𝑨/𝑵 - 𝑡ℎ𝑎𝑛𝑘 𝑦𝑜𝑢 𝑓𝑜𝑟 𝑟𝑒𝑞𝑢𝑒𝑠𝑡𝑖𝑛𝑔 𝑡ℎ𝑖𝑠 @dumb_hoe_69 ♥♥ ℎ𝑜𝑝𝑒 𝑦𝑜𝑢 𝑙𝑖𝑘𝑒 𝑖𝑡!
3:24 𝒂𝒎
*𝑐𝑜𝑢𝑔ℎ* *𝑐𝑜𝑢𝑔ℎ* 𝑖 ℎ𝑒𝑎𝑟 𝑤ℎ𝑎𝑡 𝑠𝑜𝑢𝑛𝑑𝑠 𝑙𝑖𝑘𝑒 𝑎 ℎ𝑜𝑟𝑠𝑒 𝑏𝑒𝑠𝑖𝑑𝑒 𝑚𝑒, 𝑖 𝑟𝑜𝑙𝑙 𝑎𝑟𝑜𝑢𝑛𝑑 𝑖𝑛 𝑡ℎ𝑒 𝑏𝑒𝑑 𝑡𝑜 𝑓𝑎𝑐𝑒 𝐵𝑖𝑙𝑙𝑖𝑒, 𝑠ℎ𝑒 𝑖𝑠 𝑚𝑖𝑠𝑒𝑟𝑎𝑏𝑙𝑒. "𝐵𝑎𝑏𝑦, 𝑦𝑜𝑢𝑟𝑒 𝑠𝑖𝑐𝑘" 𝐼 𝑟𝑒𝑠𝑡 𝑜𝑛 𝑚𝑦 𝑎𝑟𝑚 𝑎𝑛𝑑 𝑡𝑜𝑢𝑐ℎ ℎ𝑒𝑟 𝑓𝑜𝑟𝑒ℎ𝑒𝑎𝑑 𝑤ℎ𝑖𝑙𝑒 𝐵𝑖𝑙𝑙𝑖𝑒 𝑙𝑜𝑜𝑘𝑠 𝑢𝑝 𝑎𝑡 𝑚𝑒 𝑤𝑖𝑡ℎ ℎ𝑒𝑟 𝑒𝑦𝑒𝑠 𝑏𝑎𝑟𝑒𝑙𝑦 𝑜𝑝𝑒𝑛 "𝑚𝑎𝑚𝑎𝑠 𝑖 𝑡ℎ𝑖𝑛𝑘 𝑖'𝑚 𝑜𝑘𝑎𝑦" ℎ𝑒𝑟 𝑣𝑜𝑖𝑐𝑒 𝑖𝑠 𝑠𝑜 𝑏𝑟𝑜𝑘𝑒𝑛, "𝑦𝑜𝑢𝑟 𝑓𝑜𝑟𝑒ℎ𝑒𝑎𝑑 𝑖𝑠 𝑏𝑢𝑟𝑛𝑖𝑛𝑔 𝑢𝑝 𝐵𝑖𝑙𝑙𝑖𝑒" 𝑠ℎ𝑒 𝑠𝑛𝑢𝑔𝑔𝑙𝑒𝑠 𝑖𝑛𝑡𝑜 𝑚𝑦 𝑐ℎ𝑒𝑠𝑡 𝑤ℎ𝑖𝑙𝑒 𝑖 𝑟𝑢𝑛 𝑚𝑦 ℎ𝑎𝑛𝑑𝑠 𝑡ℎ𝑟𝑜𝑢𝑔ℎ ℎ𝑒𝑟 ℎ𝑎𝑖𝑟. "𝐻𝑜𝑛𝑒𝑦 𝑖𝑚 𝑔𝑜𝑛𝑛𝑎 𝑔𝑜 𝑔𝑒𝑡 𝑦𝑜𝑢 𝑠𝑜𝑚𝑒 𝑤𝑎𝑡𝑒𝑟 𝑎𝑛𝑑 𝑚𝑒𝑑𝑖𝑐𝑖𝑛𝑒, 𝑑𝑖𝑑 𝑦𝑜𝑢 𝑤𝑎𝑛𝑡 𝑎𝑛𝑦𝑡ℎ𝑖𝑛𝑔 𝑒𝑙𝑠𝑒" 𝐼 𝑎𝑠𝑘 𝑔𝑒𝑡𝑡𝑖𝑛𝑔 𝑢𝑝, 𝐵𝑖𝑙𝑙𝑖𝑒 𝑠𝑛𝑢𝑔𝑔𝑙𝑒𝑠 𝑖𝑛𝑡𝑜 𝑚𝑒 𝑚𝑜𝑟𝑒 "𝑛𝑜 𝑠𝑤𝑒𝑒𝑡ℎ𝑒𝑎𝑟𝑡, 𝑦𝑜𝑢 𝑑𝑜𝑛'𝑡 ℎ𝑎𝑣𝑒 𝑡𝑜 𝑑𝑜 𝑡ℎ𝑎𝑡 𝑓𝑜𝑟 𝑚𝑒 𝑠𝑡𝑎𝑦 𝑖𝑛 *𝑐𝑜𝑢𝑔ℎ* 𝑏𝑒𝑑" 𝑠ℎ𝑒 𝑙𝑜𝑜𝑘𝑠 𝑢𝑝 𝑎𝑡 𝑚𝑒, "𝑦𝑜𝑢𝑟 𝑜𝑛𝑙𝑦 𝑔𝑜𝑛𝑛𝑎 𝑔𝑒𝑡 𝑤𝑜𝑟𝑠𝑒 𝑙𝑜𝑣𝑒 𝑖𝑓 𝐼 𝑑𝑜𝑛𝑡 ℎ𝑒𝑙𝑝 𝑦𝑜𝑢 𝑛𝑜𝑤" 𝐼 𝑘𝑖𝑠𝑠 ℎ𝑒𝑟 𝑓𝑜𝑟𝑒ℎ𝑒𝑎𝑑 𝑎𝑠 𝑠ℎ𝑒 𝑙𝑎𝑦𝑠 ℎ𝑒𝑟 ℎ𝑒𝑎𝑑 𝑑𝑜𝑤𝑛 𝑜𝑛 𝑡ℎ𝑒 𝑝𝑖𝑙𝑙𝑜𝑤 " 𝑡ℎ𝑎𝑛𝑘 𝑦𝑜𝑢 𝑚𝑎𝑚𝑎𝑠" 𝑠ℎ𝑒 𝑠𝑚𝑖𝑙𝑒𝑠 𝑎𝑡 𝑚𝑒. 𝐼 𝑐𝑜𝑚𝑒 𝑏𝑎𝑐𝑘 𝑖𝑛𝑡𝑜 𝑡ℎ𝑒 𝑏𝑒𝑑𝑟𝑜𝑜𝑚 𝑤𝑖𝑡ℎ 𝑡ℎ𝑒 𝑚𝑒𝑑𝑖𝑐𝑖𝑛𝑒 𝑎𝑛𝑑 𝑤𝑎𝑡𝑒𝑟, "𝑏𝑎𝑏𝑦 𝑠𝑖𝑡 𝑢𝑝 𝑝𝑙𝑒𝑎𝑠𝑒" 𝑠ℎ𝑒 𝑙𝑖𝑓𝑡𝑠 ℎ𝑒𝑟 ℎ𝑒𝑎𝑑 𝑢𝑝 𝑠𝑜 𝑖 𝑐𝑎𝑛 𝑝𝑢𝑡 𝑠𝑜𝑚𝑒 𝑝𝑖𝑙𝑙𝑜𝑤𝑠 𝑏𝑒ℎ𝑖𝑛𝑑 ℎ𝑒𝑟 𝑟𝑒𝑠𝑡𝑖𝑛𝑔 𝑜𝑛 𝑡ℎ𝑒 ℎ𝑒𝑎𝑑𝑏𝑜𝑎𝑟𝑑 𝑡ℎ𝑒𝑛 𝑠ℎ𝑒 𝑠𝑖𝑡𝑠 𝑢𝑝 𝑎𝑛𝑑 𝐼 𝑠𝑖𝑡 𝑏𝑦 ℎ𝑒𝑟, "𝑤ℎ𝑎𝑡 𝑘𝑖𝑛𝑑 𝑜𝑓 𝑚𝑒𝑑𝑖𝑐𝑖𝑛𝑒 𝑖𝑠 𝑡ℎ𝑎𝑡" 𝑠ℎ𝑒 𝑠𝑐𝑟𝑒𝑤𝑠 𝑢𝑝 ℎ𝑒𝑟 𝑓𝑎𝑐𝑒, " 𝑖𝑡𝑠 𝑐𝑜𝑢𝑔ℎ 𝑚𝑒𝑑𝑖𝑐𝑖𝑛𝑒, 𝑜𝑝𝑒𝑛 𝑢𝑝 𝑦𝑜𝑢𝑟 𝑚𝑜𝑢𝑡ℎ 𝑠𝑜 𝑖 𝑐𝑎𝑛 𝑔𝑖𝑣𝑒 𝑦𝑜𝑢 𝑎 𝑠𝑝𝑜𝑜𝑛 𝑓𝑢𝑙𝑙", 𝐼 𝑝𝑜𝑢𝑟 𝑡ℎ𝑒 𝑚𝑒𝑑𝑖𝑐𝑖𝑛𝑒 𝑖𝑛𝑡𝑜 𝑡ℎ𝑒 𝑠𝑝𝑜𝑜𝑛 "𝑐𝑎𝑛 𝑖 𝑔𝑒𝑡 𝑎 𝑘𝑖𝑠𝑠 𝑓𝑖𝑟𝑠𝑡?" 𝐵𝑖𝑙𝑙𝑖𝑒𝑠 𝑠𝑚𝑖𝑙𝑒𝑠 𝑎𝑡 𝑚𝑒, 𝐼 𝑠𝑚𝑖𝑟𝑘 𝑎𝑡 ℎ𝑒𝑟 𝑡ℎ𝑒𝑛 𝑙𝑒𝑎𝑛 𝑖𝑛𝑡𝑜 𝑔𝑖𝑣𝑒 ℎ𝑒𝑟 𝑎 𝑘𝑖𝑠𝑠 𝑤ℎ𝑖𝑙𝑒 ℎ𝑒𝑟 ℎ𝑎𝑛𝑑𝑠 𝑎𝑟𝑒 𝑜𝑛 𝑚𝑦 𝑡ℎ𝑖𝑔ℎ𝑠, 𝐼 ℎ𝑜𝑙𝑑 𝑡ℎ𝑒 𝑠𝑝𝑜𝑜𝑛 𝑢𝑝 𝑡𝑜 𝐵𝑖𝑙𝑙𝑒𝑠 𝑚𝑜𝑢𝑡ℎ 𝑎𝑛𝑑 𝑠ℎ𝑒 𝑠𝑤𝑎𝑙𝑙𝑜𝑤𝑠 𝑖𝑡 𝑡ℎ𝑒𝑛 𝑠𝑡𝑎𝑟𝑡𝑠 𝑐𝑜𝑢𝑔ℎ𝑖𝑛𝑔 𝑎𝑙𝑜𝑡 "𝑤ℎ𝑎𝑡 𝑎𝑟𝑒 𝑦𝑜𝑢 𝑡𝑟𝑦𝑖𝑛𝑔 𝑡𝑜 𝑑𝑜 𝑓𝑢𝑐𝑘𝑖𝑛 𝑝𝑜𝑖𝑠𝑖𝑜𝑛 𝑚𝑒!!!" 𝐼 𝑠𝑡𝑎𝑟𝑡𝑒𝑑 𝑙𝑎𝑢𝑔ℎ𝑖𝑛𝑔 "𝑠𝑜𝑟𝑟𝑦 𝑏𝑎𝑏𝑦 𝑖𝑡 𝑑𝑜𝑒𝑠 𝑡𝑎𝑠𝑡𝑒 𝑔𝑟𝑜𝑠𝑠". 𝐼 𝑝𝑢𝑡 𝑡ℎ𝑒 𝑚𝑒𝑑𝑖𝑐𝑖𝑛𝑒 𝑜𝑛 𝑡ℎ𝑒 𝑛𝑖𝑔ℎ𝑡𝑠𝑡𝑎𝑛𝑑 𝑡ℎ𝑒𝑛 𝐵𝑖𝑙𝑙𝑖𝑒 𝑝𝑢𝑙𝑙𝑠 𝑚𝑒 𝑖𝑛 𝑐𝑙𝑜𝑠𝑒 𝑡𝑜 ℎ𝑒𝑟 𝑜𝑛 𝑡ℎ𝑒 𝑏𝑒𝑑 𝑎𝑛𝑑 𝑘𝑖𝑠𝑠𝑒𝑠 𝑚𝑒 𝑜𝑛 𝑡ℎ𝑒 𝑓𝑜𝑟𝑒ℎ𝑒𝑎𝑑 " 𝑦𝑜𝑢𝑟 𝑚𝑦 𝑙𝑖𝑡𝑡𝑙𝑒 𝑏𝑒𝑎𝑛, 𝑏𝑢𝑟𝑟𝑖𝑡𝑜, 𝑡ℎ𝑎𝑛𝑘 𝑦𝑜𝑢 𝑓𝑜𝑟 𝑒𝑣𝑒𝑟𝑦𝑡ℎ𝑖𝑛𝑔" 𝑖 𝑠𝑚𝑖𝑙𝑒 𝑎𝑡 ℎ𝑒𝑟 "𝑎𝑛𝑦𝑡ℎ𝑖𝑛𝑔 𝑓𝑜𝑟 𝑦𝑜𝑢" 𝐼 𝑔𝑟𝑎𝑏 𝑡ℎ𝑒 𝑡𝑣 𝑟𝑒𝑚𝑜𝑡𝑒 𝑓𝑟𝑜𝑚 𝑡ℎ𝑒 𝑛𝑖𝑔ℎ𝑡𝑠𝑡𝑎𝑛𝑑 𝑤ℎ𝑖𝑙𝑒 𝐵𝑖𝑙𝑙𝑖𝑒 𝑖𝑠 𝑐𝑢𝑑𝑑𝑙𝑒𝑑 𝑖𝑛𝑡𝑜 𝑚𝑦 𝑠𝑖𝑑𝑒 "𝑐𝑎𝑛 𝑤𝑒 𝑤𝑎𝑡𝑐ℎ 𝑡ℎ𝑒 𝑜𝑓𝑓𝑖𝑐𝑒 𝑚𝑎𝑚𝑎𝑠" 𝑖 𝑙𝑎𝑢𝑔ℎ𝑒𝑑 " 𝑡ℎ𝑎𝑡𝑠 𝑎𝑙𝑙 𝑦𝑜𝑢 𝑒𝑣𝑒𝑛 𝑤𝑎𝑛𝑛𝑎 𝑤𝑎𝑡𝑐ℎ" " 𝑐𝑎𝑢𝑠𝑒 𝑖𝑡𝑠 𝑓𝑢𝑐𝑘𝑖𝑛 𝑎𝑤𝑒𝑠𝑜𝑚𝑒", 𝑚𝑒 𝑎𝑛𝑑 𝐵𝑖𝑙𝑙𝑖𝑒 𝑤𝑎𝑡𝑐ℎ𝑒𝑑 𝑡ℎ𝑒 𝑜𝑓𝑓𝑖𝑐𝑒 𝑓𝑜𝑟 𝑎𝑛 ℎ𝑜𝑢𝑟 𝑡ℎ𝑒 𝑓𝑒𝑙𝑙 𝑎𝑠𝑙𝑒𝑒𝑝.