Onları kopardım..."
. . .
Küçük çocuk, oturduğu yeşil çimenlikten hızla ayağa kalktı. Ardından kızıl saçlı genç yüzüne hissettiği hafif tokat ile afalladı. "Bana demiştin ki, hiç bir çiçeğe zarar vermedim! Ve şimdi onları kopardığını mı söylüyorsun?"
"B-ben uh.. üzgünüm"
Küçük çocuk kendine gelirken yaptığı şeylerden dolayı hemen pişman olmuştu. Kirishimaya hızla sarılıp özür dilemeye başlamıştı. "Çok acıyor mu?"
"Biraz" dedi. Eğer acımadı deseydi shouyo bağırmaya başlardı.
"Evet ellerim biraz serttir." Dedi ve yerine oturdu. Ardından tatlı kıkırtıları ile çukurcuklara dikti gözlerini. "Neden kopardın?"
Neden mi?
Bilmem.
Canım istedi,
"Ben çok kötüydüm.. ve sinirimi yaşam sebebim olan çiçeklerden çıkarttım.
Hâlâ pişmanım o yüzden yerlerine yenilerini dikemedim."
Küçük çocuk kızıl saçlıya biraz daha sarıldı. Sarılırken çitlerden bahçeye giren kül saçlı çocuğu gördü. "Kiri bu geçen gün ki çocuk değil mi?"
Kirishima, geriye çekilip dükkana giren gence hafif bir sesle bağırdı. "İçeride kimse yok çiçekleri bahçeden seçmeye ne dersiniz?" Dedi kızıl saçlı.
Bakugou, bahçeye girip yanlarına geldi. Her zaman ki gibi çatık kaşları ürkütücüydü. "Oğlun mu?""puhauahauahahahaha Kirishima abi mi? Pauahauahua"
Kirishima ise gülen çocuğu sakinleştirip başını olumsuz şekilde salladı. "Ulan çocuk gülme gebertirim seni" dedi Bakugou.
"Pekala ne çiçek istemiştiniz?"
Kirishima aval aval bakmaya devam ederken Bakugou'nun ağzından küçük bir fısıltı çıktı. "Yine yardıma ihtiyacım var.. çiçeklerden gerçekten anlamıyorum" dedi ve gözünü çitlere çevirdi. Shouyo araya girip Bakugou'nun kolundan çekiştirmeye başladı. "Gel gel ben sana en sevdiğim çiçeği göstereceğim Bakugou!"
"Lan ben senden kaç yaş büyüğüm"
Kirishima gülerek arkalarından dükkana girdi. Küçük çocuk hiçbir zaman abi kelimesini kullanmazdı çünkü ölen abisini hatırlarlatırdı ona.. Kirishima bunu bildiği için hiç abi demesine izin vermemişti.
"Bak Bakugou bu çiçek Fulya-
"Dur o olmaz!" Dedi Kirishima bağırarak. Shouyo ise hala ne olduğunu anlamamıştı. "Neden ki Kirishima fulyaların anlamı çok hoş"
"Pekala ne istersen yap dükkan senindir." Dedi ve tabureye oturdu Kirishima. "Bakugou Fulya al çünkü anlamı, Unutma demek."
"Ben neyi unuttum ki hatırlayacağım çok saçma başka bişey seç"
Çok önemli bir şeyi unutmuştun
ŞİMDİ OKUDUĞUN
the yellow chrysanthemum flowers.
Historia Corta"Bizi mutlu eden insanlara minnet duyalım. Onlar ruhlarımıza çiçek açtıran sevimli bahçıvanlardır.'' ✷ · ˚ * . * * ⋆ . · ⋆ ˚ ˚ ✦ ⋆ · * ⋆ ✧ · ✧ ✵ · ✵