Parte Four┊Wherever you are, I'm always by your side

1.2K 177 235
                                    

"Senyör, lütfen halka bir kez daha ısınacak eşyalar gönderin. Yoksa halk donarak yok olacak"

Kral oturduğu yerden kalkıp arkasından sürüklenen uzun pelerini elleri arasına aldı. "Pekala Todoroki bu akşam herkese ihtiyacı olan şeyleri gönderin. Ama benim gönderdiğimi söyleme yoksa-

Todoroki kralının önüne eğilip tebessüm etti. "Tabiki efendim, keşke insanlarda bu kişiliğinizi görse"

Senyör önünde eğilen şovalyenin yanına diz çökerek ellerini onun omuzuna koydu. "Bilirsin bazen iyilik yapmazsan halkın yok olur?"
Todoroki gülerek kafasını salladı.

"Kirishima Eijirou ile beraber halka ısınacak malzemeleri yolluyorum o zaman?"

Bakugou kafasını olumsuz bir şekilde salladı. "Todoroki o kızılı yanıma gönder. Sen eşyaları iida ile gönderirsin"

"Pekala, ben çıkıyorum"

Ünlü şövalye Todoroki Shouto odadan çıkınca Bakugou önünde duran buruşuk sarı kağıda baktı. Kağıdı elleri arasına alıp göz gezdirdi.

Senyörün 10 kuralı.

"Kirishima, umarım şu kurallara uyarsında bir yıl yaşarsın" diye mırıldandı. Normalde kimse umurunda bile olmazdı ama o kızılın iyi bir kalbi vardı. Yaşaması gerekirdi.

Bir kaç dakika sonra hafif dokunuşlar ile kapı çalındı. "Katsuki, müsait misin?"
Bakugou iç çekip koltuğuna oturdu. Ardından olumlu bir ses çıkarıp elindeki kural kağıdını buruşturup çöpe basket attı.

(Orta çağdan geldi bu taktik xd)

Kirishima usulca odaya girip kapıyı arkasından kapattı. Ardından kralına yaklaşıp söyleyeceği şeyleri dinlemek için yanına oturdu. "Kural 4?"

Bakugou onayladı.

"Kural 4"

Kirishima merakla senyöre bakarken, senyör düşünceli şekilde çöpe attığı kağıda bakıyordu. "Kural 4 yüzyıl savaşlarına katılma."
Kirishima garipseyerek bir bakış atıp oturduğu yerden kalktı. "Üzgünüm ama bunu yapamam. Orada sizin devletiniz için savaşmalıyım."

Bakugou çatık kaşları ile kızıla bakınca Kirishima yerine tekrar oturup başını öne eğdi. "Peki efendim."

Ve ekledi. "Yüzyıla katılmak yok "

Bakugou sırıttı. Ardından odadan çıkmasını isteyip kendini yatağına attı. Çöpteki kural listesinin 4. Kuralı kraliyet ailesine bir günlüğüne köle oldu. Ve bu kuralı annesine yardım için eklemişti. Fakat kızıla bunu yaptırmayacaktı. Annesi olacak o alçak ile Kirishimayı tanıştırmazdı.

Doğunun en ünlü senyörü;
Mitsuki Bakugou.

"O lanet kadın..." diye mırıldanıp gözlerini kapattı.

Çok yakında bu krallıkta yıkılacaktı. Çünkü orta çağın sonlarına yaklaşan bu devlet.. yüzyıl savaşlarından haberdardı.

. . .

"Meydanın bütün çanları çalıyor önemli bir olay mı var rahip?" Dedi yeşil saçlı genç. Rahip ise kafasını onaylayarak salladı. "Midoriya bir burjuvasın evine git bilirsin Mitsuki burjuvaları sevmez"

Midoriya yüzünü buruşturdu.

"O lanet kadın yine mi geliyor bizim topraklarımıza?"

middle ages | kiribaku.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin