1.) čokoláda

258 18 3
                                    

,,Co je?" zeptal se Peter když do něj Loki, už po několikáté šťouchl loktem.
,,Nežer furt."
,,No tak, je to jenom čokoláda a narozdíl od někoho, kdo skoro nejí, já musím jíst neustále."
,,Narozdíl od někoho můžeš chodit ven bez toho, aby si za sebou měl klauna se štítem."
Pet tušil, jak to musí být pro Lokiho nesnesitelné, trávit dny zavřený v budově, vždyť sám nevydržel ani v klidu ve škole.
,,Dobře, co chceš teda dělat?" zeptala se, když zmačkal do malé kuličky prázdný celofánový obal.
,,Cokoli jinýho, než tu sedět a koukat do zdi."
,,Dobře, obsáhlá odpověď," Pet se na chvíli zamyslel, ,,mám plán."
,,Poslouchám," přerušil ho Loki.
,,Půjdem na..."
,,Pořád poslouchám."
,,Půjdeme na střechu..."
,,Ano, furt poslouchám," Lokimu se na tváři začal tetelit zlomyslný úsměv.
,,Necháš mě to prosím domluvit?" zeptal se hnědovlásek lehce podrážděně.
,,No jo, co my zbývá."
,,Půjdeme na střechu, vím že posloucháš, a vyzkoušíme skok."
,,Jak jako skok?" nechápal Lo.
,,No takový to, jak někdo skočí a já ho chutím pavučinou."
,,Ne," odbyl ho rázně, ,,ani nápad."
,,Ale no tak."
,,Ne, řekl jsem ne."

---

,,Vážně mě chytíš?" zaptal se nesměle a podíval se dolů, což je při Lokiho povaze docela neobvyklé.
,,Snad se nebojíš," usmál se Pet.
,, Samozřejmě, že ne. Navíc, co můžu ztratit."
,,Loki..."
,,Ano?"
,,To neni úplně pozitivní přístup."

Drabbles has begun. Aneb ať žijou lidi co jsou singel, páč maj čas na Valentýna psát takový s... spisy.

Btw, berte Lokiho jako z AOA, bude to pro všechny lepší.

Drabble pro ty, co jsou na Valentýna singelKde žijí příběhy. Začni objevovat