Uzun bir elveda'dan sonra yazmam gerektiğini düşündüm sana. Merak etmişsindir belki diye diyorum çok iyiyim ben sağlığım yerinde hayat bıraktigin gibi devam ediyor Çapkın ile aramiz bozuk sadece oda küstü bana geçen gün gidip banyoda uyumayi tercih etti neden biliyor musun sen kokuyorsun cunki hala senin saç tellerin, senin havlun, senin kalemin. Zaten aramızda bozuktu kac gündür ben anlamıştım seni özledigini. Kimse gizli gizli sokagin ortasında öpmüyor , göbeginde uyuya kalıp sicak tutmuyor bu zamanlar onu herhalde ondan bu agrasif tavrı. Kitap bile okuyor artık sen severdin diye köpek kitap okur mu diyeceksin okuyor merak etme anlamasada bakıyor öylece. Senin gibi hareket edip her kapıya sen diye koşuyor. İşe gitmiyor hasta taklidi yapip mamasına dönüpte bakmıyor bile. En ufak sesten bile rahatsız oluyor biliyor musun, bir tek senin sesini duymak istiyor. Eski eşyalarıni carsaf yapıyor üstünde degilde altında yatıyor sarılırcasına. Birde misafirler geliyor ara sıra. Nasılsin bahanesi ile dedikoduya aslında. Yorum yapmıyor sadece bakıyorlar çok zayıfalmış çapkın diyorlar 'herhalde birini özlemiş' diye geçiriyorlar inceden. Geceleri seni rüyasında görüyor mesela mutlu uyanıp suratının birden asılmasından anlıyorum ben. Belli etmemeye çalışıyor ama biliyorum ki çok özledi ve hala seni çok seviyor.
Şimdi bir fotoğrafla çağıriyor seni çapkın.Gelsende iki laf etsek der gibi bakıyor. Çok özledi seni gel sen yeter ki, ben giderim evden yeterki sen kal onun yanında aramiz iyi değil zaten,sen gel ben giderim.