Κεφάλαιο 11

91 14 79
                                    

Τα κορίτσια κάθονταν σε μια σειρά ντυμένες όλες σε μερικά ροζ χρώματος μακριά φουστάνια και κρατώντας μπουκέτα με λουλούδια. Μόνο οι δύο μικρότερες, η Ρανια και η Δήμητρα δεν ήταν εκεί καθώς εκείνες θα εισερχονταν μαζί με την μητέρα τους, η οποία έχει ντυθεί νύφη σήμερα.

Τρεις μέρες είχαν περάσει από το μεσημέρι που όλοι τους είχαν φάει μαζί και είχαν γνωριστεί και μετά από αυτή την μέρα λόγω των προετοιμασιων, δεν είχαν βρεθεί με τους άλλους ούτε κατά λάθος.

Οπότε τα δυσάρεστα βλέμματα που μερικές από αυτές αντάλλαζαν με τα αγόρια απέναντι καθώς περίμεναν για την νύφη να έρθει, ήταν αναμενόμενο.

Τα κορίτσια δεν είχαν χώνεψη καλά το γεγονός ότι εκείνη τους κορουδευψαν για την ταυτότητα τους στο πάρτι στην παραλία αλλά και δεν είχαν βρει το χρόνο και κατάλληλο τρόπο να τους μιλήσουν και να τους βάλουν στην θέση τους για της πράξης τους.

"Η Έλενα με έχει φάει με το βλέμμα της. Πρέπει να είναι ακόμα θυμωμένη με τα ψέματα που της είπα εκείνο το βράδυ" Ο Hoseok ψιθύρισε στο αφτί του Jin ο οποίος ήταν πρώτος στην σειρά και ο Hoseok δεύτερος όπως και η Έλενα ήταν δίπλα στην Λιζα και στην Χριστίνα.

" Να φροντίσουμε να φτιάξουμε κάπως τα νερά στο πάρτι μετά. Αν ψιλιστη ο μπαμπάς, την έχουμε άσχημα. "Ο Jin μουρμούρισε μια απάντηση καθώς έφερε το χέρι του να καλύψει το στόμα του για να μην τον δει κανείς.

"Γιατί αργεί τόσο πολύ η νύφη? Λες να την έκανε? "Ο Taehyung ψιθύρισε στο αφτί του Jimin που ήταν μπροστά του στην σειρά και ο Jimin τον σκουντιξε μία με τον αγκώνα του πριν του πει να μην λέει βλακειες.

"Τι ψιθυριζουν οι λεγαμενοι? Λες να σχεδιάζουν τίποτα να μας ρεζιλεψουν? "Αναρωτήθηκε η Στεβια και είπε στην Σοφία, καθώς η συμπεριφορά τους ήταν ύποπτη.

"Ότι και να είναι δεν υπάρχει περίπτωση να μας πιάσουν κορόιδο δεύτερη φορά. Πρέπει να δείξουμε σε όλους σε αυτό το πάρτι ότι ο κύριος Kim είναι τυχερός που έπεσε σε μία οικογένεια σαν την δικιά μας και ερωτεύτηκε μια γυναίκα σαν την μητέρα." Η Σοφία λίγο πολύ επανέλαβε τα λόγια που η Λίζα τους είχε πει πριν βγουν από τα δωμάτια τους και τα οποία λόγια είχαν μείνει στο μυαλό της καθώς και η ίδια ήθελε το καλύτερο για την μητέρα της.

Εκείνες ήταν όλες αποφασισμένες να κάνουν την μέρα του γάμου της την καλύτερη μέρα της ζωής της και για αυτό και όλες είχαν υποσχεθεί να είναι στην καλύτερη συμπεριφορά τους.

Me VS You /Bts  Greek FFOù les histoires vivent. Découvrez maintenant