♡ 𝓙𝓮𝓪𝓵𝓸𝓾𝓼 𝓟𝓪𝓻𝓽 𝓣𝔀𝓸 ♡

3.9K 52 7
                                    


8:00𝒑𝒎
" 𝑡ℎ𝑎𝑛𝑘 𝑦𝑜𝑢 𝑔𝑢𝑦𝑠 𝑠𝑜 𝑚𝑢𝑐ℎ 𝑓𝑜𝑟 𝑐𝑜𝑚𝑖𝑛𝑔 𝑜𝑣𝑒𝑟 𝑎𝑛𝑑 𝑘𝑒𝑒𝑝𝑖𝑛𝑔 𝑚𝑒 𝑐𝑜𝑚𝑝𝑎𝑛𝑦" 𝑖 𝑠𝑎𝑖𝑑 𝑡𝑜 𝐶𝑙𝑎𝑢𝑑𝑖𝑎 𝑎𝑛𝑑 𝐹𝑖𝑛𝑛𝑒𝑎𝑠, 𝑡ℎ𝑒𝑦 𝑏𝑜𝑡ℎ ℎ𝑢𝑔𝑔𝑒𝑑 𝑚𝑒 " 𝑜𝑓 𝑐𝑜𝑢𝑟𝑠𝑒 𝑦/𝑛, 𝑖 ℎ𝑜𝑝𝑒 𝑦𝑜𝑢 𝑓𝑒𝑒𝑙 𝑏𝑒𝑡𝑡𝑒𝑟" 𝐶𝑙𝑎𝑢𝑑𝑖𝑎 𝑠𝑎𝑖𝑑 " 𝐵𝑖𝑙𝑙𝑖𝑒 𝑠ℎ𝑜𝑢𝑙𝑑 𝑏𝑒 𝑏𝑎𝑐𝑘 𝑡𝑜𝑚𝑚𝑜𝑟𝑟𝑜𝑤, 𝑖𝑚 𝑠𝑢𝑟𝑒 𝑤ℎ𝑒𝑛 𝑦𝑜𝑢 𝑔𝑢𝑦𝑠 𝑡𝑎𝑙𝑘 𝑦𝑜𝑢 𝑤𝑖𝑙𝑙 𝑓𝑒𝑒𝑙 𝑏𝑒𝑡𝑡𝑒𝑟, 𝑖𝑡𝑠 ℎ𝑎𝑟𝑑 𝑏𝑒𝑖𝑛𝑔 𝑎𝑤𝑎𝑦 𝑓𝑟𝑜𝑚 𝑒𝑎𝑐ℎ 𝑜𝑡ℎ𝑒𝑟" 𝐹𝑖𝑛𝑛𝑒𝑎𝑠 𝑠𝑎𝑖𝑑, " 𝑖 𝑡ℎ𝑖𝑛𝑘 𝑠𝑜 𝑡𝑜𝑜, 𝑏𝑦𝑒 𝑔𝑢𝑦𝑠 ℎ𝑎𝑣𝑒 𝑎 𝑔𝑜𝑜𝑑 𝑛𝑖𝑔ℎ𝑡" 𝑖 𝑤𝑎𝑣𝑒𝑑 𝑡𝑜 𝑡ℎ𝑒𝑚, 𝑡ℎ𝑒𝑛 𝑡ℎ𝑒𝑦 𝑙𝑒𝑓𝑡. 𝐼 𝑏𝑟𝑢𝑠ℎ𝑒𝑑 𝑚𝑦 𝑡𝑒𝑒𝑡ℎ 𝑎𝑛𝑑 𝑐𝑜𝑚𝑏𝑒𝑑 𝑚𝑦 ℎ𝑎𝑖𝑟 𝑡ℎ𝑒𝑛 ℎ𝑜𝑝𝑝𝑒𝑑 𝑖𝑛 𝑏𝑒𝑑.

9:00𝐚𝐦
𝐼 𝑗𝑢𝑠𝑡 𝑤𝑜𝑘𝑒 𝑢𝑝 𝑎𝑛𝑑 𝑖 ℎ𝑎𝑣𝑒 𝑡𝑜 𝑝𝑖𝑐𝑘 𝐵𝑖𝑙𝑙𝑖𝑒 𝑢𝑝 𝑓𝑟𝑜𝑚 𝑡ℎ𝑒 𝑎𝑖𝑟𝑝𝑜𝑟𝑡 𝑠𝑜𝑜𝑛, 𝑎𝑡 10:15. 𝐼 𝑔𝑜𝑡 𝑠ℎ𝑜𝑤𝑒𝑟𝑒𝑑, 𝑏𝑢𝑡 𝑚𝑦 ℎ𝑎𝑖𝑟 𝑢𝑝 𝑖𝑛 𝑎 𝑝𝑜𝑛𝑦𝑡𝑎𝑖𝑙, 𝑝𝑢𝑡 𝑠𝑜𝑚𝑒 𝑚𝑎𝑘𝑒𝑢𝑝 𝑜𝑛, 𝑎𝑛𝑑 𝑡ℎ𝑒𝑛 𝑖 𝑐ℎ𝑎𝑛𝑔𝑒𝑑 𝑖𝑛𝑡𝑜 𝑜𝑛𝑒 𝑜𝑓 𝑏𝑖𝑙𝑠 ℎ𝑜𝑜𝑑𝑖𝑒𝑠, 𝑚𝑜𝑚 𝑗𝑒𝑎𝑛𝑠, 𝑎𝑛𝑑 𝑚𝑦 𝑛𝑖𝑘𝑒𝑠. 𝐼 𝑔𝑟𝑎𝑏𝑏𝑒𝑑 𝑠𝑜𝑚𝑒 𝑐𝑜𝑓𝑓𝑒𝑒 𝑎𝑛𝑑 𝑎 𝑏𝑢𝑟𝑟𝑖𝑡𝑜 𝑓𝑜𝑟 𝐵𝑖𝑙 𝑎𝑠 𝑖 𝑚𝑎𝑑𝑒 𝑚𝑦 𝑤𝑎𝑦 𝑡𝑜 𝑡ℎ𝑒 𝑎𝑖𝑟𝑝𝑜𝑟𝑡. 𝐼 𝑝𝑎𝑟𝑘 𝑡ℎ𝑒𝑛 ℎ𝑒𝑎𝑑 𝑖𝑛, 𝑖 𝑤𝑎𝑖𝑡 𝑎𝑡 𝑎𝑟𝑟𝑖𝑣𝑎𝑙𝑠 𝑖𝑚 𝑠𝑡𝑖𝑙𝑙 𝑎 𝑏𝑖𝑡 𝑒𝑎𝑟𝑙𝑦 𝑖𝑡𝑠 9:50 𝑠𝑜 𝑖 𝑔𝑜 𝑜𝑛 𝑚𝑦 𝑝ℎ𝑜𝑛𝑒 𝑎𝑛𝑑 𝑠𝑐𝑟𝑜𝑙𝑙𝑒𝑑 𝑡ℎ𝑟𝑜𝑢𝑔ℎ 𝑡𝑖𝑘 𝑡𝑜𝑘 𝑓𝑜𝑟 𝑎𝑏𝑜𝑢𝑡 20 𝑚𝑖𝑛𝑢𝑡𝑒𝑠 𝑡ℎ𝑒𝑛 𝑝𝑒𝑜𝑝𝑙𝑒 𝑠𝑡𝑎𝑟𝑡𝑒𝑑 𝑤𝑎𝑙𝑘𝑖𝑛𝑔 𝑜𝑢𝑡 𝑖 𝑠𝑡𝑜𝑜𝑑 𝑢𝑝 𝑎𝑛𝑑 𝑠𝑒𝑎𝑟𝑐ℎ𝑒𝑑 𝑓𝑜𝑟 𝐵𝑖𝑙𝑙𝑖𝑒, 𝐼 𝑠𝑒𝑒𝑛 ℎ𝑒𝑟 𝑏𝑢𝑡 𝑠ℎ𝑒 𝑤𝑎𝑠 𝑠𝑡𝑖𝑙𝑙 𝑙𝑜𝑜𝑘𝑖𝑛𝑔 𝑓𝑜𝑟 𝑚𝑒, 𝐼 𝑟𝑎𝑛 𝑢𝑝 𝑡𝑜 ℎ𝑒𝑟 𝑎𝑛𝑑 𝑠ℎ𝑒 𝑠𝑚𝑖𝑙𝑒𝑑 𝑎𝑡 𝑚𝑒 𝑎𝑛𝑑 𝑖 𝑔𝑎𝑣𝑒 ℎ𝑒𝑟 𝑎 𝑏𝑖𝑔 ℎ𝑢𝑔 " ℎ𝑖 𝑏𝑒𝑎𝑢𝑡𝑖𝑓𝑢𝑙, 𝑖 𝑚𝑖𝑠𝑠𝑒𝑑 𝑦𝑜𝑢 𝑠𝑜𝑜𝑜𝑜 𝑚𝑢𝑐ℎ" 𝐵𝑖𝑙𝑙𝑖𝑒 𝑚𝑢𝑚𝑏𝑙𝑒𝑑 𝑖𝑛𝑡𝑜 𝑚𝑦 ℎ𝑎𝑖𝑟, 𝑖 𝑠𝑡𝑎𝑟𝑡𝑒𝑑 𝑐𝑟𝑦𝑖𝑛𝑔 𝑖𝑛𝑡𝑜 ℎ𝑒𝑟 ℎ𝑎𝑖𝑟, " 𝑎𝑛𝑔𝑒𝑙, 𝑤ℎ𝑦 𝑎𝑟𝑒 𝑦𝑜𝑢 𝑐𝑟𝑦𝑖𝑛𝑔?" 𝑠ℎ𝑒 𝑙𝑜𝑜𝑘𝑒𝑑 𝑎𝑡 𝑚𝑒 𝑤𝑖𝑡ℎ 𝑎 𝑐𝑜𝑛𝑐𝑒𝑟𝑛𝑒𝑑 𝑓𝑎𝑐𝑒 " 𝑖 𝑗𝑢𝑠𝑡 𝑚𝑖𝑠𝑠𝑒𝑑 𝑦𝑜𝑢 𝑎𝑙𝑜𝑡, 𝑖𝑡 𝑤𝑎𝑠 ℎ𝑎𝑟𝑑" 𝐼 𝑠𝑎𝑖𝑑, " 𝑎𝑤𝑤𝑤 𝑖𝑚 ℎ𝑒𝑟𝑒 𝑛𝑜𝑤, 𝑠𝑜 𝑦𝑜𝑢 𝑐𝑎𝑛𝑡 𝑚𝑖𝑠𝑠 𝑚𝑒 𝑎𝑛𝑦𝑚𝑜𝑟𝑒" 𝑠ℎ𝑒 𝑠𝑚𝑖𝑙𝑒𝑑 𝑎𝑛𝑑 𝑠ℎ𝑒 𝑡𝑢𝑐𝑘𝑒𝑑 𝑎 𝑝𝑖𝑒𝑐𝑒 𝑜𝑓 ℎ𝑎𝑖𝑟 𝑏𝑒ℎ𝑖𝑛𝑑 𝑚𝑦 𝑒𝑎𝑟 𝑎𝑛𝑑 𝑐𝑢𝑝𝑝𝑒𝑑 𝑚𝑦 𝑓𝑎𝑐𝑒 𝑖𝑛 ℎ𝑒𝑟 ℎ𝑎𝑛𝑑𝑠, " 𝑖 𝑏𝑟𝑜𝑢𝑔ℎ𝑡 𝑦𝑜𝑢 𝑎 𝑏𝑢𝑟𝑟𝑖𝑡𝑜" 𝐼 𝑠𝑎𝑖𝑑 " 𝑓𝑢𝑐𝑘𝑘𝑘 𝑦𝑒𝑠, 𝑖𝑚 𝑠𝑜 ℎ𝑢𝑛𝑔𝑟𝑦" 𝐵𝑖𝑙𝑙𝑖𝑒 𝑠𝑎𝑖𝑑 𝑎𝑠 𝑠ℎ𝑒 𝑙𝑎𝑢𝑔ℎ𝑒𝑑. 𝑊𝑒 𝑤𝑎𝑙𝑘𝑒𝑑 𝑜𝑢𝑡 𝑡𝑜 𝑡ℎ𝑒 𝑐𝑎𝑟 𝑎𝑛𝑑 ℎ𝑒𝑎𝑑𝑒𝑑 ℎ𝑜𝑚𝑒, 𝑎𝑓𝑡𝑒𝑟 𝑤𝑒 𝑏𝑟𝑜𝑢𝑔ℎ𝑡 𝑎𝑙𝑙 𝑜𝑓 𝐵𝑖𝑙𝑙𝑖𝑒𝑠 𝑏𝑎𝑔𝑠 𝑖𝑛 𝑖 𝑔𝑟𝑎𝑏𝑏𝑒𝑑 ℎ𝑒𝑟 ℎ𝑎𝑛𝑑 𝑎𝑛𝑑 𝑙𝑒𝑡 ℎ𝑒𝑡 𝑡𝑜 𝑜𝑢𝑟 𝑏𝑒𝑑, " 𝐵𝑖𝑙𝑙𝑖𝑒 𝑤𝑒 𝑛𝑒𝑒𝑑 𝑡𝑜 𝑑𝑖𝑠𝑐𝑢𝑠𝑠 𝑤ℎ𝑎𝑡 𝐼 𝑤𝑎𝑠 𝑢𝑝𝑠𝑒𝑡 𝑎𝑏𝑜𝑢𝑡", 𝑤𝑒 𝑏𝑜𝑡ℎ 𝑠𝑎𝑡 𝑑𝑜𝑤𝑛 " 𝑦/𝑛 𝑠ℎ𝑒𝑠 𝑚𝑦 𝑏𝑒𝑠𝑡 𝑓𝑟𝑖𝑒𝑛𝑑, 𝑖 𝑤𝑜𝑢𝑙𝑑 𝑛𝑒𝑣𝑒𝑟 𝑑𝑜 𝑎𝑛𝑦𝑡ℎ𝑖𝑛𝑔 𝑤𝑖𝑡ℎ ℎ𝑒𝑟, 𝑖 𝑑𝑜𝑛𝑡 𝑠𝑒𝑒 ℎ𝑒𝑟 𝑡ℎ𝑎𝑡 𝑤𝑎𝑦 𝑖𝑙𝑙 𝑚𝑎𝑘𝑒 𝑠𝑢𝑟𝑒 𝑚𝑦 𝑓𝑎𝑛𝑠 𝑘𝑛𝑜𝑤 𝑡ℎ𝑎𝑡 𝑡𝑜𝑜" 𝐵𝑖𝑙𝑙𝑖𝑒 𝑠𝑎𝑖𝑑, 𝑖 𝑠𝑚𝑖𝑙𝑒𝑑 𝑎𝑡 ℎ𝑒𝑟 " 𝑠𝑜𝑟𝑟𝑦 𝑖𝑡𝑠 𝑗𝑢𝑠𝑡 𝑦𝑜𝑢 𝑤𝑒𝑟𝑒 𝑔𝑜𝑛𝑒 𝑓𝑜𝑟 𝑠𝑜 𝑙𝑜𝑛𝑔 𝑎𝑛𝑑 𝑖𝑣𝑒 ℎ𝑎𝑣𝑒𝑛𝑡 𝑔𝑜𝑡 𝑡𝑜 ℎ𝑢𝑔 𝑦𝑜𝑢 𝑓𝑜𝑟 𝑠𝑜 𝑙𝑜𝑛𝑔 𝑎𝑛𝑑 𝑠ℎ𝑒 𝑔𝑜𝑡 𝑎 ℎ𝑢𝑔 𝑓𝑟𝑜𝑚 𝑦𝑜𝑢 ℎ𝑎ℎ𝑎, 𝑖𝑡𝑠 𝑠𝑖𝑙𝑙𝑦" 𝑖 𝑠𝑎𝑖𝑑 𝑙𝑜𝑜𝑘𝑖𝑛𝑔 𝑑𝑜𝑤𝑛, 𝐵𝑖𝑙𝑙𝑖𝑒 𝑝𝑢𝑙𝑙𝑒𝑑 𝑚𝑒 𝑖𝑛 𝑓𝑜𝑟 𝑎 ℎ𝑢𝑔 " 𝑖𝑡𝑠 𝑛𝑜𝑡 𝑠𝑖𝑙𝑙𝑦 𝑚𝑦 𝑙𝑜𝑣𝑒" 𝐵𝑖𝑙𝑙𝑖𝑒 𝑠𝑎𝑖𝑑, "𝑤𝑎𝑛𝑛𝑎 𝑐𝑢𝑑𝑑𝑙𝑒" 𝐼 𝑠𝑎𝑖𝑑, 𝐵𝑖𝑙𝑙𝑖𝑒 𝑠𝑚𝑖𝑟𝑘𝑒𝑑 𝑎𝑡 𝑚𝑒 𝑎𝑛𝑑 𝑡ℎ𝑒𝑛 𝑙𝑖𝑓𝑡𝑒𝑑 𝑚𝑒 𝑢𝑝 𝑎𝑛𝑑 𝑙𝑎𝑦𝑒𝑑 𝑚𝑒 𝑜𝑛 𝑡ℎ𝑒 𝑏𝑒𝑑, 𝑢𝑛𝑑𝑒𝑟 𝑡ℎ𝑒 𝑐𝑜𝑣𝑒𝑟𝑠 " 𝑖𝑠 𝑡ℎ𝑎𝑡 𝑒𝑣𝑒𝑛 𝑎 𝑞𝑢𝑒𝑠𝑡𝑖𝑜𝑛" 𝑠ℎ𝑒 𝑠𝑎𝑖𝑑 𝑡ℎ𝑒𝑛 𝑘𝑖𝑠𝑠𝑒𝑑 𝑚𝑒 𝑜𝑛 𝑡ℎ𝑒 𝑓𝑜𝑟𝑒ℎ𝑒𝑎𝑑 𝑏𝑒𝑓𝑜𝑟𝑒 𝑤𝑒 𝑓𝑒𝑙𝑙 𝑎𝑠𝑙𝑒𝑒𝑝.

𝐈 𝐰𝐚𝐬 𝐥𝐢𝐬𝐭𝐞𝐧𝐢𝐧𝐠 𝐭𝐨 𝐁𝐢𝐥𝐥𝐢𝐞 𝐰𝐡𝐢𝐥𝐞 𝐰𝐫𝐢𝐭𝐢𝐧𝐠 𝐭𝐡𝐢𝐬 𝐡𝐚𝐡𝐚, 𝐥𝐢𝐬𝐭𝐞𝐧 𝐛𝐞𝐟𝐨𝐫𝐞 𝐢 𝐠𝐨 𝐢𝐬 𝐨𝐧𝐞 𝐨𝐟 𝐭𝐡𝐞 𝐦𝐨𝐬𝐭 𝐛𝐞𝐚𝐮𝐭𝐢𝐟𝐮𝐥 𝐬𝐨𝐧𝐠𝐬 𝐨𝐧 𝐭𝐡𝐞 𝐚𝐥𝐛𝐮𝐦 𝐛𝐮𝐭 𝐢𝐬 𝐬𝐨 𝐬𝐚𝐝, 𝐡𝐨𝐩𝐞 𝐮 𝐚𝐥𝐥 𝐥𝐢𝐤𝐞𝐝 𝐭𝐡𝐢𝐬 𝐢𝐦𝐚𝐠𝐢𝐧𝐞!
𑁍 𝐋𝐚𝐮𝐫𝐚

❤︎ Billie Eilish Imagines ❤︎Where stories live. Discover now