Daha önce büyük bir korku yaşadınız mı ? Ya da sizi heyecanlandıran bir anda vücudunuzun verdiği tepkilere şahit oldunuz mu ? Soğuk bir terleme , ağzınızda bir kuruluk , ellerde bir titreme ve içinizde bir boşluk hissi . Bunlar tek seferlik yaşandığında size normal gelen şeyler olabilir , peki ya bunlar hayatınızın bir parçası olduğunda nasıl dayanırsınız ?
Anksiyete bozukluğu ve panik atak hastalığı geçmişte yaşadığınız olayların etkisiyle ya da katılsal bir şekilde aileden kalabilen bir hastalık olduğunu öğrenmek zorunda kaldım. Çünkü ben de artık bu hastalıkların bir üyesi sayılıyorum . Peki ya nasıl böyle bir rahatsızlığa yakalandığımı anladım ? Bir gece televizyonda bir film izlerken içimde büyük bir korku oluştu, bu ölüm korkusuydu. Kalbimin az sonra duracağına ve yataktan asla kalkamayıp orda öleceğime inanıyordum, bir anda her şeyi unutur oldum ve bağırmaya başladım . Tek istediğim o an hastaneye gitmek ve hayatımın kurtulmasıydı ya da ben öyle düşünüyordum. Apar topar hastaneye gittim. Ve sıramı beklerken yerimde duramıyordum benden daha acil kim olabilir ? Az sonra öleceğim ve kimse bana yardım etmiyor diye düşünüyordum. Benim sıram geldi ve koşarak doktorun odasına girdim. Odaya girdiğimde sanki birden zihnimden o hissi biri eliyle çekip almıştı. Bir an dondum kaldım. Doktor neyin var diye sorduğunda hiçbir şey söyleyemedim çünkü hiçbir şeyim yoktu ve gayet normaldim. Peki ya bu durumu nasıl açıklayacaktım ? Bir şey söylemeden tekrardan çıktım ve evin yolunu tuttum. Herhalde bir anlık bir korkuydu diyerek kendimi teselli ederek eve gittim ve uyudum. Ama bu yaşadıklarım resmen aklıma kazılmıştı o gece.