chrysanthemum

416 73 127
                                    

"Günaydın Kirishima!" Dedi küçük çocuk dükkana bağırarak girerken.
Kirishima ise göz altı morluklarını saklayarak ve biraz sahte bir gülüşle selam verdi.

"Shouyo, bugün benden herhangi bir çiçek hakkında bilgi almak ister misin?"

Çocuk biraz düşündükten sonra kafasını olumsuz şekilde salladı.

"Kirishima, senin yüzün gülmüyor göz altların şişmiş. Uyumuyorsun değil mi?"

Kızıl saçlı ondan kurtuluşun olmadığını bildiği için taburesine oturup ellerini çocuğun omuzuna koydu.

"Biz yetişkinler bazen zor zamanlar geçiriyoruz ve hayat bazen labirente dönüyor ve biz içinden çıkamıyoruz"
Dedi ve çekti.

"Anlat bana lütfen... Bakugou'yu eskiden tanıyordun değil mi?"

. . .

Eğer anlatırsa o anları tekrar yaşamış olmaz mıydı?

Anlatırsa Uraraka bitirirdi onu..

Anlatmazsada kendi biterdi.

"O zaman şöyle yapalım ben sana olayların özetini geçeyim olur mu?"

Küçük çocuk hızla onaylayıp gözlerini kızıl saçlı gence dikti.

"3 sene önce o dükkana gelen çocuk ile sevgiliydim-

"NE?"

"Bi susarsan anlatacağım,"

"Sustum"

"Birbirimizi gerçekten çok seviyorduk ve biz birbirimize ait olduğumuzu artık kabullenmiştik. Bakugou ile geçirdiğim 3 yılda çok şey öğrendim. Sevgi, aşk, korku, kıskançlık, çaresizlik... Her şeyi onunla hissettim."

Kızıl saçlı derin bir iç çekti.

"İlişkimizi kimse bilmiyordu. Ben dükkan işletirken oda bana yardım ederdi. Ve çiçeklerden anlamıyorum diyor ama o olaydan önce çiçeklerin yarısını o bana öğretmişti...

Günlerce beraber çiçek ektik çiçek dilini beraber öğrendik. Güzel günlerdi ama sadece anılarda kaldı."

Kızıl saçlı devamını getirmemesi gerektiğini çok iyi biliyordu ama içten içe ölmek üzereydi eğer birisine anlatmazsa içindeki karanlığı kalbini esir alacaktı. Bu yüzden anlatması gerekiyordu.

"Bundan tam bir yıl önce Bakugou Katsuki bir kaza geçirdi. Tam ayrıntılı bende bilmiyorum ama merdivenlerden düşmüş... lâkin düştüğüne inanmadım ben itildiğine inandım her zaman, düştüğü zaman kafasına öylesine sert bir darbe almış ki son 3 yılla beraber bütün anılarımız silinmiş. Ben silinmişim ama acı olan şey ne biliyor musun?

the yellow chrysanthemum flowers.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin