Jméno: Alex White
Věk: 17 let
Pohlaví: on
Orientace: gay
Povaha: Milý, přátelský, veselý, empatický, důvěřivý, egoista, optimistický,ale i odtažitý, samotářský, uzavřený, tvrdohlavý, líný a dost uzavřený
Něco o a Minulost: Když mu bylo 5 let, jeho máma byla na turné po Spojených státech, Kanadě a Mexiku. Autobus, v kterém jela, jednoho dne zmizel z povrchu zemského a ona zmizela s ním. Díky tomu se bohužel dostal k své tetě a svému strýci, kteří bydleli v zcela cizím městě, oba ho nenáviděli a po čase ho začali psychicky i fyzicky týrat. Přišlo se na to ve škole, při tělocviku, když se převlékal a jeden jeho spolužák řekl učiteli to a ten to začal řešit. Proto se dostal do dětského domova, kde ho ostatní děti opravdu hodně šikanovali, avšak se nikdy nikdo o tom nedozvěděl. V sedmi letech potkal Mikea, který se stal velmi brzy jeho nejlepším kamarád. Po útoku drakény zjistil, kdy mu Mike zachránil život, že Mike není člověk, ale je satyr.
S jeho pomocí se dostal z dětského domova do Tábora Polokrevných jeho nynějšího domova. V táboře se všem polobohům i pracovníkům v táboře stranil, protože z nich měl strach, i když mnoho s ním chtělo někdy navázat konverzaci vždy se na něco vymluvil nebo řekl, že nemá náladu se s někým bavit. Jednoho letního večera, když mu bylo 12 let, všichni seděli u táborového ohně písničky, které si připravil Apollónův srub, se o něj přihlásil jeho otec, bůh Slunce, lékařství, umění, proroctví, lukostřelby a pravdy, Apollón. Jeho vlasy se z hnědé změnili na blond a několik dní mu svítili, takže vypadal jako žárovka. V jeho 13 letech zjistil, že se mu nelíbí holky, ale začali se mu líbit kluci. Prvně si myslel že je to jen nějaká etapa a randil se dvěma holkama, ale, když ve vztahu s nimi nepřišla láska, došlo mu, že nejspíš bude gay. Opravdu dlouhou dobu si to popíral, ale nakonec si to přiznal. Byl pouze na jedné výpravě, avšak i to pro něj bylo dostačující. Tehdy se hromadili nestvůry, bylo je potřeba zničit, jenže nikdo nechtěl jít, tak šel on. Od svého otce dostal dva dary. Jeden z darů je prsten, který svítí tak moc, že dokáže nepřítele na čas oslepit, ale tomu, kdo má na ruce to světlo nic neudělá. Druhá věc byla kniha z antiky, byli v ní různé léčící hymny a tak, ale i různé texty, které slouží spíš pro žerty. Ta kniha byla začarovaná, aby jí rozuměli jen děti Apollóna, které umí plynně starořecky, kdyby to chtěl číst kdokoliv jiný, nikdy tomu neporozumí. Také je novým instruktorem ve srubu číslo 7, kterým se stal po odchodu toho předešlého.
Jinak miluje hru na jakýkoliv nástroj a zpěv, má na to talent, ale narozdíl od většiny svých sourozenců, nemá potřebu se moc převádět. Jeho nejoblíbenější nástroje jsou ukulele a kytara. Taky velmi rád plave a šermuje, ale jeho nejoblíbenějším sportem je určitě basketball. Jeho celoživotní láskou je čokoláda a vše vyrobené z ní, jež miluje celým svým srdcem.
Často ho najdete, jak někomu v táboře pomáhá, cvičí lukostřelbu nebo na hudební nástroje, je někde s kamarády nebo léčí na ošetřovně něčí zranění.Zbraň:
ČTEŠ
Camp Half-Blood RPG
RandomTábor Polokrevných je ve smrtelném ohrožení. Je jen na polokrevných, jestli nechají tábor zemřít nebo mu pomohou žít.