Kapitola 2.

17 3 0
                                    

,, Dobrý den, je tohle ranč Black ? Hledám tu pana Wagnera"
,,Ano to jsem já máte sebou Oriona? "

V tom se z přepravního boxu ozvalo řechtání. ,,Dobrý den, já jsem Grace pomůžu vám. O Oriona se postarám"
,, Promiň ale tohle není práce pro mladé dívky jako si ty. Stejně zachvili přijede i jeho majitel. " tak tohle mě fakt rozčílilo. Menší jsem ale tohle si líbit nenechám. V tom jsem uslyšela auto. Vylezla z něj nějaká paní a hned za ní i kluk. Hádala jsem že to je majitel Oriona.

Správně. Ten týpek co vylez byl jeho majitelem. Otevřel dveře prevozniku a vlezl do něj. Co jsem vyděla byl krásný černý valach Orion. ,,Dobrý den...Ahoj jestli můžu. Podržela by si mi ho prosím? " než jsem stihla zareagovat vrhl se do toho ten řidič ,, Vždyť ji uteče, " začal ,, To chceš aby ti ho skazila? "nevěřícně jsem se koukla na oba,, Já ji věřím, na" nevěděla jsem co říct tak že mě vyplynulo jen potiché ,,Díky " Zavedla jsem Oriona do boxu a dala mu trochu sena.

Po tom co ten řidič odjel ke mě přišel Filip. ,,Nedělej si z něj nic sám nejezdí. Přeci jen sama víš jak dobře jezdíš. Na
tohle je dobrá vyjížďka uvidíš. Jdi si pro věci přivedu ti ji."Přeci tu už nějaký ten pátek jezdím a Filip přesně ví co se mi honí hlavou. ,, Ahoj," lekla jsem se a rychle otočila stál tam on. Kluk co na první pohled vypadá jako největší machýrek. ,,Promiň nechtěl jsem tě vyděsit. Chtěl jsem se zeptat spíš jsem slyšel že pojedeš na vyjížďku tak jestli by si mi to tu mohla ukázat? Asi jsem se nepredstavil. Já jsem Milan a ty? " chvíli jsem váhala. ,,Já Grace, no jo ale odjíždím za 15 minut tak si pohni." je pravda že je fakt hezkej.

,, Tak hotovo? "řekla jsem nevěřícně že to fakt stihl.

,, Jo můžem jet. A taky se omlouvám za tátu."

,, CO?! "

Láska v sedle Kde žijí příběhy. Začni objevovat