Hatırlatma;
Adam ile göz göze geldiğinde herşey V için durmuştu çünkü boynundak kırık kalp yanmaya başlamıştı, adamın da boynundan kan aktığını görünce sonunda demişti V "Eşimi buldum."
V ile adam hâlâ birbirlerine bakıyordu. Adam V'nin yanına gidip ona sarılmak istiyordu ama kanını içmekten korkuyordu çünkü kanı çok tatlı ve lezzetli kokuyordu. Aslında adam kendini kontrol edebiliyordu ama iş eşine geldiğinde bu mümkün değildi.
V adamın geldiğini görünce istemsiz olarak eli boynuna gitti ve kırık kalbin yerini okşadı, okşayınca adam olduğu yerde durdu ve dudaklarını ısırdı çünkü ister kendi isteğiyle olsun ister olmasın zevk almaya başlıyordu. Bunun nedeni ise kırık kalplerin birleşmek istemesiydi.
Adam zorlana zorlana V'nin yanına gitti ve tanışmak için konuşmaya başladı.
"Adın ne?"
"Taehyung. Kim Taehyung."
"Ben de Jungkook. Jeon Jungkook. Çok memnun oldum eşim."
"Ben de memnun oldum Jungkook."
V aslında Jungkook'a eşim demek istiyordu ama o kadar çok utanıyordu ki elleriyle oynamaya ve yere bakmaya başlamıştı. Jungkook ise eşinin bu haline gülümsedi ve V'nin ellerinden tutup öptü. V de Jungkook da aralarındaki etkileşimi hissetmişti. Zaten hissetmeleri normal idi çünkü kaderlerinde ikisinin eş olduğu yazıyordu. Isteler bile birbirlerinden bugünden ve bu saatten sonra ayrılamazlardı.
Jungkook V'nin elini tutarak yürümeye başladı. V ise utana sıkıla onu takip etti.
Jungkook'un evine geldiklerinde V bir koltuğa oturdu ve bundan sonra neler olacak onu düşünmeye başladı. Jungkook da eşi ile kendisine mutfakta poşette olan kan için pipet arıyordu.
V'nin aklına parkta unuttuğu kardeşi gelince gözleri kocaman oldu ve eline telefonunu alıp annesini aradı."Anne Mingi eve geldi mi?"
"Geldi yavrum da sen neredesin? Aramasan sokakta seni aramaya başlayacaktım. Sana çok düşkün olduğumu biliyorsun oğlum."
V kardeşinin eve geldiğini duyunca rahatladı. Yoksa annesinin sorularına maruz kalacaktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Jeon And Kim♡TAEKOOK
WampiryJeon ve Kim: Birbirlerine bağımlı hâle gelecekler çünkü kan, aşk ve arzu bir arada...