"Kural 1 bana asla dokunma"
. . .
Kirishima şaşırmış gözlerle krala bakarken güldü. Çünkü bu kural çok mantıklıydı. "Peki efendim"
"Madem arkadaşım olmaya geldin Katsuki diyebilirsin"
Kirishima şundan emindi ki buraya daha önceki yıllarda gelen kimse ona bu isimle seslenmemişti. Kızıl o an gerçekten mutlu olmuştu.
"Katsuki."
"Bilirsin, yanıma aldığım kişiler beni hiç sevmezler ve zaten kurallarımdan biriside budur fakat kuralları sana 1 günde 1 söyleyeceğim."
Kirishima kafa salladı.
"Peki neden böyle bir sistem yapmak istedin ki?"
Bakugou biraz düşündükten sonra omuz silkti. "İstersem sorunu cevaplamam"
"Ama arkadaşız öyle değil mi?"
Bakugou kafa sallayıp uzun kırmızı pamuklu pelerinini düzeltti. "Aslında buraya gelen kişi para kazanıp arsa satın alabilsin diye böyle bir sistem yaptım. Sinirimi çıkartmak için yıl sonunda onları öldürüyorum"
Kirishima biraz korksada bu cümlelerin bir kısmında iyilik vardı.
"Bende ailem için buraya geldim"
Bakugou göz devirip tahtına oturdu. "Ailen için ölmeyi mi göze aldın? Aşırı saçma"
Kirishima kafasını olumsuz şekilde salladı. "Eğer seninde bir ailen olsa anlardık senyör"
Az önce ne demişti o?
Krala nasıl böyle bir cümle kurardı ki?
Bakugou sakince ayağa kalkıp kemer kısmındaki kılıcın ucunu tuttu. "Bak saçları garip arkadaşım eğer bir daha ailem hakkında konuşursan burada bir yıl bile kalamazsın"
Kirishima titreyen elleriyle kafasını biraz öne eğip özür diledi. Tüm halkın korktuğu krala az önce ne demişti o?
"Şimdi sağ tarafta senin için hazırlanan odaya git. Sadece sabahları ve geceleri yanıma uğra uyumadan önce birinin sesi olmazsa uyuyamıyorum"
"Peki sizi uyurken hiç öldürmeye kalkan olmadı mı?"
Bakugou sırıttı. "Eğer aptal bir köylünün bıçağı ile ölecek olsaydım kral olmazdım"
Kirishima bi an için onun gerçekten erkeksi olduğunu düşündü. Halkın sert kralı aslında o kadarda sert görünmüyordu. 1 yıl sonra fikri belki değişirdi. "Ben odama gideyim"
Bakugou kafa salladı
. . .
Ay renkli ve hafif kırık camlardan içeri sızmaya başlayınca Kirishima gözlerini açtı. Bu saatlerde kralın yanına gidip orada durması gerekiyordu. Aslında bu ona biraz saçma gelsede o bir kraldı ve kimse onu yargılayamazdı öyle değil mi?
"İçeri girebilir miyim?"
Bakugou onaylarcasına bir ses çıkarınca kızıl içeri girdi. Saat 00:00 geçtiği sıralarda Bakugou her zaman yeni kuralı açıklardı ve sanırlarsa o saatlerdeydiler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
middle ages | kiribaku.
Short StoryKural 1, sakın bana dokunma. Middle Ages; Orta Çağ