4

73 8 1
                                    

Мингюү яг одоо хийх ажилгүй болохоор 2найзтайгаа тэдний ордог кафенд шинээр ажилд орсон хөөрхөн нүүнаг нь харахаар явж байна.

Вонү:Мингюү дурлахгүй гэж амлаач.

Мингюү:Болиод өг. Намайг дурлаад явахыг хаана харсан юм?

Үжи:Гэхдээ тэр нүүна бид нараас 6 эгч. Үнэхээр сэтгэл өвтгөм.

Вонү:Төгсөөд л авч суунадаа.

Үжи:Мэдээж би төгсөөд сууна шт.

Вонү:Хэн чамайг хэлсэн юм өөрийгөө хэлж байна.

Мингюү тэднийг ийнхүү маргалдаж байх зуур аль хэзийн хаалганых урд ирэн дотогш татан орлоо.
Байз энэ охиныг хаана харлаа?

-Тавтай морилно уу? Гээд дулааханаар инээмсэглэж байгаа нь яг л Мингюү ховсдож байгаа аятай. Бусад охидууд надруу хараад инээмсэглэж байснаас шал ондоо. Тэр маш хөөрхөн... Байз гэхдээ үнэхээр энэ охинг хаана харлаа?

Живон:Нөгөө жантай гоймонгийн газар 2лаа хэдэн нилээн хэд хонгийн өмнө уулзсан санаж байна уу?

Мингюү одоо л нэг ухаан орсон уу гэлтэй
-Аан нөгөө баянаа гайхуулдаг охин байх шив.

Живон:Үгүй ээ, тэр үед нөгөө гээд сандарч түвдэж байгаа нь хүртэл тэр охин хөөрхөн харагдана.

Үжи:Би хэлээ биздээ хөөрхөн гэж гээд Мингюүгийн чихэнд шивнэн хөөрхөн нүүнадаа захиалгаа өгч эхэллээ.

Мингюү хичээлээ хийх тэдний хажууд суусан ч кассны ард байх охин дээр харц нь байн байн унаж байлаа. "Нүүна гэсэн үү? Ууг нь бидэнтэй чацуу юм шиг л харагдаж байна даа?" Тэгвэл тэр өмнө нь яагаад надад ийм хөөрхөн харагдаагүй юм бол? Өнөөдөр аль эсвэл би зөв хөл дээрээ босчихсон юм уу?" гэж бодсоор тэр Живоноос нүдээ салган нөгөө 2г хичээл хийж суухыг харна. Нилээн суусны эцэст түүний толгойнд нэгэн бодол орж ирэх нь тэр.

Мингюү:Хөөе Үжи, чи энэ Ду хэн билээ энэ ахыг сайн таньдаг биздээ? Намайг энд ажилд оруулаад өгчихөөч

Үжи:Энд Живон эгч орчихсон болохоор Сокмин ах юу гэхийг би мэдэхгүй байна

Мингюү:Бас хаанаас ямар Сокмин гараад ирэв дээ?

Үжи:Дугёом ахын жинхэнэ нэр нь Сокмин байхгүй юу

Мингюү:Одоо очоод асуугаадахаа хурдал. Хурдлаач.

Үжи амандаа үгэлж Дугёом дээр хошуугаа унжуулсаар ирлээ.

Үжи:Дугёом ахаа, танайд ажилын илүү байр байхгүй юу?

Дугёом:Яасан?

Үжи:Манай тэр найз *Мингюү рүү заах* ажилд орох гээд тэгсэн харин жоохон болохоор нь хүн ажилд тоож авдаггүй ээ.

Энэ үед харин Мингюү ямар ч нүүрний хувиралгүй тэдэнрүү харан сууна

Дугёом:Үгүй ээ, яахав зөөгчөөр ажилд авч болох л юм. Захиалга их байх үед зөөгч ч хэрэгтэй юм байна даа гэж надад хааяа бодогддог л юм.

Үжи:Тэгвэл та манай найзыг ажилд аваач тэгэх үү? Ажил их сэтгэлээрээ хийдэг сайн хүүхэд байгаа юмаа

Дугёом:Наашаа дуудчих.

Үжи Мингюү гараараа даллан дуудах бол Мингюү залхсан шинжтэй тэдэн дээр очих аж.

Мингюү:Яасан?

Дугёом:Ажилд ормоор байгаа юм уу? хэмээн дулаахнаар инээмсэглэв

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: May 04, 2020 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Noona |Kim Mingyu|Where stories live. Discover now