3

67 3 0
                                    

Зүгээр л хэвийн үргэлжлэх хичээлийн цагаар өөрийгөө зугаацуулж буй суух Мингюү. Нааш цааш харан хий дэмий л сууна. Тэрээр дотроо "Ангид харахаар гайгүй охин ч байхгүй. Сургуульд ч байхгүй. Ийм сургууль ч байх гэж дээ" хэмээн бодон санаа алдан ширээгээ дэрлэлээ. Түүнийг яг зүйрмэглэж байхад аз болж хичээлийн хонх дуугарлаа. Ашгүй тарах нь гэж бодтол хажууд нь ангийнх нь нэгэн охин ирэн" Мингюү чи өнөөдөр ганцаараа жижүүр хийчих тэгэх үү? Би гэртээ чухал ажилтай болчихлоо". Тэр "Үгүй" гэж хэлж чадаагүй учраас толгойгоо дохисоор үлдлээ.

Тэр чихэвчээ зүүн ангиа шүүрдэж эхэллээ. Өөрөө угаасаа ганцаараа байх дуртай учраас ганцаараа жижүүр хийж байгаа нь ч түүнд таалагдаж байгаа аж.

Тэр цэвэрлэгээгээ дуусан гарахын даваан дээр ангийн хаалгаар хэн нэгэн ороод ирэх нь тэр. Тэр жоохон цочирдож хойшоо нэг алхлаа. Тэр Хэрим багш байсан юм.

Хэрим:Мингюү яваагүй байгаа хэрэг үү?

Мингюү:Тиймээ, цэвэрлэгээгээ хийж байлаа.

Хэрим:Багшдаа өнөөдөр тусалж чадах уу?

Мингюү:Яаж?

Хэрим:Компьютер дээр шивэх жаахан юм байгаа юм лдаа. Тэднийг хийж өгч. Надад харин...

Мингюү:За тэгье ээ багшаа.

Тэр Хэрим багшийнхаа хойноос дагаж алхаж байхдаа нэгизүйл анзаарав. Багш нь яг л коридорын голын шугамыг дагаж алхах аж. Мөн маш хөнгөн яг л өд шиг алхаж байгаа нь түүнийг нандин харагдуулах аж.

"Ким Мингюү, солиороо юу?" гэж өөртөө сонсогдох төдий хэлээд өөр тийшээ харцаа шилжүүллээ.

Энэ үед кафэд

Вонү болон Үжи нар хичээлээ хийж үе үе кофэноосоо балгана.

Вонү:Мингюүг дуудах уу? Хичээл хийх сонирхолгүй болчихлоо.

Үжи:Мингюү руу залга. Би тушааж байна.

Вонү утсаа аван Мингюүрүү залгатал тэр нэлээд дуудуулж байж утсаа авав.

Вонү:Байна уу?

Мингюү:....

Вонү:Байна уу Мингюү?

Утасны цаана Мингюү чимээгүй байх бөгөөд гэнэт эмэгтэй хүний инээх дуу дуулдах аж. Вонү утсаа спикэр дээр нь тавин Үжиг сонсохыг уриаллаа.

Үжи:Хэрим багш уу?

Утасны цаана

Хэрим:*инээх* энэ хүүхэд юу бичсэнг хараачээ Мингюү.

Ингэж хэлсний дараа Мингюү хөнгөн инээх нь сонстоно.

Вонү Үжи 2 амаа даран бие биерүүгээ гайхширсан харцаар харна.

Хэрим:Мингюү, өнөөдөртөө ингээд харьдаа. Чи их ядарчихлаа. Их хүнд ажлын ард гарлаа шүүдээ.

Вонү, Үжи:Хүнд ажил *амаа дарах*

Мингюү:Маргааш уулзъя даа тэгвэл. Хэцүү байвал залгаарай.

Вонү:Хэцүү гэнэ үү? Энэ 2 чинь юу?

Мингюү хаалгаар гарж явах нь дуулдах бөгөөд одоо хүртэл болсон үйл явдлаас ганц ойлгох юм нь Мингюү утсаа авснаа мэдээгүй гэдэг л хэтэрхий ойлгомжтой байлаа.

Энэ явдлын дараа Үжи болон Вонү нар кафэгаас хамаг юмаа хамж аваад Мингюүгийнх рүү зүгэллээ.

Вонү:Яаж бид2с нууваа муу өөдгүй амьтан.

Үжи:За яахавдээ. Эгч хүн бүр багштайгаа үерхээ л биз бид2 ойлгоно штээ.

Тэр 2 ийнхүү ярьсаар хурдан алхлан явна.

Энэ үед Мингюү

Сургуулиас гараад чихэвчээ зүүн гэрлүү алхаж явна. Тэр хооронд гэртээ хийх ёстой юу байгааг ч бодож. Удахгүй сагс болон хөл бөмбөгийнх нь бэлтгэл орж эхэлнэ гэдгийг санаад стрессдэх шиг.

Түүний энэ тайван байдал тийм ч удаан үргэлжилсэнгүй, Үжигийн жижиг гар мөрөнд нь хүрэхэд бодож байсан бүх зүйл нь талаар нэг боллоо.

Үжи:Чи юу вэ?

Мингюү гайхан чихэвчээ далд хийн Вонүрүү харна.

Вонү:Тайлбарла.

Мингюү:Юуг?

Үжи:Хэрим багш та2 яагаад байгаа юм?

Мингюү :Яасан гэж?

Вонү:Та2 2улханаа инээлдээд л сүрхий байсан биздэ?

Мингюү:Тэгээд юу гэж?

Вонү:Үерхдэг гэдгээ яагаад хэлээгүй юм?

Үжи:Бүр багшийг анх орж ирж байхад л худлаа тоогоогүй царайлаад л байсан. Дараа нь багш Мингюүрүү хайрын харц шидээд л тийм биздээ Вонү?

Вонү хурдан хурдан толгойгоо дохих бол Мингюү духаа барин санаа алдна. Тэгээд тэднийг дагуулан гэрлүүгээ явах замдаа юу болсон тухай бүгдийг нь ярьж өглөө.

Үжи Вонү 2 харин ямар тэнэг юм бодож явснаа гайхан бие биелүүгээ худлаа инээмсэглэл шиднэ.

Үжи:Хүүе Вонү тэр хардаа. Нөгөө кафэд шинээр ажилд ордог хөөрхөн нүүна🥺

Вонү:Үнэндээ л нээрээ. Хүн яаж ийм хөөрхөн байж болдог байнаа тэ?

Мингюү тэдний ярианд анхаармааргүй байсан ч хөөрхөн гэсэн шүүдээ гэж бодон тэдний ярьж байгаа зүг харцаа шилжүүлвэл хар урт даавуун плаж өмссөн өндөр охин алхаж байх аж. Хойноосоо хөөрхөн харагдаж байх чинь ээ.

Note:Za ystooo uuclaarai. Dragiin heseg goyiig oruulhaar hiceenee❤️

Noona |Kim Mingyu|Where stories live. Discover now