1.Bölüm ✨

32 2 0
                                    

Medya:Ben :)
Yarın okulun ilk günüydü hiç olmadığımız kadar heyecanlıydık!
Hemen hazırlıklara başladık.
Best friend'im Ece'yle birlikte alişverişe vb. Yerlere gittik. Eve geldik çok yorulmuştuk ama yorulduğumuza değmişti , sonra Eceyle birlikte yarın ne giyeceğimizi seçiyorduk ben bir tane kombin yaptım.
Kombinimde ;
mor sweatshirt, siyah mom jean , beyaz air force vardı.
Ece kombinimi çok beğendi! oda dururmu bana benzer bir kombin yaptı. Onun kombininde ;
kırmızı sweatshirt, siyah jean , beyaz air force vardı . Uyumadan önce doğal dalgalı gözüksün diğe saçlarımızı maşa yaptık , saçlarımızı bitirdikten sonra at kuyruğu yapıp topladık . Tabikisi yarın cildimiz pürüzsüz olmasını istediğimiz için öncelikle yüzümüzü dalinle yıkadık hem çok güzel kokuyor ve yumuşacık yapıyor! sonra siyah maskese vb. şeyler yaptık. Saat 00:30 olmuş zaman su gibi akıp geçmiş o kadar eğlendikki sanki 10/15 dakikaymış gibi geldi fazla oyalanmadan yatağa yattık . Birtürlü uyuyamadık sonra , telefondan instagramda falan dolaştık sonra ikimizde acıktığımızı farkettik Yemek Sepetinden yemek söyledik. yemekler gelip yiyesiye saat 02:08 olmuştu ve saat 08:30 da ders başlayacaktı . Biz sonra alarmlarımızı 06:30 kurduk ve uyuduk . Sonra saat 06:56 da uyandık tabiki kurduğumuz saate kalkamadık neyse güne negatif başlamayıp yataktan kalktık. Dün ayarladığımız kombinleri giydik , saçlarımızı açtık ve artık hazırdık .
Hemen evden çıktık metronun oradaki Starbucksa gidip kahve ve sandiviç aldık , sonra metroya bindik. Metrodan indik 5/10 dk falan sohbet edip yürüdük sonra okula geldik. Saat 08:10 geçiyordu okuldakilerle tanıştık , bazılarıyla arkadaş olduk. Sınıfta Balemir ve Mert hariç herkes ordaydı. Bizde bunlar kim diye falan merak ettik.
Sonra dersin başlamasına 5 dk falan kala geldiler bana onlar sınıfa girince tuaf birşeyler oldu çok tatlıydı sarışın çocuk sonra sınıftan birine sordum bunun adı ne? Falan diye o da dediki ;
- Adı Balemir onun , Balemir ve Mert okulun popüler çocuklarından ikisi , birlikte kalıyorlar dedi .
Bende sağol canım dedim gülümsedim sonra bi hız Ece'ye döndüm Ece bu sarışın olan Balemir , diğeri Mertmiş dedim o da dediki ;
-Mert gibi dedi , aynı adı gibi!.
Bende dedimki ;
- Ayy sorma Balemir'de Bal gibi diye!. Sonra ikimiz birbirimize döndük dedikki noluyor amk bize aynı anda sonra bunlar bizim arkamızdaymış. Dedilerki noluyo amk size? Biz tabi gülmeye başladık onlarda güldü sonra hoca baktı dediki ;
- Komik birşey varsa söyleyin bizde gülelim diye sonra herkes sustu .

Fantastik 4'lüHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin