"Hyaaaahh.. sedapnyaaa Ed..." jeritku terkejut.
Namun sekarang rasanya tidak lagi pedih seperti mula-mula tadi. Edry mula menggerakkan zakarnya dengan henjutan yang lebih laju, membuat aku yang akhirnya mengeluh kenikmatan merasakan sensasi di farajku.
"Oohh.. ahhh... aahh.. aakhh.. oohhh Ed... aahhhaaahhh..."
Aku mendesah-desah keenakan ketika zakar Edry menghenjut farajku. Sesekali Edry berhenti menggerakkan pinggangnya ketika zakarnya terbenam rapat dalam farajku. Dan menggoyang-goyangkan kembali punggungnya sehingga zakarnya bagaikan mengais-ngais isi farajku. Ini semua membuatkan aku semakin melayang di awangan kenikmatan seksual. Semakin lama, aku merasakan tempo henjutan zakarnya semakin melaju keluar-masuk farajku dan menggesel-gesel kelentitku ketika memasuki farajku.
Tubuhku turut bergoncang terhayun mengikuti irama henjutan zakar Edry yang diiringi dengan desahan-desahan kenikmatan dariku. Malah, ketika Edry menghentikan gerakan zakarnya, secara sendirinya aku menurunkan pinggulku mengepit zakarnya, seakan tidak rela melepaskan zakarnya itu. Edry kelihatan puas melihatku yang sekarang sudah berjaya dia taklukinya. Tidak terasa yang masa selama 10 minit berlalu ketika zakar Edry memasuki farajku buat pertama kalinya. Edry masih giat menggerakkan zakarnya menjelajah farajku. Sementara itu aku sendiri sudah menyerah sepenuhnya menerima serangan kenikmatan di farajku, klimaksku hampir meledak bila-bila masa lagi.
"Ooooh! Aakhhh..!!!"
Akhirnya aku menjerit keras dan tubuhku menggelumpur dan tersentak-sentak ketika aku merasakan gelombang kenikmatan yang melanda seluruh simpul sarafku. Diiringi ledakan klimaksku untuk kedua kalinya. Tanpa dapat kuawal, kakiku menendang bahu Edry sehingga Edry terperlanting ke katil.
PLOP!
Terdengar bunyi ketika zakarnya yang tercabut keluar dari farajku seiring dengan rebahnya tubuh Edry di katil. Cairan farajku yang hangat terasa meluap-luap keluar dari farajku. Edry berundur menjauhi sedikit dan membiarkan tubuhku bergerak liar ketika kenikmatan klimaks yang aku rasai masa ini.
Setelah merasakan ledakan klimaks itu reda, tubuhku kembali meregang, terasa bagaikan tenagaku lenyap seluruhnya. Nafasku terasa keras dan degup jantungku juga masih lagi kencang. Edry membiarkanku berehat seketika untuk mengembalikan staminaku.
"Waaah, tak sangka betul! Macam ni sekali Erina capai klimaks!" Edry menggodaku.
"Camana? Sedap tak rasa?" tanyanya padaku.
Aku mengangguk perlahan sambil tersenyum kecil.
"Nak lagi?" Edry bertanya lagi.
"Naaakk...." jawabku manja.
"Okey... sekarang ikut Ed ya, sayang!"
Edry menarik tanganku untuk turun dari katil dan melepaskan ikatan pada kedua tanganku. Lalu aku lalu dihadapnya ke hadapan meja solek Datin Seri Diana. Meja solek itu dilengkapi sebuah cermin besar hingga aku boleh melihat penampilanku dengan jelas di hadapan cermin itu.
"Erina, sekarang sayang tonggeng ya!"
Aku membongkokkan badanku dan menongkat tubuhku pada kedua lenganku di atas meja solek Datin Seri Diana, kini aku berposisi menonggeng di hadapan cermin meja solek itu.
"Buka sikit paha sayang... tunduk sikit lagi!"
Edry memberi arahan yang segera aku patuhinya, aku lebarkan bukaan pahaku dan aku meninggikan pinggangku agar lebih tertonggeng. Edry menyelak skirt gaunku dan menaikkan petticoatku dari belakang dan mengepitnya dengan pita gaunku. Punggung dan farajku terpampang jelas di hadapannya. Edry berdiri di belakangku, aku dapat melihat tubuhnya yang berdiri di belakang punggungku melalui cermin itu. Kelihatan Edry sememangnya ingin aku melihat sendiri keadaanku melalui cermin itu.
YOU ARE READING
Siti Airina
Historia CortaMengisahkan seorang pelajar universiti yang bekerja secara sambilan sebagai tutor kepada seorang pelajar bermasalah. p/s : Koleksi lama yang asalnya untuk syok sendiri.