**Narrator**
Dzień jak co dzień administracja serwera o nazwie "Kwadratowa Masakra" opierdzielała się ,myśląc ,że nikt tego nie zauważy ,lecz jakie było ich zdziwienie gdy na serwerze zaczęły pojawiać się "wojny domowe".
Mandzio ,Cubix i Skkf siedzieli wspólnie na dc i zastanawiali się jak skończyć te całe dramy serwerowe ,aż nagle na kanał wbił nieco podirytowany Jawor ,który nie mógł iść na smoka ,ale też przez to ,że pokłucił się z Yoshim mimo ,że jest z nim w tej samej drużynie.
- Zróbcie coś z tym albo wychodze z serwera ! Mam już dość tego !-Powiedział Jawor wypuszczając ciężko powietrze.
-Spokojnie Jawor ,myślimy co z tym zrobić... Odpocznij sobie czy coś... Zagraj w Fortnite na rozluźnienie -Powiedział spokojnym głosem Cubix.
-Tak ,tak już lece...-Odparł krótko JaworskyTV i wyszedł z dc.
Mandzio cicho westchnął i zaczął się nad tym wszystkim zastanawiać pisząc coś do Nitashiego w odzielnym oknie.
-Dobra chłopaki ja sie zwijam... Umówiony jestem... Pogadamy wieczorem !-Powiedział spokojnie Mandzio.
-Pa !-Rzekli w tym samym monencie dwójka adnimów, a później Mandzio wyszedł z dc jak i z Minecrafta tylko po to ,aby odpalić lol'a i zacząć w niego grać z kumplami.
**Nexe333**
Siedziałem aktualnie na łóżku i pisałem z tym ulańcem Ewronem zastanawiając się dlaczego wogóle się z nim koleguje, ale moje myśli szybko zostały przerwane przez wibrujący telefon w mojej ręce.
Dzwoniła do mnie siostra... No świetnie ,jeszcze tego mi brakowało...
-Tak ?-Zapytałem nieco znudzojym głosem ,bo nie chciało mi sie tak naprawde z nią rozmawiać.
-Krystian ! Musisz mi pomóc ! I to teraz !-Powiedziała nieco zmartwionym głosem jakby faktycznie cos sie stało.
Zmartwiłem się nieco i powiedziałem jej ,że za chwile będę. Wyszedłem z domu mając na sobie jakieś luźne ciuchy i wsiadłem do samochodu ,żeby być szybciej w domu rodziców.
Gdy dojechałem do domu rodzinnego zaparkowałem furkę i wbiłem do domku na spokojnie prawie rozwalając drzwi. Szybko wszedłem do pokoju siostry witając się krótko z rodzicami.
-Co się dzieje ?-Zapytałem nieco zdyszany stojąc w progu ,na co ona wciągnęła mnie do pokoju i zamknęła drzwi patrząc na mnie.
-Masz być gejem...-Zatkało mnie kompletnie gdy to powiedziała.
-Przesłyszałem się ?-Zapytałem przekrzywiając głowę w bok po czym usiadłem na łóżku siostry.
-Nie... Powiedziałam ,że masz być gejem i to od już !-Odparła poważnym tonem i tupnęła nóżką ,a następnie usiadła obok mnie.
-No chyba cie coś... Dlaczego ja ? -Zapytałem ponownie z lekkim załamaniem psychicznym i lekką wewnętrzną depresją.
-Boooo... Powiedziałam moim przyjaciółką ,że.... Mam brata geja i one powiedziały ,że mam im to udowodnić...-Powiedziała nieco skrępowana i spojrzała w bok. Cicho westchnąłem i położyłem ręce na głowie.
-Ty i te twoje pomysły... Powiedz im ,że to kłamstwo i tyle no...-Mówiąc to spojrzałem na siostre i zobaczyłem w jej oczach łzy.
-Proooooosze Krystian zrób to dla mnie ! Tylko jedno zdjęcie z jakimś twoim kolegą !-Poprosiła robiąc maślane oczka i lekko trząsając mną na boki.
-No niech będzie ci już no ! -Powiedziałem w końcu ,na co siorka zaczęła radośnie skakać przytulając mnie i dziękując mi cicho pod nosem.
Usmiechnąłem się delikatnie ,lecz nagle zorientowałem się ,że... Musze zrobić z kimś zdjęcie... Tylko z kim ?
Z takimi myślami opuściłem dom rodzinny i samochodem wróciłem do swojego domu ,a następnie rzuciłem się na łóżko.
-Jestem w dupie !-Krzyknąłem i zakryłem głową poduszkę zamykając oczy ,aż nagle poczułem na plecach czyiś dotyk....
><><><><><><><><><><><><><
Soł jestem zła więc robie Polsat yea boi
Ogólnie to moja ala pierwsza książka czy coś xD nie licząc niezliczonej ilości spisganych kont z ulanymi opowieściami xD
Ale mniejsza z tym ,ogólnie to ta książka będzie... Zaskakująca i jeśli sie gdzieś pomyle to poprawiajcie ,będę wdzięczna ,bo będąc nocnym krukiem i zwykłym człowiekiem mogą pojawić się błędy...
Dobra ,dobra i tak tego wywodu nikt nie czyta xD więc dozobaczonka !
CZYTASZ
Very dziwna opowieść ↭ Kwadratowa Masakra
HumorHistorie ,one shoty i różne takie o naszych kochanych ludziach z kwadratowej masakry :>