𝐏𝐥𝐞𝐚𝐬𝐞 𝐥𝐞𝐚𝐯𝐞 𝐬𝐨𝐦𝐞 𝐬𝐮𝐠𝐠𝐞𝐬𝐭𝐢𝐨𝐧𝐬 𝐦𝐲 𝐦𝐲 𝐧𝐞𝐱𝐭 𝐜𝐡𝐚𝐩𝐭𝐞𝐫 𝐥𝐨𝐯𝐞𝐬!
𑁍 𝐋𝐚𝐮𝐫𝐚
8:00 𝑎𝑚
𝐼 ℎ𝑎𝑑 𝑗𝑢𝑠𝑡 𝑤𝑜𝑘𝑒𝑛 𝑢𝑝 𝑓𝑟𝑜𝑚 𝑎 𝑑𝑒𝑒𝑝 𝑠𝑙𝑒𝑒𝑝 ( 𝑤ℎ𝑖𝑐ℎ 𝑖 𝑟𝑒𝑎𝑙𝑙𝑦 𝑛𝑒𝑒𝑑𝑒𝑑), 𝑖𝑚 𝑟𝑒𝑎𝑙𝑙𝑦 𝑚𝑖𝑠𝑠𝑖𝑛𝑔 𝐵𝑖𝑙𝑙𝑖𝑒 𝑟𝑖𝑔ℎ𝑡 𝑛𝑜𝑤 - 𝑠ℎ𝑒𝑠 𝑖𝑛 𝐻𝑎𝑤𝑎𝑖𝑖 𝑤𝑖𝑡ℎ ℎ𝑒𝑟 𝑎 𝑓𝑒𝑤 𝑓𝑟𝑖𝑒𝑛𝑑𝑠. 𝑆ℎ𝑒 𝑎𝑙𝑚𝑜𝑠𝑡 𝑑𝑖𝑑𝑛𝑡 𝑔𝑜 𝑏𝑒𝑐𝑎𝑢𝑠𝑒 𝑖 𝑐𝑜𝑢𝑙𝑑𝑛𝑡, 𝑚𝑦 𝑏𝑖𝑡𝑐ℎ𝑦 𝑏𝑜𝑠𝑠 𝑤𝑜𝑛𝑡 𝑙𝑒𝑡 𝑚𝑒 ℎ𝑎𝑣𝑒 𝑎 𝑤𝑒𝑒𝑘 𝑜𝑓𝑓 𝑏𝑒𝑐𝑎𝑢𝑠𝑒 𝑎𝑝𝑝𝑎𝑟𝑒𝑛𝑡𝑙𝑦 " 𝑖 𝑑𝑖𝑑𝑛𝑡 𝑎𝑠𝑘 𝑎 𝑚𝑜𝑛𝑡ℎ 𝑏𝑒𝑓𝑜𝑟𝑒" 𝑤ℎ𝑖𝑐ℎ 𝑖𝑠 𝑠𝑡𝑢𝑝𝑖𝑑 𝑏𝑢𝑡 𝑖 𝑚𝑎𝑑𝑒 ℎ𝑒𝑟 𝑔𝑜 𝑏𝑒𝑐𝑎𝑢𝑠𝑒 𝑠ℎ𝑒𝑠 𝑏𝑒𝑒𝑛 𝑠𝑢𝑝𝑒𝑟 𝑏𝑢𝑠𝑦 𝑙𝑎𝑡𝑒𝑙𝑦. 𝐵𝑒𝑓𝑜𝑟𝑒 𝑖 𝑐ℎ𝑒𝑐𝑘 𝑚𝑦 𝑝ℎ𝑜𝑛𝑒 𝑖 𝑔𝑒𝑡 𝑢𝑝, 𝑔𝑜 𝑡𝑜 𝑡ℎ𝑒 𝑘𝑖𝑡𝑐ℎ𝑒𝑛 𝑎𝑛𝑑 𝑔𝑒𝑡 𝑠𝑜𝑚𝑒 𝑐𝑜𝑓𝑓𝑒𝑒, 𝑡ℎ𝑒𝑛 𝐼 𝑔𝑜 𝑏𝑎𝑐𝑘 𝑡𝑜 𝑚𝑦 𝑟𝑜𝑜𝑚 𝑎𝑛𝑑 𝑠𝑐𝑟𝑜𝑙𝑙 𝑡ℎ𝑟𝑜𝑢𝑔ℎ 𝑖𝑛𝑠𝑡𝑔𝑟𝑎𝑚, 𝑖𝑙𝑙 𝑠𝑒𝑒 𝑖𝑓 𝐵𝑖𝑙𝑙𝑖𝑒 𝑝𝑜𝑠𝑡𝑒𝑑 𝑎𝑛𝑦𝑡ℎ𝑖𝑛𝑔 𝑓𝑟𝑜𝑚 ℎ𝑒𝑟 𝑡𝑟𝑖𝑝. 𝑆𝑜𝑚𝑒 𝑐𝑢𝑡𝑒 𝑝𝑖𝑐𝑠 𝑜𝑓 𝑡ℎ𝑒 𝑠𝑢𝑛𝑟𝑖𝑠𝑒, 𝑡ℎ𝑒 𝑜𝑐𝑒𝑎𝑛, 𝑎𝑛𝑑..... 𝑊ℎ𝑎𝑡 𝑡ℎ𝑒 𝑓𝑢𝑐𝑘 𝑎 𝑝𝑖𝑐𝑡𝑢𝑟𝑒 𝑜𝑓 ℎ𝑒𝑟 ℎ𝑢𝑔𝑔𝑖𝑛𝑔 ℎ𝑒𝑟 𝑓𝑟𝑖𝑒𝑛𝑑 𝑖𝑛 𝑡ℎ𝑒 𝑝𝑜𝑜𝑙 𝑝𝑟𝑒𝑡𝑡𝑦 𝑐𝑙𝑜𝑠𝑒𝑙𝑦. 𝑊ℎ𝑦 𝑤𝑜𝑢𝑙𝑑 𝑠ℎ𝑒 𝑝𝑜𝑠𝑡 𝑡ℎ𝑎𝑡? 𝑇𝑒𝑎𝑟𝑠 𝑠𝑡𝑎𝑟𝑡 𝑐𝑜𝑚𝑖𝑛𝑔 𝑑𝑜𝑤𝑛 𝑚𝑦 𝑐ℎ𝑒𝑒𝑘𝑠 𝑎𝑠 𝐼 𝑡𝑟𝑦 𝑡𝑜 𝑚𝑎𝑘𝑒 𝑎𝑛 𝑒𝑥𝑝𝑙𝑎𝑛𝑎𝑡𝑖𝑜𝑛 𝑓𝑜𝑟 𝑡ℎ𝑖𝑠, 𝑏𝑢𝑡 𝑛𝑜𝑡ℎ𝑖𝑛𝑔. 𝐼 𝑔𝑒𝑡 𝑎 𝑡𝑒𝑥𝑡 - 𝐌𝐨𝐫𝐧𝐢𝐧𝐠 𝐌𝐚𝐦𝐚𝐬, 𝐰𝐢𝐬𝐡 𝐲𝐨𝐮 𝐰𝐞𝐫𝐞 𝐡𝐞𝐫𝐞 ♥ - 𝑓𝑟𝑜𝑚 𝐵𝑖𝑙𝑙𝑖𝑒. 𝐼 𝑒𝑣𝑒𝑛 𝑡ℎ𝑖𝑛𝑘 𝑠𝑡𝑟𝑎𝑖𝑔ℎ𝑡 𝑟𝑖𝑔ℎ𝑡 𝑛𝑜𝑤 𝑖𝑚 𝑠𝑜 𝑚𝑎𝑑. 𝐼 ℎ𝑒𝑎𝑟 𝑎 𝑘𝑛𝑜𝑐𝑘 𝑜𝑛 𝑡ℎ𝑒 𝑑𝑜𝑜𝑟 𝑎𝑛𝑑 𝑡ℎ𝑒𝑛 𝑖𝑡 𝑐𝑟𝑒𝑎𝑘 𝑜𝑝𝑒𝑛 𝑡ℎ𝑒𝑛 𝑖 ℎ𝑒𝑎𝑟 𝐹𝑖𝑛𝑛𝑒𝑎𝑠 " 𝐻𝑒𝑦 𝑦/𝑛, 𝐼 𝑏𝑟𝑜𝑢𝑔ℎ𝑡 𝑠𝑜𝑚𝑒 𝑏𝑟𝑒𝑎𝑘𝑓𝑎𝑠𝑡 𝑚𝑒 𝑎𝑛𝑑 𝐶𝑙𝑎𝑢𝑑𝑖𝑎 𝑡ℎ𝑜𝑢𝑔ℎ𝑡 𝑤𝑒'𝑑 𝑑𝑟𝑜𝑝 𝑏𝑦" 𝑖 𝑞𝑢𝑖𝑐𝑘𝑙𝑦 𝑤𝑖𝑝𝑒 𝑚𝑦 𝑡𝑒𝑎𝑟𝑠, 𝑡𝑟𝑦𝑖𝑛𝑔 𝑡𝑜 𝑐𝑜𝑚𝑝𝑜𝑠𝑒 𝑚𝑦𝑠𝑒𝑙𝑓 " 𝑗𝑢𝑠𝑡 𝑎 𝑚𝑖𝑛𝑢𝑡𝑒 𝑖𝑚 𝑔𝑒𝑡𝑡𝑖𝑛𝑔 𝑐ℎ𝑎𝑛𝑔𝑒𝑑" 𝑖 𝑦𝑒𝑙𝑙𝑒𝑑 𝑏𝑎𝑐𝑘. 𝐼 𝑤𝑎𝑙𝑘𝑒𝑑 𝑜𝑢𝑡 𝑜𝑓 𝑚𝑦 𝑟𝑜𝑜𝑚 𝑎𝑛𝑑 𝑤𝑒𝑛𝑡 𝑡𝑜 𝑡ℎ𝑒 𝑘𝑖𝑡𝑐ℎ𝑒𝑛 "𝑦/𝑛 𝑎𝑟𝑒 𝑦𝑜𝑢 𝑜𝑘𝑎𝑦? 𝐻𝑎𝑣𝑒 𝑦𝑜𝑢 𝑏𝑒𝑒𝑛 𝑐𝑟𝑦𝑖𝑛𝑔?" 𝐶𝑙𝑎𝑢𝑑𝑖𝑎 𝑝𝑢𝑡 ℎ𝑒𝑟 𝑎𝑟𝑚 𝑜𝑛 𝑚𝑦 𝑠ℎ𝑜𝑢𝑙𝑑𝑒𝑟, 𝑠ℎ𝑖𝑡 𝑚𝑦 𝑒𝑦𝑒𝑠 𝑎𝑟𝑒 𝑠𝑡𝑖𝑙𝑙 𝑠𝑤𝑒𝑙𝑙𝑒𝑑 𝑢𝑝. "𝐼 𝑗𝑢𝑠𝑡 𝑤𝑒𝑛𝑡 𝑜𝑛 𝑖𝑛𝑠𝑡𝑎𝑔𝑟𝑎𝑚 𝑎𝑛𝑑 𝑠𝑒𝑒𝑛 𝐵𝑖𝑙𝑙𝑖𝑒𝑠 𝑝𝑖𝑐𝑠 𝑓𝑟𝑜𝑚 𝐻𝑎𝑤𝑎𝑖𝑖, 𝑠ℎ𝑒𝑠 𝑤𝑎𝑠 ℎ𝑢𝑔𝑔𝑖𝑛𝑔 𝑎𝑛𝑜𝑡ℎ𝑒𝑟 𝑔𝑖𝑟𝑙" 𝑜ℎ 𝑔𝑜𝑑 𝑖𝑚 𝑐𝑟𝑦𝑖𝑛𝑔 𝑎𝑔𝑎𝑖𝑛, 𝐹𝑖𝑛𝑛𝑒𝑎𝑠 𝑎𝑛𝑑 𝐶𝑙𝑎𝑢𝑑𝑖𝑎 ℎ𝑢𝑔 𝑚𝑒 "𝑖𝑚 𝑠𝑜 𝑠𝑜𝑟𝑟𝑦 𝑦/𝑛, 𝑡ℎ𝑎𝑡𝑠 𝑤ℎ𝑦 𝑤𝑒 𝑐𝑎𝑚𝑒 𝑜𝑣𝑒𝑟 𝑡𝑜 𝑠𝑒𝑒 𝑖𝑓 𝑦𝑜𝑢 𝑤𝑒𝑟𝑒 𝑜𝑘𝑎𝑦, 𝑖 𝑑𝑜𝑛𝑡 𝑢𝑛𝑑𝑒𝑟𝑠𝑡𝑎𝑛𝑑 𝑤ℎ𝑦 𝑠ℎ𝑒 𝑑𝑖𝑑 𝑡ℎ𝑎𝑡" 𝑓𝑖𝑛𝑛𝑒𝑎𝑠 𝑤ℎ𝑖𝑝𝑠 𝑜𝑢𝑡 ℎ𝑖𝑠 𝑝ℎ𝑜𝑛𝑒 𝑎𝑛𝑑 𝑐𝑎𝑙𝑙𝑠 𝑠𝑜𝑚𝑒𝑜𝑛𝑒, "𝐹𝑖𝑛𝑛𝑒𝑎𝑠 𝑤ℎ𝑜 𝑎𝑟𝑒 𝑦𝑜𝑢 𝑐𝑎𝑙𝑙𝑖𝑛𝑔" 𝐼 𝑎𝑠𝑘 "𝐵𝑖𝑙𝑙𝑖𝑒" ℎ𝑒 𝑟𝑒𝑝𝑙𝑦𝑒𝑑, 𝑖 𝑑𝑜𝑛𝑡 𝑤𝑎𝑛𝑛𝑎 𝑡𝑎𝑙𝑘 𝑡𝑜 ℎ𝑒𝑟 𝑟𝑖𝑔ℎ𝑡 𝑛𝑜𝑤 𝑢ℎℎℎℎ. " 𝑊ℎ𝑦 𝑑𝑖𝑑 𝑦𝑜𝑢 𝑝𝑜𝑠𝑡 𝑡ℎ𝑎𝑡 𝑝𝑖𝑐𝑡𝑢𝑟𝑒 𝐵𝑖𝑙𝑙𝑖𝑒, 𝑦/𝑛 𝑖𝑠 𝑑𝑒𝑣𝑎𝑠𝑡𝑎𝑡𝑒𝑑, 𝑎𝑛𝑑 𝑦𝑜𝑢 𝑐𝑎𝑢𝑠𝑒𝑑 𝑎 𝑏𝑢𝑛𝑐ℎ 𝑜𝑓 𝑑𝑟𝑎𝑚𝑎 𝑜𝑛𝑙𝑖𝑛𝑒" 𝐹𝑖𝑛𝑛𝑒𝑎𝑠 𝑠𝑎𝑖𝑑, 𝑖 𝑐𝑎𝑛𝑡 𝑞𝑢𝑖𝑡𝑒 ℎ𝑒𝑎𝑟 𝑡ℎ𝑒 𝑜𝑡ℎ𝑒𝑟 𝑠𝑖𝑑𝑒 𝑜𝑓 𝑡ℎ𝑟 𝑝ℎ𝑜𝑛𝑒 𝑐𝑎𝑙𝑙, 𝑖𝑡𝑠 𝑚𝑢𝑓𝑓𝑙𝑒𝑑, "𝑆ℎ𝑒 𝑑𝑜𝑒𝑠𝑛𝑡 𝑤𝑎𝑛𝑛𝑎 𝑡𝑎𝑙𝑘 𝑡𝑜 𝑦𝑜𝑢 𝑟𝑖𝑔ℎ𝑡 𝑛𝑜𝑤, 𝑏𝑦𝑒" "𝑊ℎ𝑎𝑡 𝑑𝑖𝑑 𝑠ℎ𝑒 𝑠𝑎𝑦?" 𝐼 𝑎𝑠𝑘, " 𝑆ℎ𝑒 𝑠𝑎𝑖𝑑 𝑡ℎ𝑎𝑡 𝑡ℎ𝑒𝑦 𝑤𝑒𝑟𝑒𝑛𝑡 𝑡ℎ𝑎𝑡 𝑐𝑙𝑜𝑠𝑒 𝑏𝑢𝑡 𝑖 𝑠𝑒𝑒𝑛 𝑡ℎ𝑒 𝑝𝑖𝑐𝑡𝑢𝑟𝑒, 𝑡ℎ𝑒𝑦 𝑎𝑟𝑒", " 𝑊ℎ𝑦 𝑑𝑜𝑛𝑡 𝑤𝑒 𝑤𝑎𝑡𝑐ℎ 𝑠𝑜𝑚𝑒 𝑑𝑖𝑠𝑛𝑒𝑦 𝑝𝑙𝑢𝑠 𝑡𝑜 𝑔𝑒𝑡 𝑜𝑢𝑟 𝑚𝑖𝑛𝑑𝑠 𝑜𝑓𝑓 𝑜𝑓 𝑡ℎ𝑖𝑠?" 𝐶𝑙𝑎𝑢𝑑𝑖𝑎 𝑠𝑢𝑔𝑔𝑒𝑠𝑡𝑠, " 𝑡ℎ𝑎𝑡𝑠 𝑤ℎ𝑎𝑡 𝑖 𝑛𝑒𝑒𝑑 𝑟𝑖𝑔ℎ𝑟 𝑛𝑜𝑤" 𝑖 𝑠𝑎𝑦. 𝑊𝑒 𝑎𝑟𝑒 𝑜𝑛 𝑡ℎ𝑒 𝑐𝑜𝑢𝑐ℎ 𝑤𝑎𝑡𝑐ℎ𝑖𝑛𝑔 𝑑𝑖𝑠𝑛𝑒𝑦 𝑝𝑙𝑢𝑠 𝑤ℎ𝑖𝑙𝑒 𝑒𝑎𝑡𝑖𝑛𝑔 𝑡ℎ𝑒 𝑏𝑎𝑔𝑒𝑙𝑠 𝑡ℎ𝑒𝑦 𝑏𝑟𝑜𝑢𝑔ℎ𝑡 𝑤ℎ𝑒𝑛 𝑖 𝑔𝑒𝑡 𝑎 𝑡𝑒𝑥𝑡 - 𝐁𝐚𝐛𝐲 𝐈 𝐥𝐨𝐯𝐞 𝐲𝐨𝐮, 𝐢𝐦 𝐬𝐨 𝐬𝐨𝐫𝐫𝐲, 𝐩𝐥𝐞𝐚𝐬𝐞 𝐟𝐨𝐫𝐠𝐢𝐯𝐞 𝐦𝐞 - 𝑓𝑟𝑜𝑚 𝐵𝑖𝑙𝑙𝑖𝑒. 𝐼 𝑡𝑒𝑥𝑡 𝑏𝑎𝑐𝑘 𝑏𝑒𝑐𝑎𝑢𝑠𝑒 𝑖𝑚 𝑐𝑎𝑙𝑚𝑒𝑑 𝑑𝑜𝑤𝑛 - 𝐖𝐞 𝐰𝐢𝐥𝐥 𝐭𝐚𝐥𝐤 𝐰𝐡𝐞𝐧 𝐲𝐨𝐮 𝐠𝐞𝐭 𝐛𝐚𝐜𝐤 - 𝑡ℎ𝑒𝑛 𝑖 𝑓𝑒𝑒𝑙 𝑎𝑠𝑙𝑒𝑒𝑝 𝑜𝑛 𝑡ℎ𝑒 𝑐𝑜𝑢𝑐ℎ𝐏𝐚𝐫𝐭 𝐭𝐰𝐨 𝐢𝐬 𝐜𝐨𝐦𝐢𝐧𝐠! 𝐈 𝐡𝐨𝐩𝐞 𝐲𝐨𝐮 𝐚𝐥𝐥 𝐞𝐧𝐣𝐨𝐲𝐞𝐝 𝐭𝐡𝐢𝐬 𝐜𝐡𝐚𝐩𝐭𝐞𝐫, 𝐈 𝐩𝐮𝐭 𝐚𝐥𝐨𝐭 𝐨𝐟 𝐰𝐨𝐫𝐤 𝐢𝐧𝐭𝐨 𝐢𝐭 ♡ 𝐈 𝐥𝐨𝐯𝐞 𝐲𝐨𝐮 𝐚𝐥𝐥!