👾6.Bölüm:Sorgu☠

21 1 0
                                    

👾"Yalanlar üzerine kurulu yalanlar ancak gerçeği daha yalın kılar."

Bölüm Şarkısı:No1-Ateş ve Barut

-6.Bölüm:Sorgu-

Not:Okudukları üniversite Pamukkale, yaşadıkları yer ise Merkezefendi'de bulunan Saltak'da geçmektedir. Bozkurt ise girift çetesinin işlerinin yürütüldüğü binanın bulunduğu yerdir.

Saltak,Denizli

Arya'nın Sorgusu

"Hoş geldin Arya'cığım."

Diye içeri girdi Ufuk komiser. Yüzünde samimi bir gülümseme vardı ve bu hiç iyi değildi. Arya ise ona tamamen sahte bir gülümsemeyle karşılık verdi. Sorgu odası düşündüğü kadar korkunç değildi. Nasıl olduğunu bilirsiniz. Kapkaranlık oda,polise aranızda duran sarı bir ışık ve sert bir polis. Ama daha çok ışıkları yanan ferah bir oda gibi duruyordu. Ve karşınındaki polis de pek sert durmuyordu.

"Şimdi sana bir kaç soru soracağım. Ama endişlenmeni istemiyoruz. Bu sadece senden almak istediğimiz bilgiler. Bu sorguya bütün okulu aldığımızı asla unutma ve kendini suçlu gibi hissetme. Sadece senden birkaç bilgi almam gerekiyor."

Ufuk'un gayet rahat sesi Arya'nın içini biraz da olsa ferahlamıştı. Çünkü böyle biriyle karşılaşmayı beklemiyordu. Hatta Emre'nin eski sevgilisi olduğu için onu direkt olarak bir numaralı suçlu listesine eklemelerini beklemişti ama daha çok ona unutmadığı sevgilisinin ölümünden sonra delicesine yıkılan genç bir kız gibi görünüyordu. Kulağa acınası gelse de şüpheli sayılmaktan milyonlarca kat daha iyiydi.

"Arkadaşlarının bana anlattığına göre Emre'yle önceden sevgiliymişsiniz. Ne kadar süredir birlikte olduğunuzu ve ne kadar süre önce ayrıldığınızı söyleyebilir misin?" Elindeki defterin kapağını açarak karşısındaki genç kızın cevabını bekledi Ufuk. Kız bu durumdan oldukça etkilenmiş görünüyordu. Ve üzerine fazla giderse muhtemelen hastanelik olacağından olduğu kadar kibar davranmaya çalışıyordu.

Arya ise bu soruya şaşırmıştı ve polisin kibarlığı karşısında daha da rahatlamıştı. Umuyordu ki her soru bu denli basit ve kolay olurdu.

"İki sene önce sevgili olmuştuk. Ve çok güzel bir ilişkimiz vardı. Ama sonra benimle daha fazla yapamayacağını,bir süre için ayrılmamız gerektiğini çünkü biraz kafa dinlemeye ihtiyacı olduğunu söyelmişti. Tam 5 ay önce.. Ama bunları söyledikten sonra hiç bir zaman geri dönmedi ya da devam etmek istemediğini söylemedi. Ve-ve ben çok kötü hissettim. Keşke ben geri dönseydim."

Söylediği şeylerin gerçek olmasıyla göz yaşlarını tutamadı. Bağırarak ağlamıyordu ama o an için yalan söylüyor olmayı diledi. Gerçekten yalan söylemek istedi ama her şey öylesine gerçekti ki...Bazen hiçbir şeyin gerçek olmasını istemeyiz,aslında herkesin bize bir yalan söyleyip kandırmasını isteriz ya,o da öyleydi işte. Öylesine berbat hissediyordu. Ufuk ise anlayışla ona baktı ve peçete uzattı. Arya teşekkür ederek eline aldı ve sakinleşti. Başka bir soruya geçmesi için Ufuk'a baktı.

"Bana en yakın arkadaşlarının isimlerini söyleyebilir misin?" Arya aklına gelen bir kaç ismi sıraladıktan sonra Ufuk konuştuğu kişilerle pek bir farkı olmadığını gösteriyordu. Bu Ufuk açısından Arya'yı daha masum bir kız yaparken Arya açısından üzerindeki şüpheler teker teker kalkıyordu. Ve bunu kendi için yapmadığı da oldukça açıktı.

"Peki. Seni fazla yormamak adına bir kaç soruyla sonlandıacağım." Arya'nın söylediği isimlerin dosyasını onun önüne koydu ve dikkatle yüzüne baktı. "Bunlar,senin gözünde ve diğer okuldaki arkadaşlarının söylediklerine göre yakınında olan ve sürekli olarak görüştüğü kişiler. Sence içlerinden hangisi bir çete üyesi olabilir? Ya da hangisi Emre'ye böyle acımasızca bir şey yapmış olabilir?" Durakladı ve daha kötü bir şey söyledi. "Kim onu canlı canlı yakmak istemiş olabilir?"

👾 -G i r i f t- ☠Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin