Hej! jag heter Sara och jag är 14 år och idag var denna inte som alla andra dagar jag och min familj skulle åka på en kryssning. Efter vi hade åkt i bilen i två timmar ungefär så var vi framme vid färgan så fick vi stå med bilen i kön i en timme och efter det så fick vi åka in i färgan och parkera sen när vi var klara så gick vi upp för trappan. Det vi såg var en stor resturang det var som ett hotell fast på havet. När vi hade spelat spel i två timmar nere på däck så var vi tvungna att hitta där vi skulle hämta våran nyckel till hytten efter det gick vi och leta efter rummet det var rum 456. Jag hade en svag aning om att det skulle hända något dålig. För i filmer är det alltid någon problem som händer.
Nu skulle vi gå och lägga oss i hytten jag låg och tänkte på allt möjligt men sen hörde jag att det börja blåsa ganska starkt. Efter en stund så hörde jag någon börja skrika och banka på alla dörrar. Jag gick ner från våningsängen och väckte alla i hytten familjen tog sina grejer och följde efter mannen och alla andra som hängde med. Det sista jag såg var en stor jätte våg som kom över den stora färgan.Jag vaknade av att något hårt hade träffat mitt huvud och kunde inte andas av allt sand som låg blandat med allt vatten i min mun.
Jag tittade och det var bara en kokosnöt som hade rullat ner på sanden och sen såg jag att alla mina saker flöt på vattenytan. Jag reste mig upp och tog dom, jag var jätte yr av kokosnöten. Det enda jag kom ihåg var att jag mamma, pappa och min bror var på väg till en resa. Sen kollade jag mig omkring och jag hade hamlat på en jätte stor ö, trodde jag?.
Det var en stor strand men sen efter 5 meter ungefär så kom det till en skog med många olika träd.
ESTÁS LEYENDO
En öde ö
AventuraDen här är en äventyrlig och en SAN historia. Jag har drömt detta bara så ni vet