Parte Seven┊End War

1.1K 169 176
                                    

Bakugou Katsuki,

Kalbine saklanan ok ile dizlerinin üstüne çöktü.

Zafer kazandığını sanan ve yayı hala havada olan Kirishima yayı yavaşça yere indirdi. Gözlerinin dolması ile hemen kralının yanına koştu.

"Dur Kirishima dokunma bana krallığa dön. Yaşamam mümkün değil bunu sende biliyorsun" diye mırıldandı Bakugou saplanan oka bakarken.

Kirishima, kafasını iki yana sallayıp Bakugouyu sarıp dizinin üstüne yatırdı.

"Kural 1 ihlali Eijirou" diye fısıldadı.

Kirishima çaresizce okun nereden girdiğini ve nasıl çıkabileceğini düşünüyordu.

"Katsuki... ben sana aşık oldum. Çok üzgünüm ama çok aşık oldum ölme.. ölme lütfen."

Bakugou burukça gülümsedi.

"Kural 2 ihlali Eijioru."

Kirishima yanında fısıldayan kralın ne dediğini duymasada o kısık sesiyle konuşması onu daha da çok ağlatmıştı.

"Ben sana çok bağlandım Katsuki.. lütfen bırakma beni" dedi kızıl ağlamaya devam ederken.

"Kural 3 ihlali sevgili burjuvam."

Katsukinin bedeni soğumaya başlayınca Kirishima sessizce onun kulağına eğildi.

"Çok üzgünüm sevgili kralım ama bütün kurallarını ihlal ettim"

Ardından ekledi "Ve bundan hiç pişman değilim" diye mırıldandı.

"Biliyor musun? Aslında ben kendi kurallarımı ihlal etmeye seni gördüğüm anda başlamıştım Burjuva"

Dedi son nefesini tüketerek.

Kirishima ise burukça bir gülümseme sunup Bakugou'nun son nefesini dışarıya verişini seyretti.
Gözleri açık giden kralın tacını çıkartıp yanına koydu.

"Sana yemin ediyorum ki bana verdiğin mirası yani Kuzey Krallığını ömürüm boyunca senin varisin olarak yöneteceğim. Seni seviyorum Katsuki"

Ve dizinde uzanan kralı yavaşca yere bırakıp tacı eline aldı.

Ordunun bir kısmı onları izleyip bundan sonra ne olacağını düşünüyorlardı.

Kirishima onlara dönüp gülümsedi. "Savaşıp yendiğimiz devlet yüzyıl savaşlarının sonuncusuydu. Orta çağ bitti sevgili devlet artık yeni bir çağ bizi bekliyor."

Dedi ve Todorokiye baktı burukça.

Todoroki kızıla yaklaşıp titreyen ellerini tuttu. "Yeni kralınızı selamlayın" dedi Baş Şovalye.

Ardından ekledi. "Bakugou Katsukinin varisini selamlayın."

Herkes kızılın önünde eğilince Todorokide aynısını yaptı.

"Bir başka masalda belki yollarımız kesişir." Diye fısıldadı.

Kirishima usulca akan göz yaşlarını gökyüzüne çevirdi.

"Bana demiştin ki;
Eğer bi gün ölürsem ağlama..
Sadeve gökyüzüne bak ve hoşçakal de demiştin.."

Gülümsedi. "Hoşçakal sevgilim."

. . .

No final

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

No final

middle ages | kiribaku.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin