan çıktım. Çimlere doğru yürüyüp çantamı yere attım kulaklığımı takıp kafamı çantamın üstüne koydum,bu okulun en sevdiğim yanı çimlerine özgürce yatabilmemdi sanırım.Engin hocanın ödevi için ne hazırlarım diye düşünürken birinin ayağıma takılmasıyla irkildim. Yüz üstü düşmüştü, oturduğum yerden ayaklanıp düşen çocuğun kalkmasına yardım ettim. Elinde sopası vardı ve gözlük takmıştı.
"Ben çok özür dilerim gerçekten, iyi misiniz? Bir şey oldu mu? Yardım etmemi ister misiniz?"Biraz abartarak özür dilemiştim sanırım.Bu durumu benim aksime çok sakin karşılamıştı çünkü.
"Bir şeyim yok merak etme iyiyim, bu duruma alıştım aslında çoğu kişi bu kadar bile yardım etmiyor teşekkür ederim.Bu arada ben Berk."
"Bende Lara ,oturmak ister misin ?" Kendimi hala suçlu hissediyordum heralde,normalde bu kadar sıcak kanlı değilimdir çünkü.Berk yavaşça bastonunu yere bıraktı ve yanıma oturdu. Biraz sohbet ettik. O sırada Bade'yi gördüm yanında bir kız daha vardı, bize doğru yürüyorlardı. Yanındaki kızı biraz süzdüm, biraz çekik gözlüydü, küçük burnu ve iyi bir fiziği vardı hoş bir kıza benziyordu. Bade'yle birlikte yanımıza geldiler ve oturdular."Herkese merhaba arkadaşlarr!!Bade yine ortamın enerjisini yükseltmeye gelmişti belli, bu ses neresinde çıkıyordu bilmiyorum doğurusu ehe.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞKOLAR GÜNEY KORE'DE
Fanfictionşu ana kadar okuduğunuz tüm fanficleri unuttun ve acileen eşsiz benzersiz kitabımızı okuyuun askolar♥️