Taehyung 10 yaşındayken;
V sabaha annesinin öpücükleriyle uyandı. Annesinin kendisini öperek uyandırmasını çok seviyordu ama kadının yüzünde endişeli bir ifade vardı. V direk yataktan kalkıp annesine ne olduğunu sordu.
"Anne ne oldu? Niye yüzünde endişeli bir ifade var?~"
Annesi V konuştuğunda yüzünde bir tebessüm oluşmuştu çünkü V her zaman aegyolu konuşurdu.
"Oğlum benim sana anlatmam gereken bir takım şeyler var. O yüzden beni dikkatli dinle. Tamam mı yavrum?"
"Tamam anne. Dinliyorum."
V'nin Annesi yatağın üstüne oturdu ve derin bir nefes alıp anlatmaya başladı.
"Oğlum buna biraz şaşırabilirsin çünkü bu insanlar için hem korkunç hem de imkansız birşeydi.
Biz yani ben ve baban bir neslin devamıyız buna vampir nesli diyoruz. Ben ve baban ilk doğduğumuzda birbirimize mühürlendik. Bu mührün bozulması imkansız, insanlar bunu anlamadı ve bozmaya çalıştı ama her bozmaya çalıştıklarında boynunda bir acı hissedip ölüyorlardı. Bunun nedeni ise bizim boynumuzda bir kırık kalp olması. Kırık kalp biz herhangi bir temasta bulunduğumuzda birleşiyordu.
Insanlar baban ve benim mührümüzü bozmaya çalıştığında bize bir güç geliyordu ve bu güç sayesinde onlar boynunda bir acı hissedip ölüyorlardı.
Neyse oğlum bu bizim yaşadıklarımızın bir özeti. Bunları sende yaşayacağın için anlattım. Sende ilk doğduğunda aynı benim ve baban gibi boynunda bir kırık kalp vardı ama eşinin kim olduğunu bilmiyoruz. Onu sen 20 yaşına geldiğinde bulacaksın ya da o seni bulacak.
Sen bir vampirsin oğlum. Vampirsin ama 18 yaşında tamamen bir vampir olacaksın o zaman seni gerçek bir vampire dönüştüreceğiz ama sorun şu ki eşin olacak adam ilk doğduğunda vampire dönüştürüldüğü için o safkan bir vampir. Sende yeni dönüştürülmüş bir vampir olacaksın 18 yaşına geldiğinde.
Ilk birbirinizi gördüğünüzde senin kırık kalbin yanmaya başlayacak onun ki ise kanayacak. Bunun sayesinde eşinin o olduğunu anlayacaksın."
V bunları duyduğunda annesinin dediği gibi çok şaşırmıştı sonuçta kendisinin bir vampir olduğunu öğrenmişti. Aslında biraz heyecanlanmıştı çünkü öyle efsanelere çok inanırdı ve bunun gerçek olduğunu duymak onu çok mutlu etmişti. 20 yaşına geldiğinde eşini bulacağı için neşe içinde yatağına girdi ve uykuya daldı. Annesi de oğlunun bu haline tebessüm edip üstünü battaniye ile örttü ve ışığı söndürüp odadan çıktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Jeon And Kim♡TAEKOOK
VampirosJeon ve Kim: Birbirlerine bağımlı hâle gelecekler çünkü kan, aşk ve arzu bir arada...