A trecut aproape o săptămână de când nu am mai deschis acest subiect. Am avut foarte multe pe cap în ultima perioadă. Eu cu proiectele mele pentru facultate si cu picturile pe care le fac in timpul meu liber destul de limitat pentru a le pune pe site-ul meu cu picturi de vânzare ca să pot face bani. Pe acel site am si numărul meu de telefon pentru ca oamenii interesați de un portret sau orice altceva sa ma contacteze.
Îmi aduc aminte cum m-am cunoscut cu el. M-a sunat să-mi ceară sa ne întâlnim ca sa ii fac un portret. Inițial nu prea eram pregătită pentru așa ceva... pentru că era primul meu client care cere un portret sa il fac pe viu ca să zic așa, până în acel moment toată lumea îmi trimitea o poza si eu lucram de pe aceea. Mi-am pus toate lucrurile necesare intr-un rucsac, o geanta si le-am pus în mașină pentru a mă duce la adresa data de el. Ajungând acolo avusesem mari emoții de parcă eram o adolescenta îndrăgostită de un băiat și trebuia sa se întâlnească, asa ma simțeam in acel moment. Din motivul ca nu am avut parte de foarte multe relatii în adolescență nu prea știam sa ma comport cu personale de sex opus, plus ca sunt o persoana foarte tăcută si timida nu prea îmi dădeam seama cum ar trebui să comunic cu clientul. Doar in momentul când în care am ajuns în fața ușii am realizat toate aceste aspecte. Inițial voiam să plec si sa anulez "întâlnirea" dar a fost prea târziu pentru că în acel moment el mă văzuse pe vizor ei deschisese ușa și nu prea aveam șanse de scăpare. Trebuia să mi înving frica si să-mi stăpânesc emoțiile pentru a face acest portret minunat si sa fac banii necesari pentru chirie si pentru alte lucruri necesare pe timpul studenției.
Când l-am văzut pentru prima dată mi s-au înmuiat picioarele, arăta super bine, de parcă ar fi fost scos dintr-o carte cu povesti, avea trăsăturile specifice unui print, mai bine spus unui Făt-Frumos. Spre deosebire de mine el arăta foarte bine. Nu-mi venea sa cred ca am sa am parte de "a face cunoștință" intr-un fel sau altul cu un astfel de băiat.
El este foarte înalt, ajunge pe la 1,90 sau chiar 2 metri, are corpul lucrat de la sala, ochii lui îi sunt de un verde foarte albăstrui, turcoaz daca stau bine să ma gândesc. De obicei ochii lui se fac ba albaștri ba verzi sau diferite nuanțe, niciodată nu are aceeași culoare la ochi, este foarte diferit din acest punct de vedere fata de ceilalti oameni. Părul lui este crețulin, tuns scurt pe părți, periuța as putea spune și culoarea acestuia este de un brunet foarte închis aproape spre negru. Nu am întâlnit pana atunci un băiat cu asemenea trăsături până în momentul de fata. Maxilarul lui era destul de pronunțat si era foarte plăcut de desenat.
După ce l-am analizat din cap pana in picioare.. mi-am dat seama că până în acel moment nu ma uitasem niciodată asa la un băiat, el a observat acest aspect si mi-a spus:
-Credeam ca îmi faci doar portretul, nu si corpul. spuse el în timp ce schițase un zâmbet pe buze.
Când i-am auzit vocea urechile mele au fost foarte plăcut surprinse. Vocea lui era așa caldă și se asemăna cu un cântec plăcut pentru urechile mele. Pe scurt, era perfect din punctul acesta de vedere, la aspect.
-Ăam.. iartă -mă, mă gândeam cum ar fi să te pictez cu tot cu corp pentru că ai unul foarte armonios și foarte frumos.
-Hmm, păi atunci as dori un portret si un desen cu tot corpul meu dacă se poate.
-Bine, dar nu se poate în aceeași zi, știi asta nu?
-Da, normal, stiu ca este foarte mult de muncă, dar tu poti veni aici de fiecare dată când ai timp; daca vrei.
Când am auzit ce a spus, am zâmbit pentru că acest lucru ar înseamna să-l privesc foarte mult timp, si asta nu-mi displace. Ba chiar dimpotrivă.
-Bine, pai portretul durează destul de mult si ar trebui sa ți l fac dimineața pentru că atunci este lumina naturală iar eu ca sa fac un portret am nevoie de lumina de afara dar.. desenul cu tot cu corp durează mai puțin decât un portret deci.. as putea sa încep cu asta dacă ești și tu de acord.
-Da ok, îmi este indiferent cu ce începi, atâta timp cât mi le faci pe amândouă suna bine orice. Daca eu la final sunt satisfăcut e tot ce contează.
Recunosc ca m-am gândit la o prostie in acel moment si iar am zâmbit destul de discret încât să nu-si de-a seama pentru ca nu as vrea sa par o fata neserioasă pentru că aș putea sa pierd ocazia de a face multi bani si as putea sa l pierd pe el, băiatul misterios si super chipeș.
-Bine atunci, am hotărât.
-Da, eu acum as vrea sa mi organizez toate uneltele de care am nevoie, începând de la creioane si terminând cu tempera, acuarele etc..
-Ah da, uitasem, uite. Aici este locul unde poți sa te desfășori, ai si o lumină destul de buna pentru că ești in apropiere de geam.
Îmi arata el acel loc perfect pentru lucrurile mele.
Modul în care îmi arată acel loc era plăcut, tot ce făcea el era minunat, nu prea eram atentă la ce spunea pentru că eram prea absorbita de modul cum explică el, avea o pereche de blugi care erau până la mijlocul feselor lui, avea si un tricou destul de larg (dar prin care puteai vedea mușchii si pătrățelele lui). Era îmbrăcat normal, dar parul făcea totul, era destul de nearanjat si crețulin, lumina trecea prin buclele lui si era minunat, dar si mai minunat era când pictai acel detaliu care nu era neapărat unul important dar care făcea lucrarea mult mai frumoasa.-O întrebare. îmi spune el cu o sclipire în ochi de parcă a greșit cu ceva iar acum isi cere scuze.
-Daa... spune.
-Vreau sa ma pictezi nud. Se poate? E în regulă? Daca nu.. este ok, rămân îmbrăcat, dar chiar as vrea nud. Ar fi o provocare pentru mine si cred ca si pentru tine.
-Da ok, cum vrei tu, tu ești seful aici, tu decizi cum stai si cum ești îmbrăcat asta dacă vrei să fii îmbrăcat.
Recunosc ca m-am șocat când am auzit ca vrea sa stea nud ca eu sa il pictez. Era o provocare pentru mine ca sa pictez asa ceva pe real, dar cum eu sunt dispusă la lucruri noi am acceptat.
Îmi așez eu sevaletul în poziția perfecta, scaunul mi-l poziționez la fel de bine și încep sa mi pun pe o măsuta mică, adusă de el, lucrurile necesare pentru a face o schiță.
-Am uitat sa te întreb, vrei un pahar de apă? Sau ceva de băut?
-Un pahar de apă este de ajuns, mulțumesc!
Observ pe minut ce trece ca devine din ce în ce mai drăguț cu mine si acest lucru îmi da si mai multa putere să desenez.
După ce am băut și apa adusa de el, se așază în fața mea și începe sa se dezbrace. Ca sa fie atmosfera, pune o muzică ca si când ar fi fost la striptease. Era un vibe fain. Ne simțeam bine împreună, râdeam, făceam glume, era minunat.
După ce pune muzica începe sa si de-a jos tricoul si il arunca pe canapea (noi fiind în living) după încet incet își dă si blugii, eu eram axată pe fiecare mișcare pe care o face, pentru că mă simțeam super bine când îl priveam de sus până jos fara vreo jenă. După câteva momente își dă și boxerii jos. Nu am realizat încă ce se întâmplă, dar când mi-am revenit din starea aceea pe care o aveam am rămas socata pentru ca și-a dat jos boxerii fără vreo jenă. Ma gândeam că arătând atât de bine era si normal ca nu ii este rușine să-și arate penisul pentru că se vedea cu ochiul liber ca are experienta in domeniul acesta.-Iti place ce vezi? Spune el cu un zambet destul de pervers.
Nu știam ce să zic pentru că orice as fi spus în acel moment suna ciudat așa că am schițat un zâmbet și am început să fac schița pe foaie.
CITEȘTI
~Lumi diferite~
RomanceViața ajunge să îi încerce pe cei doi îndrăgostiți, doar că aceștia își dau seama că sunt foarte diferiți, că nu sunt din aceeași poveste. Ajung să se iubească și așa pentru că după cum știți "Opusele se atrag".