♡ 𝓗𝓸𝓶𝓮𝔀𝓸𝓻𝓴 ♡

3.7K 44 2
                                    


6𝒑𝒎
𝐹𝑢𝑐𝑘𝑘𝑘 𝑐ℎ𝑒𝑚𝑖𝑠𝑡𝑟𝑦 𝑖 𝑠𝑎𝑖𝑑 𝑎𝑠 𝐼 𝑡ℎ𝑟𝑒𝑤 𝑚𝑦 𝑐ℎ𝑒𝑚 𝑏𝑜𝑜𝑘 𝑜𝑛 𝑚𝑦 𝑏𝑒𝑑. 𝐼𝑚 𝑠𝑜 𝑑𝑜𝑛𝑒 𝑤𝑖𝑡ℎ 𝑠𝑐ℎ𝑜𝑜𝑙, 𝑖𝑡𝑠 𝑠𝑜 𝑚𝑢𝑐ℎ 𝑤𝑜𝑟𝑘. 𝐼 𝑛𝑒𝑒𝑑 𝑡𝑜 𝑑𝑒𝑠𝑡𝑟𝑒𝑠𝑠, 𝑖 𝑔𝑜 𝑡𝑜 𝑡ℎ𝑒 𝑘𝑖𝑡𝑐ℎ𝑒𝑛 𝑡𝑜 𝑔𝑒𝑡 𝑠𝑜𝑚𝑒 𝑚𝑎𝑐 𝑛 𝑐ℎ𝑒𝑒𝑠𝑒 𝑚𝑦 𝑚𝑜𝑚 ℎ𝑎𝑑 𝑚𝑎𝑑𝑒 𝑓𝑜𝑟 𝑑𝑖𝑛𝑛𝑒𝑟, 𝑖𝑡𝑠 𝑏𝑜𝑚𝑏. 𝐼 𝑤𝑜𝑛𝑑𝑒𝑟 𝑤ℎ𝑎𝑡 𝐵𝑖𝑙𝑙𝑖𝑒𝑠 𝑑𝑜𝑖𝑛𝑔 𝑟𝑖𝑔ℎ𝑡 𝑛𝑜𝑤, 𝐼 𝑓𝑎𝑐𝑒𝑡𝑖𝑚𝑒 ℎ𝑒𝑟. 𝐷𝑖𝑛𝑔 𝑑𝑖𝑛𝑔 𝑑𝑖𝑛𝑔 " ℎ𝑒𝑦 𝑚𝑎𝑚𝑎𝑠" 𝐵𝑖𝑙𝑙𝑖𝑒𝑠 𝑠𝑎𝑖𝑑𝑠 𝑜𝑛 𝑡ℎ𝑒 𝑠𝑐𝑟𝑒𝑒𝑛 𝑤𝑖𝑡ℎ 𝑎 𝑠𝑚𝑎𝑙𝑙 𝑠𝑚𝑖𝑙𝑒 𝑜𝑛 ℎ𝑒𝑟 𝑓𝑎𝑐𝑒. " ℎ𝑒𝑦𝑜" 𝑖 𝑠𝑎𝑖𝑑, "𝑎𝑟𝑒 𝑦𝑜𝑢 𝑜𝑘𝑎𝑦 𝑏𝑎𝑏𝑦𝑔𝑖𝑟𝑙, 𝑦𝑜𝑢 𝑙𝑜𝑜𝑘 𝑠𝑎𝑑?" 𝐵𝑖𝑙𝑙𝑖𝑒𝑠 𝑎𝑠𝑘𝑠 𝑚𝑒, 𝑤𝑖𝑡ℎ 𝑎 𝑐𝑜𝑛𝑐𝑒𝑟𝑛𝑒𝑑 𝑙𝑜𝑜𝑘 𝑜𝑛 ℎ𝑒𝑟 𝑓𝑎𝑐𝑒 " 𝑠𝑐ℎ𝑜𝑜𝑙 𝑗𝑢𝑠𝑡 𝑠𝑢𝑐𝑘𝑠 𝑟𝑖𝑔ℎ𝑡 𝑛𝑜𝑤, 𝑡ℎ𝑒 ℎ𝑜𝑚𝑒𝑤𝑜𝑟𝑘𝑠 𝑜𝑣𝑒𝑟𝑤ℎ𝑒𝑙𝑚𝑖𝑛𝑔" 𝑖 𝑙𝑜𝑜𝑘 𝑑𝑜𝑤𝑛, " 𝑠𝑜𝑟𝑟𝑦 𝑡𝑜 ℎ𝑒𝑎𝑟 𝑡ℎ𝑎𝑡 𝑚𝑎𝑚𝑎𝑠, 𝑠𝑐𝑟𝑒𝑤 𝑖𝑡 𝑖𝑚 𝑐𝑜𝑚𝑖𝑛𝑔 𝑜𝑣𝑒𝑟 𝑖 𝑛𝑒𝑒𝑑 𝑡𝑜 𝑔𝑖𝑣𝑒 𝑦𝑜𝑢 𝑠𝑜𝑚𝑒 𝑐𝑢𝑑𝑑𝑙𝑒𝑠 ℎ𝑎ℎ𝑎" 𝑏𝑖𝑙𝑙𝑖𝑒𝑠 𝑠𝑎𝑖𝑑𝑠, " 𝑏𝑖𝑡𝑐ℎ 𝑔𝑒𝑡 𝑜𝑣𝑒𝑟 ℎ𝑒𝑟𝑒, 𝑖𝑚 𝑖𝑛 𝑚𝑦 𝑓𝑒𝑒𝑙𝑖𝑛𝑔𝑠" 𝑖 𝑠𝑎𝑖𝑑, 𝑡ℎ𝑒𝑛 𝐼 ℎ𝑢𝑛𝑔 𝑢𝑝. 𝐼𝑚 𝑖𝑛 𝑚𝑦 𝑟𝑜𝑜𝑚 𝑎𝑡𝑡𝑒𝑚𝑝𝑡𝑖𝑛𝑔 𝑡𝑜 𝑔𝑒𝑡 𝑠𝑜𝑚𝑒 𝑐ℎ𝑒𝑚 𝑞𝑢𝑒𝑠𝑡𝑖𝑜𝑛𝑠 𝑑𝑜𝑛𝑒 𝑤ℎ𝑒𝑛 𝑖 𝑓𝑒𝑒𝑙 𝑠𝑜𝑚𝑒𝑜𝑛𝑒 ℎ𝑢𝑔 𝑚𝑒 𝑓𝑟𝑜𝑚 𝑏𝑒ℎ𝑖𝑛𝑑 " 𝐴𝐻𝐻𝐻𝐺𝐺𝐺𝐺𝐺𝐻𝐺" 𝐼 𝑦𝑒𝑙𝑙𝑒𝑑 𝑟𝑒𝑎𝑙𝑙𝑦 𝑙𝑜𝑢𝑑, 𝐼 𝑡𝑢𝑟𝑛 𝑎𝑟𝑜𝑢𝑛𝑑 𝑡𝑜 𝑠𝑒𝑒 𝐵𝑖𝑙𝑙𝑖𝑒; 𝑠ℎ𝑒𝑠 𝑜𝑛 𝑡ℎ𝑒 𝑓𝑙𝑜𝑜𝑟 𝑙𝑎𝑢𝑔ℎ𝑖𝑛𝑔, " 𝐻𝐴𝐻𝐴 𝑌𝑂𝑈 𝑆𝐻𝑂𝑈𝐿𝐷 𝐻𝐴𝑉𝐸 𝑆𝐸𝐸𝑁 𝑌𝑂𝑈𝑅 𝐹𝐴𝐶𝐸 𝐵𝐴𝐵𝑌" 𝑖 𝑔𝑖𝑣𝑒 ℎ𝑒𝑟 𝑎𝑛 𝑎𝑛𝑛𝑜𝑦𝑒𝑑 𝑙𝑜𝑜𝑘 𝑎𝑛𝑑 𝑔𝑜 ℎ𝑢𝑔 ℎ𝑒𝑟 " 𝑖 𝑚𝑖𝑠𝑠𝑒𝑑 𝑦𝑜𝑢 𝑠𝑜 𝑚𝑢𝑐ℎ" 𝑖 𝑠𝑎𝑖𝑑 𝑎𝑠 𝑚𝑦 𝑓𝑎𝑐𝑒 𝑖𝑠 𝑏𝑢𝑟𝑖𝑒𝑑 𝑖𝑛 ℎ𝑒𝑟 𝑛𝑒𝑐𝑘, " 𝑎𝑤𝑒𝑒𝑒 𝑖 𝑚𝑖𝑠𝑠𝑒𝑑 𝑦𝑜𝑢 𝑡𝑜𝑜 𝑚𝑎𝑚𝑎𝑠" 𝑠ℎ𝑒 𝑠𝑚𝑖𝑙𝑒𝑠 𝑎𝑡 𝑚𝑒, 𝑠ℎ𝑒 𝑡ℎ𝑒𝑛 𝑐𝑎𝑟𝑟𝑖𝑒𝑠 𝑚𝑒 𝑜𝑣𝑒𝑟 𝑡𝑜 𝑚𝑦 𝑏𝑒𝑑 𝑎𝑛𝑑 𝑠𝑡𝑟𝑎𝑡𝑡𝑙𝑒𝑠 𝑚𝑒, 𝑎𝑛𝑑 𝑡ℎ𝑒𝑛 𝑘𝑖𝑠𝑠𝑒𝑠 𝑚𝑦 𝑓𝑜𝑟𝑒ℎ𝑒𝑎𝑑. 𝐼 𝑐𝑢𝑑𝑑𝑙𝑒 𝑖𝑛𝑡𝑜 ℎ𝑒𝑟 𝑐ℎ𝑒𝑠𝑡, ℎ𝑒𝑟 ℎ𝑒𝑎𝑑𝑠 𝑜𝑛 𝑡𝑜𝑝 𝑜𝑓 𝑚𝑖𝑛𝑒 𝑡ℎ𝑒𝑛 𝑤𝑒 𝑓𝑎𝑙𝑙 𝑎𝑠𝑙𝑒𝑒𝑝.

𝐋𝐞𝐭 𝐦𝐞 𝐤𝐧𝐨𝐰 𝐢𝐟 𝐲𝐨𝐮 𝐥𝐢𝐤𝐞𝐝 𝐭𝐡𝐢𝐬 𝐢𝐦𝐚𝐠𝐢𝐧𝐞 𝐥𝐨𝐯𝐞𝐬 𝐚𝐧𝐝 𝐰𝐡𝐚𝐭 𝐨𝐭𝐡𝐞𝐫 𝐨𝐧𝐞𝐬 𝐲𝐨𝐮 𝐰𝐚𝐧𝐭 𝐦𝐞 𝐭𝐨 𝐝𝐨!
𝐋𝐚𝐮𝐫𝐚𑁍

❤︎ Billie Eilish Imagines ❤︎Where stories live. Discover now