Peter otevřel ledničku a nečekané byla prázdná, teda alespoň co se týče pití. Musel se tedy spokojit s normální vodou. Pootočil kohoutkem nahoru a nechal trochu vody odtéct, aby byla vlažná. Z horní police vyndal sklenici a celou ji naplnil. Pak se ještě porozhlédl, jestli náhodou něco nepřehlédl, ale nic.
---
Když si lehnul do teplých peřin, skleničku položil na noční stolek a okamžitě se uvolnil. Zítra je víkend, může dlouho spát a nikdo ho nebude rušit. V tom se ale šeredně spletl. V koutě pokoje zářily dvě zelené tečky, které se pomalu přibližovaly k jeho posteli. Peter začínal lehce panikařit, věděl, že se nemůže stát nic dobrého. Po chvilce už měl ta malá světélka přímo nad sebou
,,Chci tě Benjamine Parkere," zatlačil mu ramena do matrace, ,,a je mi jedno jestli ty mě ne."
,,Ty si pil?" zeptal se opatrně brunet.
,,Jo, ale teď už mlč!" odsekl Loki a zacpal mu pusu.
Peter se sice mohl bránit, ale stále si nebyl jistý, jestli chtěl. Nakonec se vzdal, uvolnil se a nechal sebou manipulovat.
,,Si poslušnější, než vypadáš," usmál se černovlásek a začal ho líbat.
Nejprve jemně, ale pak čím dál více dravěji. Jednou rukou chytil Petera za vlasy a druhou posouval k jeho intimním partiím. Postupně z něj začal svlékat pyžamo a sám si svlékl halhoty.
,,Uží si Valentýna."
,,Ne, Loki ne..."Hele, já jsem prostě byla zoufalá. Btw můj Valentýn probíhá s kočkou. Nejdřív mi seděla na klíně, když jsem si kresila a teď mi usla ne břiše. Takže konec tohohle drabblu a čau...