Merhabalarrrrrr... Medyada Fırat var arkadaşlar. İleriki bölümler de kim olduğunu daha iyi anlayacaksınız. İyi okumalar...
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ATEŞ'TEN
Koridordaki birkaç olaydan ve Aras'ın sinir krizinden sonra nihayet minik ve sıcak olan ve hafiften ayak kokan sınıfa giriş yapabildik. Sınıfa girdiğimizde ders en sevdiğim dersti (!) Herkes bıkkın bıkkın tahtaya bakarken hiç tahtayla alakası olmayanlarda vardı. Hatta birisi kafasını koymuş uyuyordu. Ama sınıftaki gürültüden olsa gerek ilk etrafındakilere hızlıca bakıp sonra ayağa kalkıverdi. Bide ayağa kalkarken başı döndü minik şeyin. Minik şey diyorum çünkü lise sonundakilerin aksine o daha ilk okuldakilere benziyordu. Sınıfa bir göz gezdirdikten sonra aklımda birkaç şey çiziverdim insanlar hakkında. Bir kaç kız hafif yavşak gibi duruyordu, biri bildiğin kekoydu. Hatta sınıfta hoca var bi susayım demeden Aras'a sapık gibi bakıp
-Hepsi senin mi yawru-
dedi. Evet, evet öyle dedi. Sonra hoca yerlerimize geçmemizi söylediğinde yanında oturan kızı itip yanını göstererek Aras'ı çağırdı. Her neyse. Bazıları da ağır kız havalarında geziyor. Hatta biri tanımadığı etmediği Demir'ciğime bağırdı. Mavi saçlı bir kızdı. Olaylardan kendimi uzaklaştırıp en arka sıradaki boş yere oturdum. Derin bir nefes alıp gözlerimi kapattım ki zil çaldı. Zil hababam sınıfının müziğiydi ve çok samimiydi. Birden yüzüme bir gülümseme yerleşti ki önümde oturan minik korkmama neden oldu. Aniden sıradan kalkıp şu keko kıza doğru ne yiyeceğini sordu karnını sıvazlayarak. Keko kız minik şeyi kolundan çekip dışarı çıkarttı. Biraz sonra bizimkiler yanıma gelip hep bir ağızdan küfür savurdular. Onların bu okula gelmesini ben istemiştim. Aslında her şey okulda Yağmur'un rezil olmasıyla ve babasının onun bu başına gelenlerden dolayı ---Soyunma odasında iken gizlice uygunsuz fotoğrafları çekilip tüm okulda yayılmıştı ki bunu yapan da Yağmur dan 5 dakika büyük olan ikizi Demir den nefret eden piç Fırat'tı.--- kızının daha fazla utanmaması için onu özel okul yerine bir devlet okuluna gönderdi. Bizimkiler Yağmur'a sinirliydi. Dikkat etmediği için ama ben pek kızamıyordum. Tabi biraz kızıyordum ama bizimkiler gibi onu dışlayamıyordum. Hatta sinirimi bir kenara bırakıp ona yardımcı olmaya çalışıyordum. Ve onlar buraya gelmeyi asla istemiyordu. Ama Yağmur'a da kıyamıyorlardı. En çok zorluk çıkaran kişide Demir oldu. Kız kardeşini çok seviyordu. Onları da buraya getiren ben olduğum için bana da sinirliydiler. Sevdikleri ve sevgililerini bırakıp geldikleri için üzgünler. Benim manita hiç olmadığı için ben pek zorluk yaşamadım. Her neyse.
Sınıfa girmeden önce o minik kız arkadan sesi gelmeye başladı.
-Yarım ne ya, niye yarım yedik ki, neden yarım diye bir şey var?-
İçeri girince elinde bir çikolatalı süt ile keko kıza dert yanıyordu. Galiba çok açtı ve yarım yemişti. Gelip hızlıca sırasına oturup çikolatalı sütünü açtı. Minik ve tatlı bir kızdı. Ve ele gelecek tiptendi. Cidden minikti ve sınıftaki olaylardan oldukça dıştaydı. Bir ders boyunca sırf çerez yedi hatta bana bakmadan önüme de bir avuç bıraktı. Çok tatlıydı. Galiba hayatta ilk defa ben ben ben ben ben ben ben ben ben ben ben ben birini tatlı buldum. Ve bu bir kızdı. Hayvan değil bu bir kızdı.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Evet bu bölümde bitti. Olay akışlarında büyük bir sıkıntı olduğunun farkındayız. Ama bu sadece bu bölümler için geçerliydi merak etmeyin bir sonraki bölümde dahi bir kopukluk olmayacağına inanabilirsiniz. Ama sizden de yorumlarınızı bekliyoruz. Şöyle olmalı, böyle olmalı diye.
Biliyorsunuz ki bu kitabı 4 kişi yazıyoruz ama sayfaya yükleyen sadece kişiyiz ki oda ben(Lila ile Demir karakterlerini yazan ben) bende haksızlık olmasını istemediğim için diğer yazarlarımızında bir şey eklemesini istedim ve onların duygularını öğrenip buraya yazacam;)
ELİF( Yağmur ve Ege 'yi yazan yazar)= Sizi seviyoruz umarım sizde bizi sevmişsinizdir. Olay örgüsü hakkında yorum belirtmeyi ve oy vermeyi unutmayın...
SENEM(Selin ve Aras'ı yazan yazar)= Ya kendi yazdığım karaktere yavşıycam ne bu tatlılık Aras Bey...
ŞEYDA(Su ve Ateş'i yazan yazar)= Bu kitabı yazmaya başladığım gün eve gelip koltuğa götümü devirdim ve ne kadar saçma bir iş peşinde koştuğumuzu o an anladım Sonra baktım Ateş karakteri hayal ettiğimden daha iyi neden onu SU söndürmesin? Şuan bu yazıyı koltukla 1.55 uzanarak zorla yazıyorum umarım bizi beğenirsiniz. Bir kusurumuz olursa kusura bakmayın ya da bakarsanız bakın BANANE!!
Evet tam olarak bunlar yazarlarımızın düşünceleri KMKLEMNFKNNDLMMVKLML...
SEVİLİYONUZ GIYYZZZZ HADİ KAPAYTT BY BY BYYY
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çikolatalı Süt Aşkına
Teen Fiction4 yakın arkadaşın hayatına dahil olan 4 yakın arkadaş. Aralarında oluşan rekabet ve aşk da kim kazanacak?