Zmieszany Shoto został sam w pomieszczeniu. Nie rozumiał słów dziewczyny. Jak to pozna członka rodziny? Westchnął szukając sposobu na uwolnienie się. Mógł użyć indywidualności, jednak ogniem mógłby podpalić sznur na tyle, że ogień by go zranił. A lód na nic by się nie przydał. Rozejrzał się z nadzieją, że znajdzie jakiś nóż. Na jego szczęście Himiko zostawiła jeden ze swoich dopiero co wyczyszczonych noży, więc mimo trudu, jakoś po niego sięgnął.
Kiedy był w trakcie przecinania sznura przy dłoniach, do pokoju weszła Toga wraz z Dabim.
- Oj słodziaku, już nam uciekasz? Nie ładnie! - zaśmiała się dziewczyna i zabrała mu ostry przedmiot.
Shoto spojrzał na nią, a następnie na czarnowłosego, dość wysokiego mężczyznę. Dabi od razu rozpoznał w nim swojego młodszego brata. Podszedł do niego i nachylił się nad nim.
- Wow... jesteś już... dużym chłopcem, Shoto. - chwycił delikatnie jego brodę dwoma palcami i przyjrzał się jego twarzy.
Młody Todoroki przełknął ślinę.
- S-Skąd wiesz jak się nazywam?! - nie mógł ukryć że zachowanie bliznowatego go przestraszyło.
- To ja was zostawiam, skarby! - Toga widząc że chłopcy prawdopodobnie będą teraz przeżywali poważną rozmowę, opuściła pokój.
Dabi uśmiechnął się.
- Długo się nie widzieliśmy, braciszku. To ja, Touya, nie poznajesz mnie? - westchnął. - No tak, w końcu minęło kilka lat... Ojciec dalej jest takim potworem w domu?
Shoto totalnie zamurowało. Czy właśnie spotkał swojego ukochanego brata?
- T-Touya?! To ty?! Myślałem że nie żyjesz! - po chwili jednak poznał w mężczyźnie osobę z rodziny, bliskiej rodziny.
Czarnowłosy rozwiązał chłopaka i pozwolił mu chwilę bez celu pochodzić po pokoju.
- Tsa, żyję jak widać. Tęskniłem, wiesz? - usiadł na małej kanapie, a Icy-Hot obok.
- Ja też... ale powiedz mi, dlaczego? Dlaczego mnie zostawiłeś? - Shoto zaczął powoli otwierać się przed starszym bratem.
Ich rozmowa trwała jeszcze długo. Resztę dnia spędzili na wspominaniu wspólnych chwil z dzieciństwa...
CZYTASZ
Jak To Wszystko Się Stało? | MineTodo
HumorPewnego dnia, przy seksie Todorokiego z Minetą, Shoto zaczął się zastanawiać... "Jak to wszystko się stało?" W końcu jest teraz w łóżku ze swoim kochankiem - Minoru. I tak zaczyna się wspominanie... Uwaga! Książka może być nadzwyczaj rakowa! I nieno...