8

31.8K 119 13
                                    

"Jangan lawan tau, Kak! Kalau tak video akak tu, Edry sebar!" ancamnya.

Lalu Edry melepaskan ikatan kakiku pada kedua tiang katil. Aku disandarkan ke kepala katil dan Edry meletakkan sebiji bantal di belakangku dan juga sebuah bantal kecil di bawah punggungku agar aku selesa. Tali yang digunakan untuk mengikat kakiku kini digunakan untuk mengikat pada siku dan tanganku masih terikat lagi pada kedua tiang bahagian atas katil besar itu agar aku tidak terlepas.

"Okey kak...! Rasanya dah cukup!! Nah, kakak rileks je ya? Layan je video ni!"

Edry menekan play pada tv yang bersaiz aku fikir 50 inci itu.

"Mmff?!"

Aku berteriak terkejut apabila melihat adegan seks seorang wanita berambut perang pada tv, rupanya Edry menyuruhku tengok video lucah. Jelas dan terang video di skrin tv itu.

"Kakak belajar dulu, ya! Nanti senang bila nak main dengan Edry! OK?!"

Edry tersenyum dan berlalu pergi, meninggalkanku sendirian terikat pada katil sambil aku berusaha menahan gejolak nafsu yang semakin mendidih kerana adegan panas di hadapanku. Aku terpaksa menonton video lucah itu hampir 2 jam. Ya, aku sebenarnya pernah melihat video lucah di dalam handphone rakan-rakan semasa sekolah dulu, tapi mungkin kerana ini pengalaman pertamaku melihat video lucah selama itu. Kini timbul keinginanku supaya farajku dimasuki oleh zakar seperti wanita bogel yang ada di video lucah itu.

Fikiranku terus berkecamuk, aku sedar bahawa aku akan kehilangan daraku apabila farajku dimasuki zakar Edry, namun aku perasaan ingintahuku ingin merasai nikmat yang kelihatan dirasai oleh wanita di dalam video itu ketika farajnya dimasuki zakar. Wajah perempuan itu jelas menunjukkan merasai nikmat. Oleh sebab itu, aku juga ingin merasai yang dikatakan kenikmatan itu. Apakah aku juga akan merasa senikmat itu apabila farajku dimasuki oleh batang zakar?

Aku masih ingat dengan jelas rasa nikmat ketika farajku dijilat dan dimainkan oleh Edry sebelum ini dan juga tadi. Tentu aku akan merasa lebih nikmat lagi apabila farajku dihenjut oleh zakar Edry. Lagipun, aku tidak perlu khuatir akan mengandung sebab waktu suburku baru saja lepas minggu lalu. Akhirnya rasa ingintahu dan nafsuku yang membuat keputusanku. Aku ambil keputusan itu, aku nekad akan melayan Edry sepenuh hatiku.

Aku sudah tidak peduli lagi akan statusku sebagai gurunya mahupun beza umur kami. Yang paling penting aku inginkannya dan hanya kenikmatan yang akan kukecapi itu ditunaikan. Mengenai status dan perbezaan umur kami turut menjadi sumber dorongan pada nafsu seksku. Masa terus berlalu, bagiku yang sedang dikuasai nafsu ini, terasa lama menunggunya bagaikan berhari-hari. Cairan farajku sudah semakin banyak keluar dari farajku sehingga aku dapat merasai bantal yang di bawah punggungku semakin lembab. Farajku terasa gatal-gatal dan miang, mahu sahaja aku gosok-gosok farajku agar rasa itu hilang namun apakan dayaku yang sedang terikat ini.

Akhirnya, pintu bilik dibuka dan Edry masuk ke dalam bilik.

"Bagaimana kak? Dah puas?"

"Akak dah tahu kan gaya-gaya kita akan buat?" tambahnya.

Aku hanya mengangguk perlahan dengan wajah memelas.

"Bagus, bagus!! Akak memang cepat belajar!" katanya sambil membelai kepalaku dengan perlahan, seolah memuji anak kecil.

"Hff.." jawabku.

"Haaa, kalau camtu kakak nak tak kalau Edry buat macam dalam video tu?" muncullah pertanyaan yang dari tadi aku tunggu.

Tanpa fikir panjang, aku terus mengangguk sambil melihat wajah Edry. Namun Edry seperti pura-pura tidak melihatku sambil mematikan tv itu.

"Apaa? Edry tak dengar laaa!"

"Mmff!!"

Aku berusaha untuk meminta Edry melepaskan mulutku yang tersumbat ini agar aku boleh bercakap, namun Edry hanya melepas ikatan pada kedua sikuku. Tanganku masih lagi terikat kemas di punggungku. Lalu aku dipimpin turun dari katil. Edry tidak lagi mengawalku. Dia seakan tahu yang aku sekarang sudah tidak melawan lagi.

"Waah, dah tua bangka pun masih kencing atas katil ek, Kak?" ejek Edry ketika terlihat bekas cairan farajku pada bantal yang aku duduk tadi.

Aku hanya menggeleng perlahan, aku pasti Edry tahu itu adalah cairan farajku yang meleleh kerana aku terangsang sejak dari tadi. Edry menarikku berdiri di hadapan sebuah papan tulis putih di bilik itu yang dipenuhi pelbagai ciptaan dan tulisan Datin Seri Diana. Edry menyapu semua tulisan itu agar papan tulis itu bersih. Edry memposisikan tubuhku agar tersandar di antara sebuah meja di hadapanku dan papan tulis itu di belakangku.

Aku terkejut apabila Edry menundukkan tubuhku pada meja itu sehingga aku menonggeng ke arah papan tulis itu. Edry juga menaikkan skirt gaun dan petticoat bahagian belakangku dan melekatkan dengan pita putih gaunku yang ada di pinggangku. Kini punggung bogelku terpampang jelas menonggeng di depan papan tulis itu.

"Nah, apa kata akak tulis saja apa yang akak nak? Akak kan takleh bercakap sekarang.." ujarnya dari belakang.

Aku pun semakin hairan, bagaimana aku hendak menulis dengan tanganku masih terikat dan tengah menonggeng seperti ini? Aku hendak berdiri, namun punggungku ditekan semula pada meja itu oleh Edry.

"Tunggu ya, Kak..." ujar Edry sambil membuka celah punggungku.

Aku lihat Edry menuangkan losyen pada jari telunjuknya dan dia juga menyapu losyen itu pada lubang duburku. Aku merasakan jari Edry yang menyentuh lubang duburku bergerak perlahan meratakan losyen itu. Terasa sejuk dan basah akibat losyen itu di lubang duburku. Setelah lubang duburku selesai dilumur losyen, aku merasa ada sesuatu pada lubang duburku, aku tahu benda itu bukanlah jari Edry kerana benda itu terasa lebih besar dan keras dari jari Edry.

"Hmmfffff!!" jeritku apabila tiba-tiba aku merasa sakit yang luar biasa pada lubang duburku.

Suatu benda yang keras menekan masuk pada lubang duburku. Aku menoleh ke belakang dan melihat Edry memaksa memasukkan benda itu ke dalam duburku. Benda itu digesel-geselnya perlahan supaya dapat masuk ke dalam punggungku. Air mataku mula meleleh ketika merasakan rasa pedih yang amat sangat. Edry sedang meliwat duburku dengan benda itu. Lubang duburku serasa disiat-siat dan rasa pedih itu tak terkira.

"Wuiih.. lubang akak ni sempit sangat! Padahal dah letak losyen! Mesti dara lagi nih!" komen Edry yang terus menekan benda itu masuk ke dalam duburku.

Aku hanya dapat menggeleng-geleng memohon agar Edry menghentikan perbuatannya itu. Namun Edry terus memaksakan benda itu untuk masuk ke dalam duburku.

"Okey! Selesai dah!" kata Edry.

Aku menoleh ke belakang, aku panik bila aku mendapati memang betul sebatang pen marker yang besar kini tertanam di dalam duburku. Marker pen itu kelihatan berdiri tegak ke arah papan tulis yang disebabkan kedudukan tubuhku yang menonggeng.

"Oops, relaks ya, Kak! Marker pen ni dah Edry masukkan dengan baik! Akak tahan saja marker pen ni dengan lubang akak, jangan bagi dia jatuh tau!" ujar Edry.

Siti AirinaWhere stories live. Discover now