,,Kluku, no tak, kde si?" volal Tony snad přes celou věž už celé ráno, ,,Máš jít do školy."
Dlouho ho hledal všude možně, v pokoji, v kuchyni, obýváku i v jídelně. Už o něj, chvilkami, začínal mít i strach. Až po několika desítkách minut a postupném probuzení všech v nejbližším okolí ho napadlo podívat se na střechu.První co viděl byly sluneční paprsky, které ho nepříjemně oslnili.
,,Petre!" zkusil svoje štěstí.,,Pan Stark," cukl sebou hnědovlasý mladík, ,,a bude průšvih."
Druhý z nich jen zamručel a pomalu otevřel oči.
,,Loki prosím, slez ze mě, tahle mě nesmí vidět," začínal panikařit.
,,Víš co," řekl černovlásek rozespale, ,,alespoň se ukáže, jakej seš ,,ochránce"."
,,To není vtipný, já..."
,,Já chci vysvětlení," přerušila je třetí postava.
,,Chtít můžeš, trpaslíku," usmál se Loki, ale Peter s jeho odpovědí úplně nesouhlasil.
,,Ty mlč!" okřikl ho Tony, ,,nejradši bych tě teď shodil ze střechy..."
,,Ale bez obleku to nedokážeš," doplnil ho Lo.
,,Dost, Loki přestaň a pane Starku, Vy taky."
Taková slova Tonyho dost zarazila, ale ten malej kluk to řekl takovým zvláštním hlasem, že ho na jednu stranu nešlo neposlechnout a na druhou stranu mu to musel rozmluvit.
,,Pete, nezahazuj se s takovou... špínou," řekl hlasem plným opovržením.
,,Ne, nechte všichni Lokiho být."
,,Musíš pochopit, že on je ten špatnej. To on chtěl zničit Zemi."
,,Ale to nebyl on."
,,A kdo teda?!?"
,,Hele, uvědomujete si, že tu furt jsem a slyšim vás," připomněl se černovlásek.
,,Jo!" ozvalo se dvojhlasně.
,,Tak jo, tím pádem všechno v pořádku, nenechte se rušit."
,,Loki za nic nemůže, chapéte to? To všechno, útoky a vražd a bůh ví, co ještě, to prostě nebyl on."
,,A kdo teda?" Tony rozhodil rukama.
,,Já nevim, ale on prostě ne."
Tony věděl, že vyhrál, Peter se nebyl schopen vyjádřit. Ale sám moc dobře věděl o čem ten kluk mluví. Nevěděl už co dál, přece jen mu nemůže úplně rozkazovat a nechce se chovat jako Howard. Nakonec se rozhodl, že je nechá být a odešel.,,Tak co, muckali se?" zeptal se Clint, hned co Tonyho viděl.
,,Ne a co to máš sakra na sobě?"
,,To je můj kostým Amora."
,,Jako, že seš malej, tlustej, blonďatej a neumíš střílet z luku," argumentoval Tony naštvaně.
,,Neber to tak vážně, jsou to malý kluci."
,,Mě je jedno, že je Peter ještě mladej, ale mám o něj strach."
,,Nemusíš, nech mu prostor, a když tak on se ubrání, ale zrovna u nich si nemyslim, že bude třeba."
,,Děláš, jako kdyby si o výchově něco věděl..."Pomoc, zítra píšeme z chemie a máme umět něco jako izobutan, 2 metylopropan, 2,2,4 trimetylopentan a další chujoviny. Takže, pokud zítra nic nevydám, najdete mě na kolejích...
*jo a hlavně to neberte vážně, jsem ten typ člověka, kterýmu nevadí vtipkovat o smrti